Kalsarikänniketju

  • 5 247 765
  • 66 705
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Englannin valioliigaa on tullut seurattua vuodesta 1995 lähtien ja niissä lauantaisissa Antero Mertarannan ja Jukka Röngän selostamissa otteluissa monen monituista kertaa ruudussa vilahti nimi Matthew Le Tissier. Tiesin hänet hyväksi ja erittäin, erittäin seurauskolliseksi pelaajaksi (Southampton), mutta silti tulee vieläkin kylmiä väreitä hänen parhaita maalejaan katsellessa: Amazing 10 Le Tissier Goals
Hieno mies oli Le Tissier. Yksi taitavimmista pelaajista jonka olen nähnyt. Väitän, että hänestä puhuttaisiin nykyään yhtenä Englannin parhaista pelaajista, jos hän vaan olisi joskus lähtenyt johonkin parempaan joukkueeseen.

Melkein yhtä hyvä kuin Giggs.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaahas. Eiköhän sitä ole tänään pitänyt kalsaroida jo jonkinaikaa kun paskakeliäkin ulkona, eli vettä tulee kuin siltä kuuluisasta Esteristä.
En ole koko päivänä ulkosalla käynytkään enkä ole menossakaan. Olutta ja leijonaviinaa on tarjolla niin mikäs tässä ollessa.

Missä on Evil ? Eikös miehellä alkanut piiitkät lomat tänään vai vieläkö jotain työvelvottita. Oma loma alkaa n. kuukauden päästä ja jos mikä on varma niin se, että silloin tulee vedettyä kunnnoin stattajaiset loman kunniaksi eli tuhannen kekkulit. Mutta sen aika tulee myähemmin... kippistä !
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vanhenin eilen vuodella
Onneksi olkoon. Pitkä oli päivä jos vuoden vanhenit.

Hieno mies oli Le Tissier. Yksi taitavimmista pelaajista jonka olen nähnyt.
Minä olen muistaakseni nähnyt aktiivisella jalkapallon seuraamiskaudellani (1980-present) noin kaksi taitavaa englantilaista pelaajaa: Kevin Keeganin ja Paul Gascoignen, tuon futiksen Ozzy Osbournen. Lisäksi monilla on ollut kansainvälisen tason erikoisosaamista, kuten Alan Shearerilla parhaimmillaan maalivainu, mutta yleensä taito per se on kiertänyt britit kaukaa. Kolhoa, kömpelöä kansaa kuten mekin. Ehkä siksi niin moni täkäläinen tuntee Englantia kohtaan lukkarinrakkautta.


Nyt on aikaa juoda viinaa, sellaiset 10 viikkoa. Kippis!
 

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Eddie Murphyn Delirious stand-up pätkässä ajassa 57:06 joku nainen huutaa jotain. Minä olen ollut monta vuotta jo varma että mitä se huutaa, mutta tässä pätkässä se on suomennettu että "Ota paita pois". Mun mielestä se huutaa että "Do mr. Frog!"

tässsä pätkä: http://www.youtube.com/watch?v=-GyvL2SJq5g&feature=related

Mitä se sun mielestä huutaa? Olenko kaikki nämä vuodet ollut ihan hakoteillä :D
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ehkä siksi niin moni täkäläinen tuntee Englantia kohtaan lukkarinrakkautta.
Minä tunnustan kannattavani Englantia, vaikka se onkin varmaan epäseksikkäintä koko maailmassa. 90-luvun puolivälissä vaan Valioliiga oli niin perkeleen kova juttu. Ja etenkin tuo mainitsemasi Newcastlen mies, joka juoksi oikea käsi pystyssä aina iskettyään pallon verkkoon. Käden asento oli kuitenkin hiukan erilainen kuin Saksassa. Sen jälkeen kiinnostuin heterolla tavalla David Beckhamista, ja löysin Yhdistyneet Miesrintaajat. Becksistä en enää niin välitä, mutta muuten olen samalla tiellä.

Tosin MM-kisoissa minulla on kolme suosikkia. Ensimmäisenä tulee Meksiko, sitten Englanti ja (noiden tiputtua) Brasilia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muista sitten raportoida, miten kokeesi edistyy. Mielenkiinnolla seuraamme kyllä, toki välillä itsekin osallistuen, ei siin mitn.
Ei mulla riitä raha eikä maksa juoda koko aikaa, mutta saanpa kuitenkin valita ryyppypäivät ihan janon mukaan eikä siksi että on sopiva -tai.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä? Eikö keskiviikkona muka saa juoda?
Ei silloin, kun kello soi torstaiaamuna 5.49 ja vaille seitsemän on lähdettävä töihin autolla. Kesällä kyllä saa.

Eli siis (rautalankaa) nyt ei työnantaja valitse ryyppypäiviäni vaan minä teen sen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Melkein yhtä hyvä kuin Giggs.
Giggsistä en pysty sanomaan mitään järkevää. Ihan vain sen takia, että Ryan Giggs on se syy, miksi vuonna 1995 minusta tuli Manchester Unitedin kannattaja Ryanin ja Bobbyn jalkapallokoulun takia. Kyseinen ohjelma tuli televisiosta silloin kesällä 1995.

Ryan Giggs on Manchester Unitedin legenda numero 1 ja on äänestetty ManU:n kaikkien aikojen pelaajaksi. Eniten tämän kauden ManU:n mestaruuden menettäminen harmitti nimenomaan Giggsin puolesta. Giggsin maali vuoden 1999 FA Cupin välierässä ManU:n pelatessa alivoimaisena Arsenalia vastaan oli kaiken huipentuma, kuten muuten kevät 1999.

Ryan Giggs on hieno mies ja varmasti...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eniten tämän kauden ManU:n mestaruuden menettäminen harmitti nimenomaan Giggsin puolesta. Giggsin maali vuoden 1999 FA Cupin välierässä ManU:n pelatessa alivoimaisena Arsenalia vastaan oli kaiken huipentuma, kuten muuten kevät 1999.
Oho, enpä edes huomannut että sinäkin olet United-fani. Mutta tuo kevät oli kyllä futiksen osalta aika ikimuistoinen. FA-cupin välierässä rankkari Arsenalille pelin lopussa... Siinähän se toivo meni. Schmeichel kuitenkin torjui, ja loppu on Giggsin myötä historiaa. Mestareiden liigasta nyt ei tarvi edes puhua. Kaikkien aikojen ottelu. Ja ne Kuffourin kyyneleet... Ne olisi pitänyt saada talteen.

Minulle Spice Boy on uransa alusta saakka ollut suunnilleen kuvottavin jalkapalloilijantekele, mutta nyttemmin Cristiina Ronaldo on kyllä ajanut jo ohi.
Höpöhöpö, hieno mies oli parhaimmillaan. Ja näin jälkeen päin kun miettii keskikenttää Giggs-Scholes-Keane-Beckham, niin eihän tuota voi mikään ylittää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei tarvi rautalankaa, kunhan vittuilin.
Toki sen tiesin, mutta väänsin satunnaiselle lukijalle.

Oikeastaan mulla ei ole enää työnantajaa. Tai siis on heinäkuun loppuun, eli työnantajanani pari viimeisintä vuotta toiminut kunta maksaa mulle palkkaa heinäkuun loppuun. Sen jälkeen kaikki on auki. Samaan paikkaan en ainakaan mene; olisi taas kerran pitänyt hakea omaa työtään vaan nyt kun dieselin hinta nousee ja opetustunneista otettiin kolme viikossa pois niin joutuisin jo käytännössä maksamaan töissä käymisestä. Nyt on verkot vetämässä lähempää. Ellei mikään muu natsaa, pistän nimen kaupungin sijaislistalle ja se nousee ylimmäksi kertaheitolla. Tsups. Jo opiskeluaikaan olisi saanut sijaistaa enemmän kuin ehtii, puhelin soi koko ajan. Valmistuneella lienee vieläkin kiireempää.

Tai sitten makailen 500 päivää ansiosidonnaisella. Ei mulla ole mitään kiirettä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Höpöhöpö, hieno mies oli parhaimmillaan. Ja näin jälkeen päin kun miettii keskikenttää Giggs-Scholes-Keane-Beckham, niin eihän tuota voi mikään ylittää.
No ainakin Zico-Socratés-Falcao-Cerézo ylittää kaikki koskaan näkemäni keskikentät.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pöö.







































Ei ole mitään pelättävää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täytynee sijoittaa hieman varoja ennaltaehkäisevään päihdetyöhön ja avata yksi homovissy, kun meinaa ruveta peätä juileksimaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mieluummin Henna kuin Paavo.

Töitäkin pitäisi tehdä, mutta ei se mitn. Sujuu ajoittain jopa paremminkin näin etelämaalaiseen tyyliin, näemmä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ryyppäättekö te omilla vai sossun rahoilla?

Ikinä en ole toisten rahoilla ryypännyt, tai elänyt muutenkaan. Siitä pidetään kiinni, hautaan asti.

Opintotukea olen aikanaan nostanut lain salliman määrän, että sen verran olen veronmaksajien rahoja elämiseeni aikanaan käyttänyt. Olen kyllä saman rahan maksanut moninverroin jo veroina takaisin, että sikäli nukun yöni hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös