Kalsarikänniketju

  • 5 236 075
  • 66 669

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bernabeulle ensi viikolla voisi olla mahdollista päästä (toiveajattelua). Finaaliin ei järkevillä hinnoilla ole enään mahdollista. Tai no en ole valmis maksamaan niitä lipun hintoja mitä ne pyytää. Joten otan lisää viskiä ja katselen tuubista dortmundin vaikeita aikoja. Muistaa, että joukkue oli huonossa jamassa jokin aika sitten.
Dortmund on aina mennyt ylös ja alas. Sillä on 8 Saksan mestaruutta. Niistä 6 on tullut peräkkäisinä vuosina. Viisikymmentäluvulla tuli kaksi mestaruutta peräkkäisinä vuosina, 1995 ja 1996 tulivat mestaruudet, kuten myös 2011 ja 2012. Kaksi muuta mestaruutta ovat sitten vuosilta 1963 js 2002.

Minä kyllä muistan Dortmundina vaikeat vuodet. Muistan myös vuodet ennen niitä vaikeita vuosia, varsinkin vuoden 1997 UCL-voiton. Mutta Dortmundin Euroopan (vai maailman?) suurin yleistökeskiarvo yhdistettynä Kloppin managerointiin ja useisiin maajoukkuetason pelaajiin ovat nostaneet BvB:n tähän tilanteeseen missä nyt ollaan. Lisätään vielä taitava scouttaus BvB:n eduksi.

Mutta nyt menen kyllä nukkumaan. Ich wünsche Ihnen gute Nacht!
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo nyt on jotain vikaa tässä kropassa kun viina ei haihdu elimistöstä. Askel heitti kun äsken hain pizzan. No okei 6-7 paukkua join vahingossa aamupalaksi, mutta siltikin. Hitto mä kaadan lisää juomista. Eikö tänään ole torstai. Tai no en ole satavarma, mutta eilen taisi olla keskiviikko niin siitä päättelin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pettter osaa, tietää ja hallinnoi omaa ruumistaan, kuin myös sieluaan. Anna palaa! Ei näitä maksan yms kunnosta piipittäviä kannata ottaa huomioon. Just soitti työterveyslääkäri ja sanoi, "Sä olet ukkometso kondiksessa", kyllä lämmitti mieltä. Tänään alkoi muuten viikonloppu. Jumanskeba, kohta saunaan. Ansaittua se kaikki on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ryyppyvau! Ryypättiin pettterin kanssa minun kämpilläni viime viikon maanantaina. Stolishnajaakin siinä juotiin, se muuten meni hyvin päähän. Kännin edistymistä on siis nähty muutenkin kuin bittisuodattimen läpi. Juonipaljastukset päättyvät tähän.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyl mää tännää vähä. Huomen vapaata, joten ketä muu hei? Onks Pori kiva hei?
 

hörppää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Saattaa mennä kalsarikännien piikkiin, mut painoin just viskipullon vedon ens kauden runkosarjasta. Ilves-IFK.. Ei ollu tosin puhetta aineen laadusta :D
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mä tiedän missä mä asun! Olisinpa kotona jo pian ni känni muuttuisi kalsarikänniksi. Tervehdin teitä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Aloitetaan Fc Bayern Münchenin lähes varmalla champpari-finaalipaikalla münchenilaisella oluella, Franziskaner Kristallklar helmeilee lasissa. Musiikista vastaa nyt Amorphiksen uusin lätty, jota säestää väliin Frank Turner. Alkion Janin pyyntöön täältäkin komppi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hello girls!
I'm Justin Bieber.
Baby... baby... baby ouuu!
Yes yes, from Kanada.
Haluux joku tyttö treffata? Mä oon yhel tyypil täs Hertsikas yo yo. Mul on nyt vähän kiire ku keikkaa pukkaa, mut jos mä työnnän dikkini tosta postiluukusta niin hoitele homma himaan vaikka tuol rappukäytävässä yo yo. Ja mä en sit oikein voi puhuu kun pitää säästellä ääntä illan keikkaa varten you know.
PS. K-16.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nousuhumala ja musiikki, ah mikä yhdistelmä. Pakko muutes laittaa tänne tuosta porilaisten huomisesta torijuhlasta, oletteko kuulleet esiintyjälistan? Mm. Olli Lindholm, Poju ja JVG. Ei kyllä nyt soi yksikään noista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihme tosikkoja taas täällä tänään. Minen ole.
Muijas käski tuoda maitoa.

Ryyppyvau! Ryypättiin pettterin kanssa minun kämpilläni viime viikon maanantaina. Stolishnajaakin siinä juotiin, se muuten meni hyvin päähän. Kännin edistymistä on siis nähty muutenkin kuin bittisuodattimen läpi. Juonipaljastukset päättyvät tähän.
Stoli on hyvää. Joskus -90 kun olin lukiossa, tuli meidän kylille bussilastillinen neuvostoliittolaisen ystävyyskaupungin nuorisoa. Kävivät meidän koululla. Suurin osa koulumme ihmisistä meni tuttavuutta hieromaan näiden nuorten kanssa. Mie ja pari muuta heti kysymään bussinsa takana tupakoivalta kuskilta että mitä löytyy. Kaksi litraa Stolia sai sadalla markalla. Kuin vahingossa olin varannut pari sataa kouluun käteisenä juuri siksi päiväksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös