Kalsarikänniketju

• 5 303 077
  • 66 744

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep, täällä ollaan. Olutta vielä riittää, ehkä jopa aamu kuuten saakka. Spotifystä alkoi pauhaamaan joku vitun paleface. Voi elämän kevät mitä skeidaa.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Täälä mä vain lonkeroa juon. Eilen olin pitkällä lounaalla. Iltapäivällä menen varmaan häihin. Pakko juoda vähän humalaa, että kestää sen seremonian. Onhan se tietenki jokaisen oikeus pilata oma elämä jos niin haluaa.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olympialaiset alkanut, päissään kuin ankka. Hieno fiilis.

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Eka vähän kalsarointia himassa ja 15:00 starttaa Tour De Myrtsi. Jännittävää.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Linja pitää. Kalsarit on ihan hyvät. Mikäköhän tuossa pyöräilyssä mahtaa olla Veikkasen tilanne. Ei oikein jaksa koko ajan katsoa. Mihinköhän aikaan tuota kannattaisi alkaa katsomaan?

Suosikkijoukkue
Siinä vaiheessa, kun 3litran viinipönikkä on viimeistä lasia vaille tyhjä on hyvä aika alkaa seuraamaan pyöräilyä.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinä vaiheessa, kun 3litran viinipönikkä on viimeistä lasia vaille tyhjä on hyvä aika alkaa seuraamaan pyöräilyä.

Aha, eli ei koskaan. Edellisestä pöntöstä on aikaa useampi vuosi.
Laukkanen ei ole tyytyväinen aikaansa, ja naureskelee päälle. Hohhoijaa.

Suosikkijoukkue
Kyllä minäkin silloin tällöin tykkään rakentaa ranskalaistyylisen seitinohuen iltapäiväkännin. Vittu sä koulutat niitä!

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Reissusta kotiuduttu. Karjalan kolmosta naamariin pari ja sitten vähän jotain muuta. Myöhemmässä vaiheessa kyytipojaksi kylmää savustettua haukea, mikäli sattuu hiukomaan. Minä en vedä tänään seitin ohutta, vaan ihan kunnon tumut!

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ryypiskelen myös kaljaa, en tiedä onko se soveliasta näin suruaikana, mutta en muutenkaan perusta perinteisiin. Pääasia, ettei juopotteluun jää koukkuun, siksi että huomaisi näin pääsen suruaan pakoon. Enkä varmasti koukkuun jääkään, kunhan nyt hieman juon.

Mitäs tässä. Musiikkia kuunnellen ja olutta ryypiskellen. Alan olemaan siinä tilanteessa elämässäni, että alkaa käymään vähiin se "panos", mitä voi hävitä. Sen mukaisesti pitänee kaiketi lujentaa luonnettaan ja ryhtyä tekemään duunia unelmiensa ja tavoitteidensa eteen.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ryypiskelen myös kaljaa, en tiedä onko se soveliasta näin suruaikana, mutta en muutenkaan perusta perinteisiin. Pääasia, ettei juopotteluun jää koukkuun, siksi että huomaisi näin pääsen suruaan pakoon.

Tässä kiteytit asian aika hyvin. Kyllä sitä juoda saa, kunhan tietää missä menee omat rajat, eikä tosiaan jää kierteeseen ja ei mene siihen, että viinalla hukutetaan murheet. Viisas mies on veli vilperi. Itse siirryin jo Jaloviinan ja coca colan ihmeelliseen maailmaan. Kohta pitäisi toinen drinkki väsätä ja ajattelin tässä tuijotella hetken näköradiota, jos sieltä tulisi jotain mielenkiintoista.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mikä helvetti siinä on, että tarvii aina sortua! Koko päivän ajattelee et on selvinpäin ja sitten 20:30 paniikissa hakemaan olutta, vielä kun sitä saa.

Helvetti soikoon. Otetaan sitten vaikka tälle reilu kuukauden kestäneelle työttömyydelle! Kippis!

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää jousiammunta on todella hieno laji, etenkin kun USA on tappiolla.

e. Paska-Pappa ei onneksi pystynyt lahjoittamaan USA:lle kultaa.

e2. Hienoa Phelpsille ei edes mitalia.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Miten on Jomppa, onko pillua lohjennut kesän mittaan? Tänä kesänä tuntuu olevan hyvä meininki. Tämmöinen 4-kymppiä sivuuttanut epäsalskea perheellinen ukkokin saa osakseen ihmeen paljon silmäilyjä tyttösiltä. Voi se tietty olla sitäkin, että flikat katsovat pönäkkää sikaa toiseenkin kertaan kun eivät usko heti näkemäänsä.

Piti hienostella viinien kanssa, mutta illan ruohonleikkuu vei ajatukset oluen suuntaan. Yöpalaksi varattu etanoita ja valkosipulivoita.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Moi, onko kellään muulla sellaista vaimoa, jota ei kestä kuin kännissä?

Käykö avokki? Kestää juuri ja juuri kun on poissa ja itse kännissä ;)

Suosikkijoukkue
Therese Johaug
Saakeli, tämähän kääntyi suruksi. Onko teistä kukaan katsellut Pokka pitää tv-sarjaa? Kyseisessä sarjassa näytellyt Geoffrey Hughes, roolinimeltään Onslow, meikäläisen suuri idoli ja inspiraation lähde, on kuollut tänään.

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Saakeli, tämähän kääntyi suruksi. Onko teistä kukaan katsellut Pokka pitää tv-sarjaa? Kyseisessä sarjassa näytellyt Geoffrey Hughes, roolinimeltään Onslow, meikäläisen suuri idoli ja inspiraation lähde, on kuollut tänään.

Voi perkele! Tarkoitan siis R.I.P... On nimittäin surullinen uutinen. Junnuna (joo, junnu olen vieläkin) tuli sarjaa aina mummolassa seurattua ja Onslow painui mieleen sympaattisena ukkona.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy