Kalsarikänniketju

  • 5 217 495
  • 66 665

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Aika argumentoida tähänkin ketjuun pitkästäaikaa. Kaverit ovat vittuperseillyt minut siihen tilanteeseen, että joudun viettämään torstai-yötäni internetissä - Onneksi on aina JA:n KKK-ketju johon tämmöinenkin kaduntallaaja otetaan innokkaasti vastaan.

Keppanaa löytyy! Kauanko tässä jaksaa yksin boksereissaan kupittaa onkin aivan eri asia. Muutamat free-rollitkin tässä jo rollattu ja n. kolme kättä siis sain pelata.

Menin myös juuri ilmoittautumaan syksyksi rapujuhliin. Koskaan en sellaisissa ole ennen ollut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo äkkiä postuumisti noobeli tai vaikka joku patsas tän liemen keksijälle. Netissä muuten puhuttiin jotain jostakin Geberistä. Hei kiitti jäbä! Kiitti kiinalaiset, kiitti egyptiläiset.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan vaan lääkkeeksi otan, vai miten ne jotkut lestamummot sen sanovat. Kännissä ei vituta läheskään niin paljoa kuin selvin päin. Joo kyllähän tossa keväällä lääkäri määräsi mulle jotain masennuslääkkeitä ja viikon mä niitä popsinkin kunnes heitin pillerit nurkkaan ja lähdin Tallinnaan paneskelemaan. Siinä touhussa ei paina murheet eikä huolet. Eikä verokarhu ole kintereillä. Joo ne jotkut hemmetin talopraamit vaihtuivat kertalaakista sildenafiiliin ja nyt on lääkitys kohdillaan!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään ihan vähän, että jaksaa ja pystyy katsomaan kisojen avajaisia ja sieltä Elton Johnin Candle in the wind esityksen.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep, täällä ollaan. Olutta vielä riittää, ehkä jopa aamu kuuten saakka. Spotifystä alkoi pauhaamaan joku vitun paleface. Voi elämän kevät mitä skeidaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Täälä mä vain lonkeroa juon. Eilen olin pitkällä lounaalla. Iltapäivällä menen varmaan häihin. Pakko juoda vähän humalaa, että kestää sen seremonian. Onhan se tietenki jokaisen oikeus pilata oma elämä jos niin haluaa.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olympialaiset alkanut, päissään kuin ankka. Hieno fiilis.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Eka vähän kalsarointia himassa ja 15:00 starttaa Tour De Myrtsi. Jännittävää.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Linja pitää. Kalsarit on ihan hyvät. Mikäköhän tuossa pyöräilyssä mahtaa olla Veikkasen tilanne. Ei oikein jaksa koko ajan katsoa. Mihinköhän aikaan tuota kannattaisi alkaa katsomaan?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Siinä vaiheessa, kun 3litran viinipönikkä on viimeistä lasia vaille tyhjä on hyvä aika alkaa seuraamaan pyöräilyä.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinä vaiheessa, kun 3litran viinipönikkä on viimeistä lasia vaille tyhjä on hyvä aika alkaa seuraamaan pyöräilyä.

Aha, eli ei koskaan. Edellisestä pöntöstä on aikaa useampi vuosi.
Laukkanen ei ole tyytyväinen aikaansa, ja naureskelee päälle. Hohhoijaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kyllä minäkin silloin tällöin tykkään rakentaa ranskalaistyylisen seitinohuen iltapäiväkännin. Vittu sä koulutat niitä!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Reissusta kotiuduttu. Karjalan kolmosta naamariin pari ja sitten vähän jotain muuta. Myöhemmässä vaiheessa kyytipojaksi kylmää savustettua haukea, mikäli sattuu hiukomaan. Minä en vedä tänään seitin ohutta, vaan ihan kunnon tumut!
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ryypiskelen myös kaljaa, en tiedä onko se soveliasta näin suruaikana, mutta en muutenkaan perusta perinteisiin. Pääasia, ettei juopotteluun jää koukkuun, siksi että huomaisi näin pääsen suruaan pakoon. Enkä varmasti koukkuun jääkään, kunhan nyt hieman juon.

Mitäs tässä. Musiikkia kuunnellen ja olutta ryypiskellen. Alan olemaan siinä tilanteessa elämässäni, että alkaa käymään vähiin se "panos", mitä voi hävitä. Sen mukaisesti pitänee kaiketi lujentaa luonnettaan ja ryhtyä tekemään duunia unelmiensa ja tavoitteidensa eteen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ryypiskelen myös kaljaa, en tiedä onko se soveliasta näin suruaikana, mutta en muutenkaan perusta perinteisiin. Pääasia, ettei juopotteluun jää koukkuun, siksi että huomaisi näin pääsen suruaan pakoon.

Tässä kiteytit asian aika hyvin. Kyllä sitä juoda saa, kunhan tietää missä menee omat rajat, eikä tosiaan jää kierteeseen ja ei mene siihen, että viinalla hukutetaan murheet. Viisas mies on veli vilperi. Itse siirryin jo Jaloviinan ja coca colan ihmeelliseen maailmaan. Kohta pitäisi toinen drinkki väsätä ja ajattelin tässä tuijotella hetken näköradiota, jos sieltä tulisi jotain mielenkiintoista.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mikä helvetti siinä on, että tarvii aina sortua! Koko päivän ajattelee et on selvinpäin ja sitten 20:30 paniikissa hakemaan olutta, vielä kun sitä saa.

Helvetti soikoon. Otetaan sitten vaikka tälle reilu kuukauden kestäneelle työttömyydelle! Kippis!
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää jousiammunta on todella hieno laji, etenkin kun USA on tappiolla.

e. Paska-Pappa ei onneksi pystynyt lahjoittamaan USA:lle kultaa.

e2. Hienoa Phelpsille ei edes mitalia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös