Tai Pol Pot.Uleåborgir tuo Jatkoajan Potipot.
Miulla on vähän leukapartaa. Ho-ho-ho-tsi-minh!
Tai Pol Pot.Uleåborgir tuo Jatkoajan Potipot.
Tai Pol Pot.
Miulla on vähän leukapartaa. Ho-ho-ho-tsi-minh!
Kaljuus on hienoa! Minullakin varmaan geenit tulevat jossain vaiheessa vastaan. Isälläni on pälvikalju ollut 30-vuotiaasta asti, ja veljeni oli n. 25 kun ohimot harvenivat olemattomiin. Hän tosin tajusi myös alkaa ajelemaan sitten pois, ettei sentään dufvismiksi mennyt. Tosin nyt vanhempana hän näyttää vähän liikaa äijjjältä partansa kanssa.Sitäpaitsi kaljuus on hienoa jos se on oma valinta.
Faija oli puolikalju jo alle kaksvitosena. Mie olen 38 eikä hiusraja pakene yhtään. Joko genetiikkaan ei voi luottaa tai sitten mutsilla on selitettävää.
Tämä on muuten helvetin hyvä syy, jos joku kysyy mikset saa ikinä pillua.No, ei tartte ainakaan pelätä maksavansa jostain Jorma-Marjatasta 18 vuotta ruokkoja, kun puhallustyön jälkeen tekee kuiteski mieli oikeisiin töihin.
En oo, mie istun kotona eikä vieressä ole ketään. Enkä räplää mitään, ainakaan en kerro.ootkohan tuo viereisellä penkillä istuva jässikkä. Se nimittäinräplää noitten viestien tahtiin. Puhelinta
Me menemme hyvinkin samoilla linjoilla. pikkuveli joutu luopumaan hulmuavastaan liuhuletistään aika ajoissa, koska edessä oleva keskikaistele oli liian ohut jakaukseen. Minulla piiskaa vielä on voimissaan.Kaljuus on hienoa! Minullakin varmaan geenit tulevat jossain vaiheessa vastaan. Isälläni on pälvikalju ollut 30-vuotiaasta asti, ja veljeni oli n. 25 kun ohimot harvenivat olemattomiin. Hän tosin tajusi myös alkaa ajelemaan sitten pois, ettei sentään dufvismiksi mennyt. Tosin nyt vanhempana hän näyttää vähän liikaa äijjjältä partansa kanssa.
Helvetin hyvä syy, miksi en kahden kerran jälkeen enää saanut pillua.Tämä on muuten helvetin hyvä syy, jos joku kysyy mikset saa ikinä pillua.
Se on se paniikin tunne.Se tuntuu ilmassa. Kevät.
Onneksi Jumala sentään jättää meidät paremmat ihmiset rankaisematta.Me menemme hyvinkin samoilla linjoilla. pikkuveli joutu luopumaan hulmuavastaan liuhuletistään aika ajoissa, koska edessä oleva keskikaistele oli liian ohut jakaukseen. Minulla piiskaa vielä on voimissaan.
Mutta Paniikki on ekstaasin veli.Se on se paniikin tunne.
Hei sori, unohdin. Worrelille isosti terkkui. Sä oot mun kamu.
Minä en ole oikein ikinä oppinut Röyhkästä pitämään, vaikka veljeni ja varsinkin hänen akkansa sen kuuntelemiseen aina pakottavat. Toisin kuin Davesta, jonka heikkolaatuinen Kitaranlaulaminen on tässä.
Hector on tänään täällä keikalla. Aina olen vihannut sitä, joten ei onneksi tarvinnut mennä. On se perkele, kun jotkut ei pysy siellä eläkkeellä vaikka ihan jäähyväiskiertueetkin on jo tehty. Ei kun tulee Hector uudestaan vaan kuin bumerangi tai herpes.Tällä hetkellä taustalla pauhaa Stratovarius. Tulevat marraskuussa tuohon naapuriin keikalle, joten pitää mennä tsekkaamaan ne!
Hector on tänään täällä keikalla. Aina olen vihannut sitä, joten ei onneksi tarvinnut mennä. On se perkele, kun jotkut ei pysy siellä eläkkeellä vaikka ihan jäähyväiskiertueetkin on jo tehty. Ei kun tulee Hector uudestaan vaan kuin bumerangi tai herpes.
Sitä minä olen täällä aina ihmetellyt, siis juuri tässä ketjussa. Musiikkilinkit, ihan oikeasti, miten niitä 20 vaihtoehtoa tarjotaan aina vaan. Oikeasti, rehellisesti pois komerosta ja antaa palaa vaan.
Minulle avautui, ettei kannata harrastaa autofellaatiota, jumpata, kirjoittaa Facebookiin ja kuunnella Clashia samalla. Muuten tulee rumaa jälkeä, johonkin paikkaan.Asia joka tässä samalla avautui, oli se, että ei kannata olla luurissa ja yrittää ottaa viinaksia silleen sivistynesti.