Kalsarikänniketju

  • 5 248 239
  • 66 705

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mistä niitä rintakarvoja saa? Minulla oli kaksi, mutta hukkasin molemmat.
Jos päästäsi kasvaa hiuksia eli tukkaa niin leikkaa ne ja liimaa etumaskiin. Kohtakkoin tyttöset jo kavahtavat jalkoihisi Allah-asentoon, kun luulevat että olet Stanleyn Paul vm. -76.

Ryyppy on hyvää, on. Tony Iommin ja Glenn Hughesin kimppalevyä "Fused" kuuntelen tässä. Ettikää tuubista vaikka biisi Dopamine, minen jaksa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Se vaan, kun pillun on sentin päässä naamasta ja joudun mennä yksin runkulle ja nukkumaan, niin se meinaa kuitenkin sillen ihan pikkuisen haittaamaan.
Eli olit hyvissä kyttäysasemissa kuten Blues aikanaan. Minen noista akoista muuten kyllä ymmärrä. Tai homoahan se varmaan olisi, jos niitä ymmärtäisi.

Riittääkö 3 litraa punkkua sittenkään, kun nyt alkaa maistua ja ajatus rullata terävänä kuin partaveitsi????
Pakko kai se on riittää, kun ei enää kauppaankaan ehdi. Minä hommasin kaksi laatikkoa Koffia (which is shit) ja pullon Gambinaa. Jonkinlaiset tilkat Suomea ja Jamesoniakin löytyy kohtapuoliin nautittavaksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jos päästäsi kasvaa hiuksia eli tukkaa niin leikkaa ne ja liimaa etumaskiin. Kohtakkoin tyttöset jo kavahtavat jalkoihisi Allah-asentoon, kun luulevat että olet Stanleyn Paul vm. -76.
Minen tukkaani leikkaa. 5 vuotta olin nuorempana vapaaehtoisesti kalju, ja nyt saakoon rehottaa hautaan tai dufvautumiseen asti. Muuten oli kyllä hyvä idea, Paul Stanley on komea mies.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paul Stanley on komea mies.
Tässäpä todiste. C'mon and Love Me, Cobo Hall, Detroit, 1976.

Minä olen nyt aika kalju, sellainen millin siili -mies. Johtuu siitä että iho on niin saatanan kuiva että menee ruvelle heti jos ei pääse rasvaamaan. Skalppi eritoten. Sitäpaitsi kaljuus on hienoa jos se on oma valinta.

Faija oli puolikalju jo alle kaksvitosena. Mie olen 38 eikä hiusraja pakene yhtään. Joko genetiikkaan ei voi luottaa tai sitten mutsilla on selitettävää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ettikää tuubista vaikka biisi Dopamine, minen jaksa.

En varmasti etsi :( Etsi itse. Esti iste.

Jumalauta! Minäkin tänään ojensin partaani, leukapartaani soveliaaksi ihmisten eteen. Olihan se sellainen. Käteni kun ilmaa hamusi, niin rysty parran tapasi. Parta saatana, parta rystyni riipi! Riipi partani paras, partani miehuusini murteet poikki perkele katki katsoi suomin sivalsi saatana perkele taas partani! Katsoi partani paras, persoona parrassani kiinni! Partaani tarttunut miesi! Jumalauta taas! Suomi rätisi, Suomi ritisi, Suomi soinnut kansi. Suomi Ruotsia haukkui, Suomi Norjaa perseestä pieri, Suomi Viroa sivalsi, Suomi Venäjää kakkasi, Suomi taivaalle räjähti, Suomi tulina revon happena vihreänä ärisi, Suomi vetynä punasi taivaan, Suomi vittu että meikä on flänä, oon kekkuli. Eleäkää paahalla muistelko, Kurpit on rautaa, oon aina silleen mukana On se sellainen. ei nyt linnkiä tähän.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jumangega, jos Lönnruutti eläisi nyt niin Väinämöinen saisi veli Uuleaburgerin hahmon. Aika vakuuttavasti lauloi meidät suohon nyt.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eli olit hyvissä kyttäysasemissa kuten Blues aikanaan. Minen noista akoista muuten kyllä ymmärrä. Tai homoahan se varmaan olisi, jos niitä ymmärtäisi.
Joo, hyvät oli kyttäysasemat ja taisi se vastuja ottaa rangaistuksen arvoisesti kiinni mailasta, mutta rangaitus jäi puhaltamatta. Rangaistukseksi olisin vaatinut vähintään sen puhallustyön, vaan perkeles...meni ja huomas mitä on tekemässä ja laitto vaattehet päälle ja läks menemään. No, ei tartte ainakaan pelätä maksavansa jostain Jorma-Marjatasta 18 vuotta ruokkoja, kun puhallustyön jälkeen tekee kuiteski mieli oikeisiin töihin.

Pakko kai se on riittää, kun ei enää kauppaankaan ehdi. Minä hommasin kaksi laatikkoa Koffia (which is shit) ja pullon Gambinaa. Jonkinlaiset tilkat Suomea ja Jamesoniakin löytyy kohtapuoliin nautittavaksi.
No, onneksi olin varannut myös neljä tölkkiä keskiketterää.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ketabbia, eikun kebabbia! Maistuisi nytten kyllä... En ole kuukausiin syönyt mitään kebabia. Taustalla soi Pantera ja alkoholi maistuu! Banaaninviljelijälle terveiset!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sitäpaitsi kaljuus on hienoa jos se on oma valinta.

Faija oli puolikalju jo alle kaksvitosena. Mie olen 38 eikä hiusraja pakene yhtään. Joko genetiikkaan ei voi luottaa tai sitten mutsilla on selitettävää.
Kaljuus on hienoa! Minullakin varmaan geenit tulevat jossain vaiheessa vastaan. Isälläni on pälvikalju ollut 30-vuotiaasta asti, ja veljeni oli n. 25 kun ohimot harvenivat olemattomiin. Hän tosin tajusi myös alkaa ajelemaan sitten pois, ettei sentään dufvismiksi mennyt. Tosin nyt vanhempana hän näyttää vähän liikaa äijjjältä partansa kanssa.

No, ei tartte ainakaan pelätä maksavansa jostain Jorma-Marjatasta 18 vuotta ruokkoja, kun puhallustyön jälkeen tekee kuiteski mieli oikeisiin töihin.
Tämä on muuten helvetin hyvä syy, jos joku kysyy mikset saa ikinä pillua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
ootkohan tuo viereisellä penkillä istuva jässikkä. Se nimittäinräplää noitten viestien tahtiin. Puhelinta
En oo, mie istun kotona eikä vieressä ole ketään. Enkä räplää mitään, ainakaan en kerro.

Ja juu, kaljuus on hienoa. Etenkin sellainen, että tulee RD-kalju. Sitä ei sitten saa paljastaa kellekään että on kalju, joten ajellaan se Spede-seppelekin pois. Mutta sitä ei ajella kunnolla. Jää se milli, ja sitten kaikki tietää että kalju on kalju, mutta kalju luulee ettei kukaan huomaa sitä että kaljuus on luonnon valinta eikä kaljun.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Me kaljut, kun rasvaamme päämme, niin olemme tosi isoja mulkkuja. Naiset tykkäävät. Helikopteri onnistuu moshaamalla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nume hurmetta valutti, valutti kansaan sinivalkoiseen sinistä verta. -FNM- vierestä katsoi, -FNM- laskimoa taputti. Siinä siinä suoni on, hurmesuoni siinä on!

Evil nauroi, nauroi kauhea Evil, sarvia päästä kasvatti, mutta tuli sitten hirmu-hoitaja, valkoisiin puki, valkoisella itsensä hirtti, Evil "itse"-ilmaisusta suuttui, paikalle Worrell itsensä talusi. Tappelivat Evil ja Worrell. Tuli taivaalla hehkui, maailma loppua taisi, kivi taivaalta putosi. Kuuma kivi. Viljelijä banaanin paikalle taisi, kelta-porkkanan yllensä yhdytti, kutsui paikalle Bennyn.

Benny hapon satoi, kaasi ylle perkeleiden: Evil, Worrel, viljelijän keltaisen marjan, keralle antoi kuoleman ja tuhon konsonanttisarjan yhdysviivalla alkavan! U-borgir kaikkea katsoi, siveli silmänsä, tukan taakse kampasi, kaikkien kanssa tuhoon kaatui. Kalsarikänniketjuun viimeisen sanan kirjasi.

Ja vaikka selitti: sana viimeinen, silti vielä sinne kirjoitti. Kännissä: sen myönsi vaikka persoona ensimmäinen olikin, Kristus meidät pelasti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaljuus on hienoa! Minullakin varmaan geenit tulevat jossain vaiheessa vastaan. Isälläni on pälvikalju ollut 30-vuotiaasta asti, ja veljeni oli n. 25 kun ohimot harvenivat olemattomiin. Hän tosin tajusi myös alkaa ajelemaan sitten pois, ettei sentään dufvismiksi mennyt. Tosin nyt vanhempana hän näyttää vähän liikaa äijjjältä partansa kanssa.
Me menemme hyvinkin samoilla linjoilla. pikkuveli joutu luopumaan hulmuavastaan liuhuletistään aika ajoissa, koska edessä oleva keskikaistele oli liian ohut jakaukseen. Minulla piiskaa vielä on voimissaan.

Tämä on muuten helvetin hyvä syy, jos joku kysyy mikset saa ikinä pillua.
Helvetin hyvä syy, miksi en kahden kerran jälkeen enää saanut pillua.

Kohata on kaikki jo juotu.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hei sori, unohdin. Worrelille isosti terkkui. Sä oot mun kamu.

Huisia!

Minä alan olla jo ihan hyvässä kunnossa täällä. Enkä oikeen ole päässyt puusta pitkään, vai miten sitä sanotaan. Fiilikset on ihan okei, mutta jotain puuttuu. Musaa on, viinaa on, mutta jotain puuttuu.

Täällä sentään on hyvä meno jota on kiva seurata! Jatketaan pojat ja tytöt samaa rataa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joskus kyllä tuntuu, että oon yks helvetin iso vitsi koko ihminen. Ahdistun kaikesta. Pienestä, isosta, keskikokoisesta. Ihan sama se mistä kyse on. Tuntuu ettei pää kestä. Ei selvänä, ei kännissä, ei unissa. Ei niin mitenkään. Nööööt..

Kiitän itseäni siitä, että on vielä alkoholia jäljellä, jos tästä saisi rakennettua paremman fiiliksen itselleen. Jos voisin elää ke-to päivän uudestaan, niin antaisin siitä vaikka vasemman kivekseni.

Tällä hetkellä taustalla pauhaa Stratovarius. Tulevat marraskuussa tuohon naapuriin keikalle, joten pitää mennä tsekkaamaan ne! Lapsuudesta asti tykännyt ko. bändistä. Ei voi skipata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös