Kyl mää tännää vähä. Huomen vapaata, joten ketä muu hei? Onks Pori kiva hei?
Ketään ei taida kiinnostaa...
Kyl mää tännää vähä. Huomen vapaata, joten ketä muu hei? Onks Pori kiva hei?
Hello girls!
I'm Justin Bieber.
Baby... baby... baby ouuu!
Oho, vähän lipsahti. " Se paska taas ryyppäs koko viikonlopun"
Muijas käski tuoda maitoa.Ihme tosikkoja taas täällä tänään. Minen ole.
Stoli on hyvää. Joskus -90 kun olin lukiossa, tuli meidän kylille bussilastillinen neuvostoliittolaisen ystävyyskaupungin nuorisoa. Kävivät meidän koululla. Suurin osa koulumme ihmisistä meni tuttavuutta hieromaan näiden nuorten kanssa. Mie ja pari muuta heti kysymään bussinsa takana tupakoivalta kuskilta että mitä löytyy. Kaksi litraa Stolia sai sadalla markalla. Kuin vahingossa olin varannut pari sataa kouluun käteisenä juuri siksi päiväksi...Ryyppyvau! Ryypättiin pettterin kanssa minun kämpilläni viime viikon maanantaina. Stolishnajaakin siinä juotiin, se muuten meni hyvin päähän. Kännin edistymistä on siis nähty muutenkin kuin bittisuodattimen läpi. Juonipaljastukset päättyvät tähän.
Muijas käski tuoda maitoa...
Laitetaan lohdutukseksi kaimasi, sen toisen Mauri Anteron hitti. M.A. Numminen - On sika kunnossa - YouTubeAi ei Jenssissä oo kunnon salia? No eipä täälläkään ole kuin yksi pöytä, mutta on kyllä huippukunnossa uudella veralla.
Laitetaan lohdutukseksi kaimasi, sen toisen Mauri Anteron hitti. M.A. Numminen - On sika kunnossa - YouTube
Joo kivaa oli.Ryyppyvau! Ryypättiin pettterin kanssa minun kämpilläni viime viikon maanantaina.