Kalsarikänniketju

  • 5 246 979
  • 66 704

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Höh, ei se juomiseen mitään sano. JA saa siinä primitiivisen reaktion puhumattakaan kalsarikänniketjuun skriivailusta. Turpakeikka jne.
Älä päästä sitä katsomaan mitä kirjoittelet, kirjesalaisuus tai jotain.

Kippis kaikille ilmouttautuneille. KKK:n vahvuus neljä nautiskelijaa, ilmoitti nautiskelija Veikko. Klo 21:08.
No perkeles, pitääkö tässä nyt jonkinlaiseen muotoon järjestyä, kun noin monta kuitenkin on mukana. Ja määrätä joku johtajaksi? Onneksi täällä taitaa olla sen verran vapaampi meno, jotta pyöritään rauhassa avopallona ympäri ketjua. Eikä imetä hymyäkään, vain alkoholia.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Olkoon Evil johdossa suosiolla, minä en ainakaan jaksa vastuuta juodessa. Tosin jos enemmänkin tulee Pet Shop Boyssi viittauksia johtajalta, alan miettimään rintamakarkuruutta jonnekin kuusen juureen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Herra Evil. Nautiskeluosaston vahvuus neljä nautiskelijaa + ylinautiskelija Evil itse, ilmoitti nautiskelija Veikko.

Miten te voitte muistaa noi ilmoittamiset yms? Mä olen ne unohtanut jo pari vuosikymmentä sitten ja ei ole ollut tarvetta kerrata - tuli kerralla selväksi.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Miten te voitte muistaa noi ilmoittamiset yms? Mä olen ne unohtanut jo pari vuosikymmentä sitten ja ei ole ollut tarvetta kerrata - tuli kerralla selväksi.

Jospa Veikolla on pää samankaltainen, kuin mulla, että turhaa tietoa jää pää täyteen. Mä muistan varusmiesajan rynkynkin numeron, vaikka en mokomaa sohloa ole viiteentoista vuoteen nähnyt. Sillä numerolla ei juurikaan tässä elämänvaiheessa mitään tee, varsinkin kun on vapautettu sodan ja rauhankin ajan palveluksesta. Mutta jostain syystä pää on päättänyt, että sen muistaa. Montaa muuta sitten ei haluakaan muistaa. Kostoksi koitan parhaani mukaan pahoinpidellä mokomaa lanttua tänään alkoholilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Herra Evil.
Ei tartte herroitella. Tuosta tulee mieleen Herra Ylppö, omaa sukua Mikko Mäntymäki, joka on suomalaisen rockin kautta aikain vastenmielisin ilmestys. Totaalisen sävelkorvaton lahjattomuus, Röyhkän ja muiden persettä nuoleva onneton luuseri, jolla ei ole mitään omaa tarjottavaa. Kuin iilimato se liimautuu joka paikkaan kirjoittelemaan kansitekstejä Nurmion levyihin ja vääntämään CMX:lle kansia. Monilahjaton paska, joka varmasti on antanut aika monelle musiikkibisneksen silmäätekevälle persettä päästäkseen sinne missä on. Mikään muu ei kundin nykytilannetta selitä.
 
Herra Ylppö on muuten kotoisin Harjavallasta, eli Valloista. Isoisoäitinikin vietti aikoinaan 1930-luvulla lähes 10 vuotta Valloissa, nimittäin Merstolan mielisairaalassa.

Ja iltaa pehtoorille. Jokos lentsu on pistetty kanveesiin?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Van lopetetaan taas nuo inttihorinat vaikka tähän hiukan asiaan liittyvään biisiin. Korostan sanaa hiukan. Mistäs muusta sitä kännissä yleensä puhutaan, naisista, autoista ja musiikista? Kuka haluaa huutaa ekana?
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistäs muusta sitä kännissä yleensä puhutaan, naisista, autoista ja musiikista? Kuka haluaa huutaa ekana?

Keittiöremppa, huomisen päiväohjelma ja koska menen seuraavaan HIFK:n matsiin. Siinä ne illan aiheet.

Puhutaan tärkeitä. Miksi mun juomat laitetaan aina alahyllylle ja nainen saa yläkerran? Nappulasta asti tiedetty että ylähyllyllä bisset kylmenee parhaiten!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Keittiöremppa, huomisen päiväohjelma ja koska menen seuraavaan HIFK:n matsiin. Siinä ne illan aiheet.

Puhutaan tärkeitä. Miksi mun juomat laitetaan aina alahyllylle ja nainen saa yläkerran? Nappulasta asti tiedetty että ylähyllyllä bisset kylmenee parhaiten!

Muutaman oluen juoneena uskallan väittää, ettei oluen kylmeneminen ole riippuvainen niinkään sijainnista jääkaapin y-akselilla. Z-akseli se on se mikä eron tekee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös