Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Ei mulla riitä raha eikä maksa juoda koko aikaa, mutta saanpa kuitenkin valita ryyppypäivät ihan janon mukaan eikä siksi että on sopiva -tai.
Mitä? Eikö keskiviikkona muka saa juoda?
Ei mulla riitä raha eikä maksa juoda koko aikaa, mutta saanpa kuitenkin valita ryyppypäivät ihan janon mukaan eikä siksi että on sopiva -tai.
Ei silloin, kun kello soi torstaiaamuna 5.49 ja vaille seitsemän on lähdettävä töihin autolla. Kesällä kyllä saa.Mitä? Eikö keskiviikkona muka saa juoda?
Giggsistä en pysty sanomaan mitään järkevää. Ihan vain sen takia, että Ryan Giggs on se syy, miksi vuonna 1995 minusta tuli Manchester Unitedin kannattaja Ryanin ja Bobbyn jalkapallokoulun takia. Kyseinen ohjelma tuli televisiosta silloin kesällä 1995.Melkein yhtä hyvä kuin Giggs.
Minulle Spice Boy on uransa alusta saakka ollut suunnilleen kuvottavin jalkapalloilijantekele, mutta nyttemmin Cristiina Ronaldo on kyllä ajanut jo ohi.Sen jälkeen kiinnostuin heterolla tavalla David Beckhamista
Eli siis (rautalankaa) nyt ei työnantaja valitse ryyppypäiviäni vaan minä teen sen.
Oho, enpä edes huomannut että sinäkin olet United-fani. Mutta tuo kevät oli kyllä futiksen osalta aika ikimuistoinen. FA-cupin välierässä rankkari Arsenalille pelin lopussa... Siinähän se toivo meni. Schmeichel kuitenkin torjui, ja loppu on Giggsin myötä historiaa. Mestareiden liigasta nyt ei tarvi edes puhua. Kaikkien aikojen ottelu. Ja ne Kuffourin kyyneleet... Ne olisi pitänyt saada talteen.Eniten tämän kauden ManU:n mestaruuden menettäminen harmitti nimenomaan Giggsin puolesta. Giggsin maali vuoden 1999 FA Cupin välierässä ManU:n pelatessa alivoimaisena Arsenalia vastaan oli kaiken huipentuma, kuten muuten kevät 1999.
Höpöhöpö, hieno mies oli parhaimmillaan. Ja näin jälkeen päin kun miettii keskikenttää Giggs-Scholes-Keane-Beckham, niin eihän tuota voi mikään ylittää.Minulle Spice Boy on uransa alusta saakka ollut suunnilleen kuvottavin jalkapalloilijantekele, mutta nyttemmin Cristiina Ronaldo on kyllä ajanut jo ohi.
Toki sen tiesin, mutta väänsin satunnaiselle lukijalle.Ei tarvi rautalankaa, kunhan vittuilin.
No ainakin Zico-Socratés-Falcao-Cerézo ylittää kaikki koskaan näkemäni keskikentät.Höpöhöpö, hieno mies oli parhaimmillaan. Ja näin jälkeen päin kun miettii keskikenttää Giggs-Scholes-Keane-Beckham, niin eihän tuota voi mikään ylittää.
Ryyppäättekö te omilla vai sossun rahoilla?
Minusta olisi upeata tavata se työnantaja, tai pomo, joka sanoisi vaikka tiistaina, että vedäppäs Ukkometso kännit tänään, jos et tule krapulassa duuniin, niin joudutaan miettimään sitä sun henkilökohtaista palkanlisää.
Niin ja FF, toi on mieletön jaottelu. Siis ensin a) ja sitten 2). En olisi pystynyt. Olisi pitänyt vetää joku nelikenttä, että asia olisi kirkastunut.