Samasta syytä olin 20-vuotta ilman puuroa. Voinen sanoa, etten juo edelleenkään puuroa, eikä tee tiukkaakaan.
Ei meidän aikana intin safka NOIN pahaa ollut.
Samasta syytä olin 20-vuotta ilman puuroa. Voinen sanoa, etten juo edelleenkään puuroa, eikä tee tiukkaakaan.
Ei meidän aikana intin safka NOIN pahaa ollut.
Ja kohta tulee joku kertomaan, miten ei vapaita ollut ollut ollenkaan, lunta oli kolme metriä..
Mutta eikö kukaan muu nyt muka ryyppää tänään kuin minä häh?
Onhan tuo oluen ja viskin sekoitus ihan vanha juttu. Käsittääkseni esim. Irlannissa tuollaisia ihan myydäänkin, missä lasi pudotetaan tuoppiin?Jossain tv-ohjelmassa heitettiin ilmoille ajatus oluen ja whiskyn sekoituksesta. Tullamore Dew ja Karjala toimii itse asiassa ihan saatanan hyvin! Tukevat toistensa heikkouksia ja vahvuuksia.
Onhan tuo oluen ja viskin sekoitus ihan vanha juttu. Käsittääkseni esim. Irlannissa tuollaisia ihan myydäänkin, missä lasi pudotetaan tuoppiin?
Kurjat saatanat, nyt on vasta pileet alussa!
Täytyy sanoa...on tulossa raskain viikonloppu ihmismuistiin. 30-v kriisin myötä urheilin ja nyssyttelin alkuviikon, torstaina aukes lahjapullo ja oluet. Vihaan krapulaa ja sitä seuraavaa morkkista. Ainoa tapa ratkasta asia: juoda itsensä hautaan.
JYP ahdistelee Ässiä.