Kalsarikänniketju

  • 5 237 172
  • 66 669

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Saunan jälkeen on miellyttävä keventää entisestään riutunutta kehoa ja uupunutta mieltä siidereillä. Ja tietenkin kyseessä ovat brittiläiset siiderit Westonsilta ja nyt ihastuttavan "sameaa" Old Rosie Cloudy Scrumpya. Ja voipi olla, että illalla siemailen - ei kalsarimaisesti - fransmannien valkoviintä.

Ja nyt seurassani on Bruce Springsteen: Badlands.

Mutta tärkeintähän on, että pukeutuminen on asianmukaista, eli kalsarisillaan ollaan!

vlad.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Havahduin juuri pieneen saunanjälkeiseen humalatilaan, joka tuli ihan huomaamatta. Ei se mitään, La Solia on kaappi pullollaan, kai sitä näin viikollakin voi pikku pöhnikset ottaa kun kerran tulee huippufutista eikä töihinkään joudu ihan aamuntunteina.

Pukeutumiskoodia noudatetaan täälläkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mää voin olla vaspa.

Minullekin sopii puolustus mutta en tiedä soveltuu joukkueen nyky-filosofiaan se, että puolustuksessa on muuakin kuin taitoa. Minulla sitä ei nimittäin ole, sen sijaan kovuutta ja vittumaisuutta löytyy kyllä senkin edestä.

Olen hiukan kahtiajakoinen persoona - siviilissä rauhallinen mutta silloin kun pelasin - ihan mitä tahansa peliä - niin millään muulla kuin voitolla ei ollut väliä ja sen eteen olin valmis tekemään vaikka mitä. Joten jos valmentaja sanoisi minulle, että katsokin ettei tuo pelaaja enää pelaa vaihtoakaan niin hän ei pelaisi, se olisi aivan varma.

vlad.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Vitunvittu olin kirjoittanut tänne pitkän viestin ja onnistuin sössimään sen. kumma juttu. Kumminki, pullo viinaa ja pari muuta mennyt tänään. mystinen alkemistien taikakilta voitti ensimmäistä kertaa ikinä missään, ja kyllähän sitä piti juhlia. aamulla pitäis jaksaa kouluun mennä...
NYt kuitenkin on pää täynnä kysymyksiä. Mikä siinä on, että kannatan kaikista maailman maista kaikessa urheilussa juuri Sveitsiä? Miksi kynnet kasvavat niin nopeasti? miksi Ismo Alanko teki ensimmäisen huonon levynsä? voiko winnipegkin päästä pleijareihin, voiko detroit ja columbus molemmat päästä? mitä torstaina saa soppajonosta, saanko sossusta rahaa? opettaako köyhyys todella olemaan? onko kurjuuden funktio todella tarpeellinen oppimiseen? oliko tossa mitään järkeä, tuntuu ettei ollut vaan ihme neppailua mukahienolla sanalla. en ymmärrä. Vituttaa olla näin köyhä, alkuviikosta pitäis tulla puhelu olenko saanut töitä kesäks, paree ois. Mikä vittu pohjanmaalaisia ja turkulaisia vaivaa. JA kuka vittu sanoo "syötä mua" kun pyytää syöttöä.. hulluutta. naisasioista en vielä avaudu vaikka nekin ihmetyttävät, en ole tarpeeksi humalassa siihen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kait sitä nyt perskännit saa tempasta vaikka näin aamutuimaan. Et sä oo mun mutsi!

Tai no en mä mielestäni mitenkään erityisen kännissä ole, mutta hitto vaan kun askel hieman heittää ja puhe sammaltaa.

Joo eilen kävin taas päiväristeilyllä. Ensi viikollekin voisin yhden varata.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Iltapäivällä nukahdin ja äsken heräsin. Kuka korvaa? Onneksi sentään on tota Tallinnasta tuotua jägermeisteriä. 9.99e maksoi per 0.7l.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on kieltämättä erittäinkin tukeva känni meneillään. Ja krapula lienee samaa tasoa. Mutta tämän kännin ja krapulan kestän kyllä, kun nyt on odotettavissa UCL-finaali saksalaisten joukkueiden kesken. BvB-Bayern tai Bayern-BvB. Mutta saa nähdä. Ei ole vielä varmaa.

Mutta känni on varmaa. Anteeksi. Es gibt nur BvB.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Nyt on kieltämättä erittäinkin tukeva känni meneillään. Ja krapula lienee samaa tasoa. Mutta tämän kännin ja krapulan kestän kyllä, kun nyt on odotettavissa UCL-finaali saksalaisten joukkueiden kesken. BvB-Bayern tai Bayern-BvB. Mutta saa nähdä. Ei ole vielä varmaa.

Mutta känni on varmaa. Anteeksi. Es gibt nur BvB.

Aijai, kyllä nyt on kiva on olla huppelissa. Laitetaanpa tähän jotain pientä musiikkia näin Dortmundista:Borussia Dortmund Song - HIT-MIX - YouTube
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieno sikermä, kiitos. Katkelmia monesta Borussia Dortmundin kappaleesta.

Mitäs tässä. Vielä olisi tämänkin hienon voiton jälkeen 6 päivää vapaata. Ensi viikolla ehkä yksi työpäivä vapun aikoihin ja sitten taas yksi vapaa. Kyllä sitä jaksaa, kun urheilu kerrankin tarjoaa positiivista energiaa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Hieno sikermä, kiitos. Katkelmia monesta Borussia Dortmundin kappaleesta.

Mitäs tässä. Vielä olisi tämänkin hienon voiton jälkeen 6 päivää vapaata. Ensi viikolla ehkä yksi työpäivä vapun aikoihin ja sitten taas yksi vapaa. Kyllä sitä jaksaa, kun urheilu kerrankin tarjoaa positiivista energiaa.

Huomenna vapaa päivä onneksi. Otanpa oluen taas. Ensi viikollla alkaisi talviloma. On sitä odotettukin.

Bernabeulle kun saisi liput jotenkin hommattua ensi viikolle niin avot. Tietysti mahdollinen grande finaali olisi must, mutta liput ovat luultavasti jo menneet.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Borussia Dortmundilla on niin paljon aktiivisia faneja, että ensi viikon Bernabeun matka on varmasti loppuun myyty. Samoin Wembleyn finaaliin on varmasti hankala saada lippuja. Mutta onneksi kumpikin näistä peleistä tulee YLE:ltä suorina lähetyksinä (niin ensi viikon välierä kuin Mestarien Liigan finaalikin).

Mutta kyllä BvB:n tämän kauden suoritukset ovat sitä luokkaa, että ensi kaudellakin haluan nähdä niitä paikan päällä. Toivotaan, että se Lewandowskin siirto-uutinen on vain espanjalainen ankka.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Borussia Dortmundilla on niin paljon aktiivisia faneja, että ensi viikon Bernabeun matka on varmasti loppuun myyty. Samoin Wembleyn finaaliin on varmasti hankala saada lippuja. Mutta onneksi kumpikin näistä peleistä tulee YLE:ltä suorina lähetyksinä (niin ensi viikon välierä kuin Mestarien Liigan finaalikin).

Mutta kyllä BvB:n tämän kauden suoritukset ovat sitä luokkaa, että ensi kaudellakin haluan nähdä niitä paikan päällä. Toivotaan, että se Lewandowskin siirto-uutinen on vain espanjalainen ankka.

Ny rillataan (by Juti), nyt naatitaan. Seuraava kausi on on sitten ehkä joskus. Nyt on mahkut mennä päätyyn asti, joten nyt antaa mennä vain. En olisi uskonut näkeväni tälläistä touhua Dortmundilta vielä vähään aikaan. Olen sanaton UGH! Ja niin kuin tiedät, että paikan päällä käytyään haluat sinne aina uudestaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän sinne Westfalenille haluaisi uudestaan. Nyt kun siellä on kerran käynyt niin sanotussa tavallisessa pelissä, niin seuraava peli voisi olla tällainen ratkaiseva pudotuspeli tai sitten peli Scheisse 04:a tai Bayernia vastaan. Kenties myös peli Samikusenia vastaan kiinnostaisi.

Saa nähdä, että kuinka kauan pysyn vielä pystyssä. Olutta on vielä pikkaisen jäljellä. Sitten on alle kaksi desilitraa berliiniläistä paloviinaa. Se paloviina uppoaa yllättävän hyvin. On paremman makuista kuin Koskenkorva.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Kyllähän sinne Westfalenille haluaisi uudestaan. Nyt kun siellä on kerran käynyt niin sanotussa tavallisessa pelissä, niin seuraava peli voisi olla tällainen ratkaiseva pudotuspeli tai sitten peli Scheisse 04:a tai Bayernia vastaan. Kenties myös peli Samikusenia vastaan kiinnostaisi.

Varsinkin Scheisse 04 runkosarja peli täytyisi nähdä. Siitä jo on muutama vuosi aikaa kun asuin Dortmundin lähistöllä ja pääsin katsomaan pelejä Westfalenille, niin Scheisse 04 pelin liput olivat hetkessä loppuunmyyty.

Saa nähdä, että kuinka kauan pysyn vielä pystyssä. Olutta on vielä pikkaisen jäljellä. Sitten on alle kaksi desilitraa berliiniläistä paloviinaa. Se paloviina uppoaa yllättävän hyvin. On paremman makuista kuin Koskenkorva.

En tiedä minäkään, mutta se ei haittaa. Nyt vuorossa homostelua; Rammstein - Mann gegen mann - YouTube
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Entschuldigen Sie bitte, aber jetzt soll ich versuchen ein Message auf Deutsch zu schreiben. Tor, Tor, Tor, Lewandowski!

Jetzt wissen Moderators alles. An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor, zwischen. Durch, für, gegen, ohne, um (+herum). Aus, bei, mit, nach, seit, von, zu.

Ich sollte Deutsch besser schreiben können. Aber ich verstehe Deutsch ziemlich gut. Sechs Jahre habe ich Deutsch gelernt. Ich will nur besser und besser Deutsch sprechen und schreiben können.

edit. Jossain vaiheessa moderaattorit lätkäisevät oikein kunnolla pelikieltoa.
 
Viimeksi muokattu:

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Entschuldigen Sie bitte, aber jetzt soll ich versuchen ein Message auf Deutsch zu schreiben. Tor, Tor, Tor, Lewandowski!

Jetzt wissen Moderators alles. An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor, zwischen. Durch, für, gegen, ohne, um (+herum). Aus, bei, mit, nach, seit, von, zu.

edit. Jossain vaiheessa moderaattorit lätkäisevät oikein kunnolla pelikieltoa.

Miksi? Eli modet eivät ole kielimiehiä? Viimeksi kun heräsin, niin olin Suomessa, en Venäjällä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei niistä moderaattoreista koskaan tiedä. Vähän muokkasin vielä viestiä tuon sinun lainauksen jälkeen. Ei tosin ollut minulla mitään järkevää sanottavaa vieläkään. No ehkä ne moderaattorit eivät "innostu" tästä meidän keskustelustamme.

Juodaan nyt sitten nämä juomat loppuun. Kohta pitää siirtyä oluen loputtua berliiniläiseen paloviinaan. Sitten on vielä mahdollista käydä viereisellä ABC:lla ostamassa ykkösolutta, jota myydään ympäri vuorokauden.

Ykkösoluesta tuli mieleen Berliner Weisse, jota myydään Berliinin alueella. Viime Saksan reissulla tuli juotua sekä punaista että vihreää Berliner Weissea, kuten edellisellä reissullakin. Sen Berliner Weissen vahvuus on kai vain 2,8%, maksimissaan 3,0%. Eli se on yhtä vahvaa kuin suomalainen ykkösolut. Mutta se maistuu miljoona kertaa paremmalta...

edit. Ja kyllä minä voin jatkaa tätä keskustelua niin kauan aikaa, kunnes tapahtuu sammuminen. Mutta minä olen vain aina huolissani muista nimimerkeistä, etteivät he saa minun takiani pelikieltoa. Tämä kävi varmaan ilmi illan live-seurannassa. Omasta puolestani en ole huolissani. Saan sen mitä ansaitsen, näin uskon.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tää viina ei meinaa mennä päähän. Kauheat määrät on jäägeriä mahassa plus päivällä tempasin 12-päkillisen Saku Rockia naamariin, mutta ei näköjään tunnu missään. Luulisi että tällaiseen Theo Fleuryn mittaiseen ja schollin painoiseen jamppaan vaikuttaisi toi 35%, mutta näköjään ei. Hitto mä en koskaan lopeta ryyppäämistä. On tää niin mahtava fiilis.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei hitto tää viina ei meinaa mennä päähän. Kauheat määrät on jäägeriä mahassa plus päivällä tempasin 12-päkillisen Saku Rockia naamariin, mutta ei näköjään tunnu missään. Luulisi että tällaiseen Theo Fleuryn mittaiseen ja schollin painoiseen jamppaan vaikuttaisi toi 35%, mutta näköjään ei. Hitto mä en koskaan lopeta ryyppäämistä. On tää niin mahtava fiilis.
Minulla viina ei tunnu nousevan päähän, mutta se nousee suuhun. Eli tuntuu, että jos juon lisää viinaa paljon, niin se tulee aika pian ulos suusta. Johan tässä on jo yli 12 tuntia juotu.

Onko Daro vielä hereillä?
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Minulla viina ei tunnu nousevan päähän, mutta se nousee suuhun. Eli tuntuu, että jos juon lisää viinaa paljon, niin se tulee aika pian ulos suusta. Johan tässä on jo yli 12 tuntia juotu.

Onko Daro vielä hereillä?

Hereillä ollaan. Yritin etsiä lippuja ensi viikolle, mutta heikolta näyttää. Musiikkia on lisää laitettava tuubista soimaan. Hei, otappa pieni siivu jotain hedelmää. Se auttaa!!! Nyt aukaisen Bvb:n kunniaksi Laphroaig viski pullon.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varmaan yritit päästä sinne BvB-Bayern -peliin? Varmaan ovat liput kiven takana. Toivottavasti onnistut saamaan lipun siihen peliin.

Jotain pientä syömistä tähän väliin. Ehkä tällä pärjää taas hetken.

edit. Vanhoja viestejä katsellessani huomasin, että yrität sinne Bernabeulle. Toivottavasti onnistut.

edit2. Hyvää yötä kaikille. Yritetään sitten huomenna jotenkin päästä jalkeille katselemaan sitä 7. SM-Liigan finaalia (heh heh hee hee, huomasiko joku sarkasmin?).
 
Viimeksi muokattu:

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Varmaan yritit päästä sinne BvB-Bayern -peliin? Varmaan ovat liput kiven takana. Toivottavasti onnistut saamaan lipun siihen peliin.

Jotain pientä syömistä tähän väliin. Ehkä tällä pärjää taas hetken.

Bernabeulle ensi viikolla voisi olla mahdollista päästä (toiveajattelua). Finaaliin ei järkevillä hinnoilla ole enään mahdollista. Tai no en ole valmis maksamaan niitä lipun hintoja mitä ne pyytää. Joten otan lisää viskiä ja katselen tuubista dortmundin vaikeita aikoja. Muistaa, että joukkue oli huonossa jamassa jokin aika sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös