J.Grönvall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tullamore Dew, Heineken, punk, Marlboro, FIFA12 jne...
Vittuaks tässä.
Vittuaks tässä.
Nimimerkki pettter paljasti nyt vähän liikaa. No, ei kai tätä palstaa juuri kukaan lue.
On ollut työläs viikko. Tänään piti jäpittää teatterinäytöksessä Kauppamatkustajan kuolema. Risto Tuorila oli ihan kyllä, muuten oli heikkoa, paitsi kaksi naistissiä ja yksi sheivaamaton pillu oli ko. esityksessä ihan kiva nähdä. Piti myös käydä töissä ja juhlia erään viisikymppisissä. Jouduin käymään viinibaarissakin. Ihan mukava mesta näytti olevan, semmoisia mulkunpuutteessa hautuvia sangen nättejä milfejä ja nuorempia humanistinaisia, joilla oli sama vaiva. Täytyy tosin myöntää, että osa niistä näytti olevan mulkunhimoisia lutkuttajanaisia. Kävin myös ennen teatteriesitystä joutessani 5 min vastapäisessä kirjastossa ja tapasin siellä täysin sattumalta netissä viime kuussa tapaamani naisen. Se ei ollut nähnyt minun kuvaa, minä olin nähnyt hänen kuvansa ja tiesin hänen kirjamakunsa, niin sen kirjamaun stalkkaamalla tiesin, että tuo se on. Esittelin siinä meidät toisillemme.
Päätin noiden jälkeen ottaa olutta, pian olut ottaa minut.
Ysärimusaa ja kaljaa. Nasulia!
Kyllä, ne harrastavat. Vain luontainen vaatimattomuuteni estää sanomasta, että... JAHKA.En tiennytkään, että humanistitkin harrastavat seksiä.
Kyllä, ne harrastavat. Vain luontainen vaatimattomuuteni estää sanomasta, että... JAHKA.
Tampereella on lauantai-ilta mutta kukaan ei halua lähteä ulos, koska vappu on ensi viikolla. Nii-in. Ensi viikolla.
Riippuu siitä, että kenen kanssa nussivat. Nyt en ironisoi.No mites hipsterit, vai nussivatko vain ironisesti?
Hyvää veteraanipäivää! Päivä alkoikin jo teemaan sopivasti Marskin ryypyllä.
Riippuu siitä, että kenen kanssa nussivat. Nyt en ironisoi.
Onko muuten pakko huutaa, jos on kova tuska? Itse olen sitä mieltä, että huutaminen on primitiivireaktio, ja sivistynyt ihminen ei huuda, vaikka tuleen sytytettäisiin.