Kalsarikänniketju

  • 5 246 142
  • 66 703

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
On omalla kohdalla muuten helpompi olla huolissaan toisistaan kuin itsestään, siksi tässä kai niin päin persettä meneekin.

Jatketaan tähän muutamalla sanalla.

Olen samalla linjalla, kannan monasti läheisistäni ja minulle todella läheisistä ystävistä huomattavasti enemmän huolta kuin itsestäni. Jotenkin sitä on sokea omille heikkouksilleen ja huonoille puolille mutta ystävissä ja läheisissä näkee hyvin selkeästi sen hetken jolloin heillä menee huonosti ja he tarvitsevat todella paljon apua. Toisaalta tuolloin tuntee itsensä monasti voimattomaksi huomatessaan ettei se läheinen tahi ystävä itse huomaa tilaansa ja kieltää sen minkä minä silmilläni näen.

Kenties siis minunkin pitäisi olla huolissani siitä, että olen vieraillut tässä ketjussa kovin usein viimeisimpien kuukausien kuluessa. Kenties on aika katsoa peiliin ja miettiä voiko tämä tie lopulta viedä minut siihen tilaan jossa olin 90-luvun lopulla ja tämän vuosituhannen alussa. Käytännössä tuolloin alkoholi oli minulle todella suuri ongelma ja entisestään ruokki minun sairauttani ja teki olostani entistä huonomman.

vlad.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kenties siis minunkin pitäisi olla huolissani siitä, että olen vieraillut tässä ketjussa kovin usein viimeisimpien kuukausien kuluessa.

vlad.

Mitä suotta olla kallella kypärin, jos janottaa pitää juoda.

Ei vaan, viina on pahasta mutta mutta.. Leppoisa kalsarointi 1-4 krt / kk on luultavasti paras terapeutti päällä maan.

Juurikin pääsin kotiin ja avasin oluen kera pienen jallun.

Tuntuisi olevan tämmöinen hetki tänään ja nyt Klamydia - Pala Rauhaa (with lyrics) - YouTube
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No en voi sanoa ettenkö olisi jokusen oluen nauttinut. Mitä sitten. Et sä oo mun mutsi. Ja jos oot, niin haista paska. Mä en ole mikään mammanpoika.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tarkoitit varmaan kuitenkin 1-4 krt/vk. No, mutta pikku typoja sattuu.

Taitaa olla ainoa ketju, jossa nämä on jopa suotavia. Tässä ei kuitenkaan ollut kyse virheestä, vaan ihan tarkoitin mitä kirjoitin.

Jaa niin, en nyt muuten ole kännissä. Palaan asiaan kun olen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vaikka uusi työpaikka olikin jo varma, sain sille varmistuksen aiemmin, mutta tänään asia konkretisoitui käydessäni allekirjoittamassa työsopimuksen. Työt alkavat Lahdessa 4.11.2013.

Tulevalla asunnollakin piipahdin ja ihan kelvolliseksi - hyväksi - havaitsin. Pieni miinut tulee pienestä jääkaapista mutta olettaen pärjään sen aikaa kunnes saan hankittua isomman sellaisen.

Kippis!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vaikka uusi työpaikka olikin jo varma, sain sille varmistuksen aiemmin, mutta tänään asia konkretisoitui käydessäni allekirjoittamassa työsopimuksen. Työt alkavat Lahdessa 4.11.2013.

...

Kippis!
Ja kulaus!

Olen ollut nyt jo 2 viikkoa toimimattomassa tilassa, kun tältä lentsulta ei tunnu rauhaa saavan millään. Samapa se on sitten kuumeen seuraksi nostatella kevyet iltatumut, jotta jaksaa taas tuijotella samoja seiniä.

Kuusnepamusiikkia soimaan, kuumaa kaakaota ja Saaremaata. Siitä on hyvät nousut tehty.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Poika kuuntelee huoneessaan Cheekkiä. Siispä pojan mutsi hoitamaan iltahommia, mä lyön kuulokkeet korvaan ja nappaan oluen kouraan. Ensimmäisen monista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minäpäs se tulin hommista kotiin, avasin kylmän juoman ja asetuin katsomaan hokki-peliä. Nyt rapsuttelen sohvalla ass-cheekiä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Rai rai. Loma alkoi.

Koitahan pysyä tämä loma vahvuudessa mukana!

Pitkähkö sairastaminen - jonka aikana luulin kuolevani - on melkolailla loppusuoralla ja nyt on aika nauttia muutama lasillinen. En vielä tiedä mitä, mutta kalsarit on jo jalassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Koitahan pysyä tämä loma vahvuudessa mukana!
Touché.

No, viimeksi kahden ja puolen kuukauden loma poiki kolme kuukautta kirjoituskieltoa. Nyt on lomaa viikko, eli selvinnen noin yhdeksällä päivällä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lasketaanko se, että:

- Olen raatanu koko viikon duunissa
-> vkl
-> nainen tulee vasta 20min päästä kotiin omilta menoiltaan
-> olen napsinut muutaman Teerenpelin Kaski viskin ja yhden keisari 66:sen
-> koko ajan hyvä musiikki läsnä
-> siivosin huushollin piru vie
-> HIFK vetää MNH voittoputkessa

?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Miksi juominen pitäisi lopettaa, kun nainen saapuu paikalle? Jatkaa vain juomista, miehen kissan täytyy tehdä mitä miehen kissan täytyy tehdä nääs.
Otin väliin lonkeron.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös