Miten te voitte muistaa noi ilmoittamiset yms? Mä olen ne unohtanut jo pari vuosikymmentä sitten ja ei ole ollut tarvetta kerrata - tuli kerralla selväksi.
Ja ohan se varma, että tuun vahvuuslaskentaan munasillaan nasse päässä.
Ei tartte herroitella. Tuosta tulee mieleen Herra Ylppö, omaa sukua Mikko Mäntymäki, joka on suomalaisen rockin kautta aikain vastenmielisin ilmestys. Totaalisen sävelkorvaton lahjattomuus, Röyhkän ja muiden persettä nuoleva onneton luuseri, jolla ei ole mitään omaa tarjottavaa. Kuin iilimato se liimautuu joka paikkaan kirjoittelemaan kansitekstejä Nurmion levyihin ja vääntämään CMX:lle kansia. Monilahjaton paska, joka varmasti on antanut aika monelle musiikkibisneksen silmäätekevälle persettä päästäkseen sinne missä on. Mikään muu ei kundin nykytilannetta selitä.Herra Evil.
Jamiroquai - Virtual Insanity Minäkin haluaisi liikua noi, ei vaa oo sitä jiziä.
Jokos lentsu on pistetty kanveesiin?
Mä voisin myös liikkua Jayn autotallin menopeleillä.
Kuuluisi ketjuun, missä ihmisellä on vaan hyvä olla. Kiitos.
Onko täällä tänään tapana ilmoittautua YlPalvO:n mukaisesti. No selvä:
- Tsihko diives, kaaleet!
Mistäs muusta sitä kännissä yleensä puhutaan, naisista, autoista ja musiikista? Kuka haluaa huutaa ekana?
Keittiöremppa, huomisen päiväohjelma ja koska menen seuraavaan HIFK:n matsiin. Siinä ne illan aiheet.
Puhutaan tärkeitä. Miksi mun juomat laitetaan aina alahyllylle ja nainen saa yläkerran? Nappulasta asti tiedetty että ylähyllyllä bisset kylmenee parhaiten!
En sentäs, mutta inttiaikana seuraavassa saapumiserässä oli joku sanotaan vaikka alokas Hagert, 19 vuotta ja siviilissä muusikko-hevosmies. Tästä vedin tietyt johtopäätökset. VMTK-viskaalina tiesin tyypin alokaskomppanian, niin ajattelin kysyä sikäläiseltä VMTK-edustajalta alokas Hagertin palveluksen edistymisestä seuraavan kerran tavatessamme. No Terno oli ehditty laittaa jo alta kahden viikon kotiin kasvamaan. Ei siinä mitään, sattuuhan sellaista kaikissa piireissä välillä.Tainnut Kääpiö aikanaan olla rakuuna.
Muutaman oluen juoneena uskallan väittää, ettei oluen kylmeneminen ole riippuvainen niinkään sijainnista jääkaapin y-akselilla. Z-akseli se on se mikä eron tekee.
Keittiöremppa
Puhutaan tärkeitä. Miksi mun juomat laitetaan aina alahyllylle ja nainen saa yläkerran?
No kun kerran tilasit, niin: haista itte.No niin oonki juonut.
Minne? Siinä lainatun nimimerkin alleviivausta: Dame Edna @ Parkinson sanoo juutuubi.Nymennään ReclessLove