Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 857
  • 66 679

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Huppu heiluu tosi hyvin. Onneksi on Hawks @ Lightning. Voisi kohta jotain pientä välipalaa suunnitella tässä kohtaa iltaa. Sitten vetää viimeiset viinat matsin parissa ja sitä rataa. Toim. huom. ellen sitten sammahda ennen matsin loppua.

PS. kai vuotavanenä meidän miitti on voimassa? Joskus.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Totta schmeichelissä! En minä nyt semmosia unohda. Pitää vaan kattoa joku hyvä viikonloppu tässä tulevaisuudessa. Sitten parannellaan maailmasta loputkin ongelmat pois.

Näin tehdään. Katsotaan sopiva fiilis ja sopiva viikonloppu ja sitten pistetään murheet alas. Meillä on kuitenkin suht paljon yhteistä! Musiikki, NHL yms. Ei tässä mikää kiire tosiaan ole. Koitan eka saada itteni sellaseen suht. hyvään fiilikseen, että jaksan tarpeeksi ilman turhia maailman murheita.

Toi ruokapuoli taisi tosiaan jäädä nyt sitten haaveeksi. Saatavilla sitä on, mutta nälkä meni ohi. Huomenna lienee haikea päivä tiedossa, mutta kerrankos sitä. Fiilikset nousi tuosta lievästä apatiasta parempaan.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ja uuteen nousuun. Illan ohjelma alkaa olla suht selvä, minä en. Nelonen Prolta tulee Toronto - Boston. Lisäksi voisi Kojoottien peliä katsella, jos löytyy sopiva striimi. Voisin aukaista lonkeron.. *tsih* noin. Eilen tuli katsottua vintiöitäkin matsin jälkeen, kun ei uni maittanut.

Onkos täällä muita kännääjiä?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen. Kävin juuri ostamassa alkoholia; nyt sitä on vaikka muille jakaa vaan en jaa. Ite juon, hähhähhää.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vasta tässä olen lasillisen punkkua juonut, mutta eiköhän määrä kasva tässä illan ratoksi. Worrelille terkui. Helevetin ripuli, vaivannut jo varmaan puolivuotta. Lisempää viintä ja paskalääkestä, niitä onkin mennyt nykyään ihan kiitettävästi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin ostamassa Pirkka-olútta 24 kpl hintaan 19,90 e. Tarjoan tästä kaverilleni, kun saapuu hän tässä kohtsillään.

Tänään on päässä risteillyt ajatuksia. Esim. fingerporimaisia: ensimmäisessä ruudussa Jeesus on ristikontäytön SM-kisoissa. Toisessa kuvassa nostaa kädet ylös ja huutaa: "Se on täytetty!"

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Terveisiä banskun viljelijälle! Hieman kyllä arveluttaa tuo viinin + paskalääkkeen yhdistelmä. Etenkin jos juo lisempää alkoholia. Humalapäissään ei ole kiva käydä kakkosella, IMO. Nyt pitäisi löytää jostain jotain fiilistä nostattavaa musiikkia! Ideoita?

PS. Avautui juuri, että Lindsay Lohan on hot! Polkaisisin...

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kyseessähän nyt vaan on semmoinen haistapaskalääke, eli sillä ei ole psyykkeseen mitään vaikutusta, kunhan vain kovettaa vatsaa.
Seuraava laulu kertoo meistä kaikista Sinä olet Tähti.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hetkinen. Olen humalapäissäni itsekseni kotona tässä, joten minkähän takia olen viettänyt tällaista radiohiljaisuutta nyt. Lopppukoot moinen.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tykkää yhtään Kauko Röyhkästä... Suomeksilauletusta musiikistakin pidän hyvin vähän. Riippuen toki artistista ja ihan biisistä. Sieltä täältä jotain. Irwin Goodman on oikeastaan ainoa, jota jollain tasolla fanitan. Hieno mies oli.

Tässä yksi harvoista, mikä on ihan jees. Tätä tosin pitäisi kuunnella vasta laskuhumalassa ja kyynelehtiä.. Tulee vain apea mieli tästä. Apulanta - Ilona.

PS. Operassa "hauska" bugi. Ei näy noita työkaluja, siis linkitystyökaluja jne. Firefoxissa toimii kyllä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jaa, mielestäni Kauko Röyhkä lukeutuu merkittävimpiin rock-genressä milloinkaan toimineisiin suomalaisiin. Röyhkän 80-luku oli suurelta osin aivan maaginen, mutta ansiokasta tavaraa on Kaukolta tullut ajoittain tuonkin jälkeen. Omasta hyllystä löytyy Röyhkän koko pitkäsoittotuotanto ja suurin osa muistakin julkaisuista.

Olutta tässä hitaasti siivuttelen. Tavallista Carlsbergin keskipökköä ja EloWehnää.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänään on päässä risteillyt ajatuksia. Esim. fingerporimaisia: ensimmäisessä ruudussa Jeesus on ristikontäytön SM-kisoissa. Toisessa kuvassa nostaa kädet ylös ja huutaa: "Se on täytetty!"
Joku (Eeva Kilpi?) yhdisti ammoin kaksi Raamatun lausetta runoksi.

Lisääntykää ja täyttäkää maa.
Se on täytetty.

Hetkinen. Olen humalapäissäni itsekseni kotona tässä, joten minkähän takia olen viettänyt tällaista radiohiljaisuutta nyt. Lopppukoot moinen.
Piilossa yrittänyt ryypätä, ketku. Ulos sieltä, sut on nähty!

Jaa, mielestäni Kauko Röyhkä lukeutuu merkittävimpiin rock-genressä milloinkaan toimineisiin suomalaisiin.
Kyllä. Hieno mies. Ihan siinä Handen, Ismon ja Daven seurassa.

Lempilevyni: Maa On Voimaa, Pikku Enkeli, Paha Maa. Jumalan Lahja on tavallaan aika hieno ja nämä uudet Röyhkä & Mattila -albumit myös, ensimmäinen etenkin.

Suosikkijoukkue
Minä nyt kuuntelen ihan mitä tahansa, kunhan vaan se on MINUN mielestä hyvää musiikkia, genreistä viis. Espiritu on hyvää.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo prismasta ostin taas eilen näitä jotain ruotsalaisia kaljoja. 3.5 löytyy vaan prosentteja, joten näitä on kiva juoda vaikka arkisin keskellä päivää, siihen aikaan kun ei vielä niin kovinkaan pökkyrään halua mennä. Ja hinta/alkoholiprosentti -suhteeltaan nämä ovat halvempia kuin suomalaiset. Tossa aiemmin kun laskin, niin 4.5 prosenttiseksi muutettuna 0.33 litran tölkillinen ei maksaisi kuin 51 senttiä plus pantti. Ei varmaan kukaan muu laske näin tarkkaan.. Noh, ensi viikolla taas Tallinnaan hakemaan repullinen vodkaa.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Evilin listauksen päälle on syytä lisätä Kaukolta vielä Kaksi Koiraa. Lähes unohdettu mestariteos, loistavia kappaleita läpikotaisin. Yksi niistä levyistä jonka kriitikot osasivat kehua, mutta moni jätti ostamatta.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko Spendrupia ne pettterin ostamat ruotsalaiset folkölit? Pari kertaa olen niitä juonut, yllättävän hyvänmakuisiakin, ei ollenkaan semmosta litkua kuten saattaisi olettaa. Seitinohuisiin (kesä)iltapäiväkänneihin ideaalivalinta.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Urheilullinen viikonloppu katkesi kuin seinään, otti toisellekin jalalle - katso video!

Sen verta amatööri olin, etten tullut varastojen suhteen ottaneeksi huomioon mitään vitin pyhäinpäiviä. Tosin, toisilla on järvi rannassa, mulla on kirkko etupihalla. Vois käydä kysymässä kynttiläkulkueilta, että ei teillä yhtään tiukkaa olis?

Jään pohtimaan asiaa. Kaikille teille älyköille tarjoan viiden tähden ranskalaisen taide-elämyksen

http://www.youtube.com/watch?v=ICsasusgA48

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy