Kalsarikänniketju

  • 5 220 727
  • 66 665

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu, kun ovat snookerpöydät hävittäneet Joensuusta ihan tykkänään. Taitaa tuolla palloiluskeidassa olla ainut, ja siellä ei viitsi pelata ihan yhtä "vapautuneesti" kuin ennen noilla saleilla, jotka nurin menivät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ryyppyvau! Ryypättiin pettterin kanssa minun kämpilläni viime viikon maanantaina.
Joo kivaa oli.
Onks muuten niitä mun pikkareita vieläkään löytynyt? Siis ne vaaleanpunaiset tangat.

Ja hei sori mulle tuli vähän kiire silloin aamulla niin en ehtinyt keräämään niitä kortsuja, mitä siis pitkin yötä heittelin sinne sängyn alle sitä mukaa kun täyttyivät.

PS. Ja hei eiks se ruotsalaisvalmisteinen peniksenkehitin ollutkin kätevä vekotin. Vapise Vanha Len! Enää 100 000 pumppausta niin mulla ei ole kuin vain 15cm pienempi kuin sulla. Lälläslää!

PS2. Tää vika geishakuula ei oo vieläkään tullut ulos. Pitääkö jo mennä lääkäriin?
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tullamore Dew, Heineken, punk, Marlboro, FIFA12 jne...

Vittuaks tässä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Saunan jälkeen on tavattoman miellyttävää nautiskella kylmiä siidereitä ja katsella mitä mielenkiintoisimpia youtube-videoita: Autopsia humana. Mikäli ruumiiden katselu kammoksuttaa niin edellä oleva linkki kannattaa jättää avaamatta.

Suomessa toimitus suoritetaan ymmärtääkseni huomattavasi enemmän vainajaa kunnioittaen.

vlad.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minäkin tulin juuri saunomasta. Nautiskelin toimituksen aikana kolme lonkeroa ja huilatessa lueskelin Ruutulippu 2003 -kirjaa. Kohta vähän Karjala-olutta naamariin ja kattomaan lätkää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veteraanien päivä ja menin epähuomiossa ostamaan vihollisen kaljoja, Spitfirea ja Newcastle brown alea. Onneksi sentään huomasin ajoissa, että tv:ssä näkyy Suomi-Venäjä eurohokituuria.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olutta ja musaa.

En oo musakirjastossa päässyt a:ta pidemmälle. AC/DC ja vanha Apulanta ovat soineet.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsellä menossa laivalta tuotu Jack+cola, ei huono. Testaan samalla uutta kuulokevahvistinta spotifyn avustuksella. Torilla jaksoin olla siihen asti ko Lindholm astui kehii, mutta selkäkipu pakotti poistumaan. No hard feelings Olli...
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tänään kävin hakemassa uuden Amorphiksen ja se kuulosti... Amorphikselta. Njääh, kai tuota autossa kuuntelee.

np. In Flames - Dawn Of A New Day
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nimimerkki pettter paljasti nyt vähän liikaa. No, ei kai tätä palstaa juuri kukaan lue.

On ollut työläs viikko. Tänään piti jäpittää teatterinäytöksessä Kauppamatkustajan kuolema. Risto Tuorila oli ihan kyllä, muuten oli heikkoa, paitsi kaksi naistissiä ja yksi sheivaamaton pillu oli ko. esityksessä ihan kiva nähdä. Piti myös käydä töissä ja juhlia erään viisikymppisissä. Jouduin käymään viinibaarissakin. Ihan mukava mesta näytti olevan, semmoisia mulkunpuutteessa hautuvia sangen nättejä milfejä ja nuorempia humanistinaisia, joilla oli sama vaiva. Täytyy tosin myöntää, että osa niistä näytti olevan mulkunhimoisia lutkuttajanaisia. Kävin myös ennen teatteriesitystä joutessani 5 min vastapäisessä kirjastossa ja tapasin siellä täysin sattumalta netissä viime kuussa tapaamani naisen. Se ei ollut nähnyt minun kuvaa, minä olin nähnyt hänen kuvansa ja tiesin hänen kirjamakunsa, niin sen kirjamaun stalkkaamalla tiesin, että tuo se on. Esittelin siinä meidät toisillemme.

Päätin noiden jälkeen ottaa olutta, pian olut ottaa minut.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Nimimerkki pettter paljasti nyt vähän liikaa. No, ei kai tätä palstaa juuri kukaan lue.

On ollut työläs viikko. Tänään piti jäpittää teatterinäytöksessä Kauppamatkustajan kuolema. Risto Tuorila oli ihan kyllä, muuten oli heikkoa, paitsi kaksi naistissiä ja yksi sheivaamaton pillu oli ko. esityksessä ihan kiva nähdä. Piti myös käydä töissä ja juhlia erään viisikymppisissä. Jouduin käymään viinibaarissakin. Ihan mukava mesta näytti olevan, semmoisia mulkunpuutteessa hautuvia sangen nättejä milfejä ja nuorempia humanistinaisia, joilla oli sama vaiva. Täytyy tosin myöntää, että osa niistä näytti olevan mulkunhimoisia lutkuttajanaisia. Kävin myös ennen teatteriesitystä joutessani 5 min vastapäisessä kirjastossa ja tapasin siellä täysin sattumalta netissä viime kuussa tapaamani naisen. Se ei ollut nähnyt minun kuvaa, minä olin nähnyt hänen kuvansa ja tiesin hänen kirjamakunsa, niin sen kirjamaun stalkkaamalla tiesin, että tuo se on. Esittelin siinä meidät toisillemme.

Päätin noiden jälkeen ottaa olutta, pian olut ottaa minut.

:D

En tiennytkään, että humanistitkin harrastavat seksiä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ysärimusaa ja kaljaa. Nasulia!
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Bruce Springsteen. Mistäs vitusta tämä tänne väliin hyökkäsi...

Tampereella on lauantai-ilta mutta kukaan ei halua lähteä ulos, koska vappu on ensi viikolla. Nii-in. Ensi viikolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös