Kalsarikänniketju

  • 5 291 006
  • 66 740

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jumalauta. Kokoajan puskee uusia Tappara heeboja eetteriin. Meitsin playoff saldo on muuten pikkusiivuissa 4-0 ja selvinpäin 0-2. Ei tartte miettiä miten huomenna käy, kaikki rahat vaan veljet kiinni. Mä hoidan taustat.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt pätkähti eetteriin haastavaa tekstiä. Katsotaan uskallanko vielä kirjoittaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Gay-meininkiä Jatkoajassa. Tämä pelottaa enemmän kuin elokuvassa nähty helvetti.
En ole varma onko se hyvä vai huono juttu. En myöskään osaa nyt suhtautua @SeQuins avautumiseen nyt oikealla tavalla. Lisäksi hän on menossa vielä baariin? Mitä kalsarikännäilyä se sellainen on? Neuvoni siis on, ajattele itseäsi ajattelemaan miehen sukupuolielimen asemassa.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hahaa! Viskibuffet, katsotaan mihin tämä tulee johtamaan. Ensin siivut noita rapoja, mitä on duunin puolesta yms saanut ja siitä sitte..no luultavasti unten maille kesken kaiken.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Missasin Knight Rider Talk Shown koska Nelosella on Rosamund Pike(n tissit).

muaddib
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Se oli hauska tänään jossain ketjussa se kysymys, että mikä on vedenpitävä todiste siihen, että mies pystyy keskittymään kahteen asiaan yhtäaikaa? Vastaus oli tissit. Buahahaha.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kalsarikännäilyksi kai se vielä lasketaan kun oon vielä kotonani kalsareissani! :D vai?
Lasketaan. Kunhan on kotoisasti.
Meneekö ihmiset tänään baariin? Siis huomenna on pyhä, niin kai ne menee? Vai meneekö vasta lauantaina? Onko sielä ketään?
Miksi kukaan menee baariin? Kallista juotavaa, mahdollisuus joutua väärinkäytön uhriksi, rahat häviää, poliisit voi antaa sakot, pizzan kanssa voi herätä eteisestä, jne. Mitään näistä ei ole tapahtunut oikeasti.
 

godspeed

Jäsen
Minun ongelmani ei ole käsillä, koska ruipelot ojentajat toimivat hyvin. Pyllyseksi on perseenvetämisseksiä eli perseilyä aka perseitä olalle nostavaa. Perseet hop, huh ja hyh, perseet kääntyy kun majuri komentaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihme juttuja täällä taas. Juopot.

Lisäksi vanhat Tappara jermu nimimerkit on herännyt tänne. Upeita saatana.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin! Ei kato baarissa mitään juomaa ostella. Ne juomat juodaan halvalla kotona! Ei joudu väärinkäytön uhriksi kun ei juo liikaa, sopivasti vaan. Rahat ei häviä, kun ei oo liian kännissä, ei osta ite juomia, menee ajoissa sinne baariin, että pääsee ilmasiks sisään. Pizzaa ei osteta kun tullaan syömään omasta jääkaapista :D esim. Mun tän illan hurvittelut maksaa: viina 9,50€, klubille sisään 0€, narikka 3€. Eli 12,50€. Ja tosta pullosta en ees juonu kaikkea. Nii ja se fantapullo makso euron, mitä kiskoin sen viinan perään :D
Arvostan.

Mä en juo viinaa. Olutta vain. Sitähän sitten on mennyt jos toistakymmentä. Pakosta käyn baarissa. Viihdyn teidän rakkaiden mussukoiden kanssa ja itseni/rakkaiden kanssa.
Seksiä ja rakkautta osuu kohdalle aina välillä. Kai se on sitä parisuhdetta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä luulen, että mä olen nyt tappolistalla. Antaudun, älä saatana tapa mua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös