Kalsarikänniketju

  • 5 248 206
  • 66 705
Suosikkijoukkue
HIFK
Miepä se aimo oonpi. Seerustelevinaan yhenki kaa, joka vallan palvoopi. Samaanpi syssyndaaliin onpi parit milhvit, joitapi hööläilen tuon & tuosta. Tuollapi välinpä verkotpi vesillään muidenpi suhteenpi. Voisko se olla. Notta paska miäs.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tällä hetkellä taustalla pauhaa Stratovarius. Tulevat marraskuussa tuohon naapuriin keikalle, joten pitää mennä tsekkaamaan ne!
Hector on tänään täällä keikalla. Aina olen vihannut sitä, joten ei onneksi tarvinnut mennä. On se perkele, kun jotkut ei pysy siellä eläkkeellä vaikka ihan jäähyväiskiertueetkin on jo tehty. Ei kun tulee Hector uudestaan vaan kuin bumerangi tai herpes.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hector on tänään täällä keikalla. Aina olen vihannut sitä, joten ei onneksi tarvinnut mennä. On se perkele, kun jotkut ei pysy siellä eläkkeellä vaikka ihan jäähyväiskiertueetkin on jo tehty. Ei kun tulee Hector uudestaan vaan kuin bumerangi tai herpes.

Ilmankos ihmettelin sitten Iltalehden taannoista uutista. Äitini oli kaverinsa kanssa Hectorin viimeisellä keikalla, joten siitä tuli vähän "wtf" fiilis, kun Hectorista luin. Mitä Stratoon tulee, niin ko. bändi ei ole oikeasti koskaan lopettanut. Tolkki sekoili 2004-2005 ja sitten tuli "comeback". 2008 Tolkki lähti ja bändin meno vaan jatkuu. Parempana kuin vuosiin, imo. Mutta se Stratosta ja Hectorista. Hulluja nämä jotkut...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minulla on ihan varmuudeksi WTF-fiilingi(on ilmeisesti normi Suomen kieltä). Asia joka tässä samalla avautui, oli se, että ei kannata olla luurissa ja yrittää ottaa viinaksia silleen sivistynesti. Sinisen sakaran vika mun känni taas.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sitä minä olen täällä aina ihmetellyt, siis juuri tässä ketjussa. Musiikkilinkit, ihan oikeasti, miten niitä 20 vaihtoehtoa tarjotaan aina vaan. Oikeasti, rehellisesti pois komerosta ja antaa palaa vaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sitä minä olen täällä aina ihmetellyt, siis juuri tässä ketjussa. Musiikkilinkit, ihan oikeasti, miten niitä 20 vaihtoehtoa tarjotaan aina vaan. Oikeasti, rehellisesti pois komerosta ja antaa palaa vaan.

No amatöörihän sinä olet. Kerkiä jotain musiikkilinkkejä tutkimaan tarkemmin kun vetää 30 bisseä vuorokaudessa muun ohessa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Huppu heiluu tosi hyvin. Onneksi on Hawks @ Lightning. Voisi kohta jotain pientä välipalaa suunnitella tässä kohtaa iltaa. Sitten vetää viimeiset viinat matsin parissa ja sitä rataa. Toim. huom. ellen sitten sammahda ennen matsin loppua.

PS. kai vuotavanenä meidän miitti on voimassa? Joskus.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Totta schmeichelissä! En minä nyt semmosia unohda. Pitää vaan kattoa joku hyvä viikonloppu tässä tulevaisuudessa. Sitten parannellaan maailmasta loputkin ongelmat pois.

Näin tehdään. Katsotaan sopiva fiilis ja sopiva viikonloppu ja sitten pistetään murheet alas. Meillä on kuitenkin suht paljon yhteistä! Musiikki, NHL yms. Ei tässä mikää kiire tosiaan ole. Koitan eka saada itteni sellaseen suht. hyvään fiilikseen, että jaksan tarpeeksi ilman turhia maailman murheita.

Toi ruokapuoli taisi tosiaan jäädä nyt sitten haaveeksi. Saatavilla sitä on, mutta nälkä meni ohi. Huomenna lienee haikea päivä tiedossa, mutta kerrankos sitä. Fiilikset nousi tuosta lievästä apatiasta parempaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ja uuteen nousuun. Illan ohjelma alkaa olla suht selvä, minä en. Nelonen Prolta tulee Toronto - Boston. Lisäksi voisi Kojoottien peliä katsella, jos löytyy sopiva striimi. Voisin aukaista lonkeron.. *tsih* noin. Eilen tuli katsottua vintiöitäkin matsin jälkeen, kun ei uni maittanut.

Onkos täällä muita kännääjiä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen. Kävin juuri ostamassa alkoholia; nyt sitä on vaikka muille jakaa vaan en jaa. Ite juon, hähhähhää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vasta tässä olen lasillisen punkkua juonut, mutta eiköhän määrä kasva tässä illan ratoksi. Worrelille terkui. Helevetin ripuli, vaivannut jo varmaan puolivuotta. Lisempää viintä ja paskalääkestä, niitä onkin mennyt nykyään ihan kiitettävästi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin ostamassa Pirkka-olútta 24 kpl hintaan 19,90 e. Tarjoan tästä kaverilleni, kun saapuu hän tässä kohtsillään.

Tänään on päässä risteillyt ajatuksia. Esim. fingerporimaisia: ensimmäisessä ruudussa Jeesus on ristikontäytön SM-kisoissa. Toisessa kuvassa nostaa kädet ylös ja huutaa: "Se on täytetty!"
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Terveisiä banskun viljelijälle! Hieman kyllä arveluttaa tuo viinin + paskalääkkeen yhdistelmä. Etenkin jos juo lisempää alkoholia. Humalapäissään ei ole kiva käydä kakkosella, IMO. Nyt pitäisi löytää jostain jotain fiilistä nostattavaa musiikkia! Ideoita?

PS. Avautui juuri, että Lindsay Lohan on hot! Polkaisisin...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyseessähän nyt vaan on semmoinen haistapaskalääke, eli sillä ei ole psyykkeseen mitään vaikutusta, kunhan vain kovettaa vatsaa.
Seuraava laulu kertoo meistä kaikista Sinä olet Tähti.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hetkinen. Olen humalapäissäni itsekseni kotona tässä, joten minkähän takia olen viettänyt tällaista radiohiljaisuutta nyt. Lopppukoot moinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös