Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 857
  • 66 679

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ketabbia, eikun kebabbia! Maistuisi nytten kyllä... En ole kuukausiin syönyt mitään kebabia. Taustalla soi Pantera ja alkoholi maistuu! Banaaninviljelijälle terveiset!

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sitäpaitsi kaljuus on hienoa jos se on oma valinta.

Faija oli puolikalju jo alle kaksvitosena. Mie olen 38 eikä hiusraja pakene yhtään. Joko genetiikkaan ei voi luottaa tai sitten mutsilla on selitettävää.
Kaljuus on hienoa! Minullakin varmaan geenit tulevat jossain vaiheessa vastaan. Isälläni on pälvikalju ollut 30-vuotiaasta asti, ja veljeni oli n. 25 kun ohimot harvenivat olemattomiin. Hän tosin tajusi myös alkaa ajelemaan sitten pois, ettei sentään dufvismiksi mennyt. Tosin nyt vanhempana hän näyttää vähän liikaa äijjjältä partansa kanssa.

No, ei tartte ainakaan pelätä maksavansa jostain Jorma-Marjatasta 18 vuotta ruokkoja, kun puhallustyön jälkeen tekee kuiteski mieli oikeisiin töihin.
Tämä on muuten helvetin hyvä syy, jos joku kysyy mikset saa ikinä pillua.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
ootkohan tuo viereisellä penkillä istuva jässikkä. Se nimittäinräplää noitten viestien tahtiin. Puhelinta
En oo, mie istun kotona eikä vieressä ole ketään. Enkä räplää mitään, ainakaan en kerro.

Ja juu, kaljuus on hienoa. Etenkin sellainen, että tulee RD-kalju. Sitä ei sitten saa paljastaa kellekään että on kalju, joten ajellaan se Spede-seppelekin pois. Mutta sitä ei ajella kunnolla. Jää se milli, ja sitten kaikki tietää että kalju on kalju, mutta kalju luulee ettei kukaan huomaa sitä että kaljuus on luonnon valinta eikä kaljun.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Me kaljut, kun rasvaamme päämme, niin olemme tosi isoja mulkkuja. Naiset tykkäävät. Helikopteri onnistuu moshaamalla.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nume hurmetta valutti, valutti kansaan sinivalkoiseen sinistä verta. -FNM- vierestä katsoi, -FNM- laskimoa taputti. Siinä siinä suoni on, hurmesuoni siinä on!

Evil nauroi, nauroi kauhea Evil, sarvia päästä kasvatti, mutta tuli sitten hirmu-hoitaja, valkoisiin puki, valkoisella itsensä hirtti, Evil "itse"-ilmaisusta suuttui, paikalle Worrell itsensä talusi. Tappelivat Evil ja Worrell. Tuli taivaalla hehkui, maailma loppua taisi, kivi taivaalta putosi. Kuuma kivi. Viljelijä banaanin paikalle taisi, kelta-porkkanan yllensä yhdytti, kutsui paikalle Bennyn.

Benny hapon satoi, kaasi ylle perkeleiden: Evil, Worrel, viljelijän keltaisen marjan, keralle antoi kuoleman ja tuhon konsonanttisarjan yhdysviivalla alkavan! U-borgir kaikkea katsoi, siveli silmänsä, tukan taakse kampasi, kaikkien kanssa tuhoon kaatui. Kalsarikänniketjuun viimeisen sanan kirjasi.

Ja vaikka selitti: sana viimeinen, silti vielä sinne kirjoitti. Kännissä: sen myönsi vaikka persoona ensimmäinen olikin, Kristus meidät pelasti.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaljuus on hienoa! Minullakin varmaan geenit tulevat jossain vaiheessa vastaan. Isälläni on pälvikalju ollut 30-vuotiaasta asti, ja veljeni oli n. 25 kun ohimot harvenivat olemattomiin. Hän tosin tajusi myös alkaa ajelemaan sitten pois, ettei sentään dufvismiksi mennyt. Tosin nyt vanhempana hän näyttää vähän liikaa äijjjältä partansa kanssa.
Me menemme hyvinkin samoilla linjoilla. pikkuveli joutu luopumaan hulmuavastaan liuhuletistään aika ajoissa, koska edessä oleva keskikaistele oli liian ohut jakaukseen. Minulla piiskaa vielä on voimissaan.

Tämä on muuten helvetin hyvä syy, jos joku kysyy mikset saa ikinä pillua.
Helvetin hyvä syy, miksi en kahden kerran jälkeen enää saanut pillua.

Kohata on kaikki jo juotu.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hei sori, unohdin. Worrelille isosti terkkui. Sä oot mun kamu.

Huisia!

Minä alan olla jo ihan hyvässä kunnossa täällä. Enkä oikeen ole päässyt puusta pitkään, vai miten sitä sanotaan. Fiilikset on ihan okei, mutta jotain puuttuu. Musaa on, viinaa on, mutta jotain puuttuu.

Täällä sentään on hyvä meno jota on kiva seurata! Jatketaan pojat ja tytöt samaa rataa.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joskus kyllä tuntuu, että oon yks helvetin iso vitsi koko ihminen. Ahdistun kaikesta. Pienestä, isosta, keskikokoisesta. Ihan sama se mistä kyse on. Tuntuu ettei pää kestä. Ei selvänä, ei kännissä, ei unissa. Ei niin mitenkään. Nööööt..

Kiitän itseäni siitä, että on vielä alkoholia jäljellä, jos tästä saisi rakennettua paremman fiiliksen itselleen. Jos voisin elää ke-to päivän uudestaan, niin antaisin siitä vaikka vasemman kivekseni.

Tällä hetkellä taustalla pauhaa Stratovarius. Tulevat marraskuussa tuohon naapuriin keikalle, joten pitää mennä tsekkaamaan ne! Lapsuudesta asti tykännyt ko. bändistä. Ei voi skipata.

Suosikkijoukkue
HIFK
Miepä se aimo oonpi. Seerustelevinaan yhenki kaa, joka vallan palvoopi. Samaanpi syssyndaaliin onpi parit milhvit, joitapi hööläilen tuon & tuosta. Tuollapi välinpä verkotpi vesillään muidenpi suhteenpi. Voisko se olla. Notta paska miäs.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tällä hetkellä taustalla pauhaa Stratovarius. Tulevat marraskuussa tuohon naapuriin keikalle, joten pitää mennä tsekkaamaan ne!
Hector on tänään täällä keikalla. Aina olen vihannut sitä, joten ei onneksi tarvinnut mennä. On se perkele, kun jotkut ei pysy siellä eläkkeellä vaikka ihan jäähyväiskiertueetkin on jo tehty. Ei kun tulee Hector uudestaan vaan kuin bumerangi tai herpes.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hector on tänään täällä keikalla. Aina olen vihannut sitä, joten ei onneksi tarvinnut mennä. On se perkele, kun jotkut ei pysy siellä eläkkeellä vaikka ihan jäähyväiskiertueetkin on jo tehty. Ei kun tulee Hector uudestaan vaan kuin bumerangi tai herpes.

Ilmankos ihmettelin sitten Iltalehden taannoista uutista. Äitini oli kaverinsa kanssa Hectorin viimeisellä keikalla, joten siitä tuli vähän "wtf" fiilis, kun Hectorista luin. Mitä Stratoon tulee, niin ko. bändi ei ole oikeasti koskaan lopettanut. Tolkki sekoili 2004-2005 ja sitten tuli "comeback". 2008 Tolkki lähti ja bändin meno vaan jatkuu. Parempana kuin vuosiin, imo. Mutta se Stratosta ja Hectorista. Hulluja nämä jotkut...

Suosikkijoukkue
Minulla on ihan varmuudeksi WTF-fiilingi(on ilmeisesti normi Suomen kieltä). Asia joka tässä samalla avautui, oli se, että ei kannata olla luurissa ja yrittää ottaa viinaksia silleen sivistynesti. Sinisen sakaran vika mun känni taas.

Suosikkijoukkue
Sitä minä olen täällä aina ihmetellyt, siis juuri tässä ketjussa. Musiikkilinkit, ihan oikeasti, miten niitä 20 vaihtoehtoa tarjotaan aina vaan. Oikeasti, rehellisesti pois komerosta ja antaa palaa vaan.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sitä minä olen täällä aina ihmetellyt, siis juuri tässä ketjussa. Musiikkilinkit, ihan oikeasti, miten niitä 20 vaihtoehtoa tarjotaan aina vaan. Oikeasti, rehellisesti pois komerosta ja antaa palaa vaan.

No amatöörihän sinä olet. Kerkiä jotain musiikkilinkkejä tutkimaan tarkemmin kun vetää 30 bisseä vuorokaudessa muun ohessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy