"Markku....valakonen juoma, viis kirjaanta, alakaa ämmällä ja loppuu oohon...Markku..."Ei vittu jätkät. Tehkää sanaristikoita.
Ei perkele, mä tiedän tän... Odota."Markku....valakonen juoma, viis kirjaanta, alakaa ämmällä ja loppuu oohon...Markku..."
"KRUSIFIKSI!!!!"
muaddib
Miltä se kuulostaa? Huriseeko aikakone kuin pesukone?Kuuntelen aikakonetta. Tehkää te muut ristikoita.
Tuuliviiri.Ei kun nyt kuuntelen jo jotain muuta. Anteeksi kun valehtelin.
Sani on aika kone.Kuuntelen aikakonetta. Tehkää te muut ristikoita.
On se. Siis aika kone.Sani on aika kone.
Tai oli.
Jos lukee, niin vanhempien vika. Kyseessä on kuitenkin känniketju, joten rikollisesta toiminnasta olisi silloin kyse.Aikakone on sitä kun käy siellä missä on joskus aikanaan käynyt. Buddhat sanoisivat, että perseessä, koska he elävät hetkessä. Ja jos menisi hetkeä kauemmaksi, pitäisi mennä pyllyyn. Mutta pyllyseksi sikseen, koska tätä lukee moni alaikäinenkin.
Ei huolta, kyllä minä sen arvasin. En vain osaa enää viestejäsi.Ihan lepposalla mielen olen. Jos vituttaisi, niin en kirjottaisi riviäkään.
Ei perkele, mä tiedän tän... Odota.
Ei paska, en muista, kahvi?
Ei huolta. Sukulaiset painaa Mouhijärvellä lisää ohraa taas kesällä.Jatkakaa juhlia, ei ole syytä vaipua epätoivoon. Olkaamme yhtä ja juokaamme pellot tyhjiksi.