Kalsarikänniketju

  • 5 290 495
  • 66 740

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
JYP ahdistelee Ässiä.

Eiköhän se ole toisinpäin. Mestareita ahistellaan! Ei sillä, että JyP-fani olisin vaikka Jyväskyläläinen olenkin. Tuli yks kerta nähtyä entisen työpaikan bileissä itse Wallinheimo ja se on kyllä hemmetin pitkä mieheksi! Tunsin itseni kääpiöksi vaikka itsekkin 182 senttisen varren omistankin.

Valkkaria tässä nautitaan. Tonkka löytyy, että nupin saa sekaisin, jos tulee tunne ettei pikku hiprakka riitä. Taustalla pyörii BB 24/7. Anteeksi. Kohta musiikkia voisi pistää tulille.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Valkkaria tässä nautitaan. Tonkka löytyy, että nupin saa sekaisin, jos tulee tunne ettei pikku hiprakka riitä. Taustalla pyörii BB 24/7. Anteeksi. Kohta musiikkia voisi pistää tulille.

Saat anteeksi sehän oli vaan...Saat anteeksi, sehän oli vaan... Saat anteeksi, sehän oli vaan humalassa tehty. Tonkasta tuli jostain syystä mieleen ilta noin kymmenen vuotta sitten. Opiskelijabileet ja mulla repussa viiden litran tynnyri Becksiä. Narikasta reppu selässä sisään, tilasin yhden kaljan sen tyhjennyttyä kaatelin repusta pilkistävästä hanasta aina uuden. Ei ollu niin justiinsa siinä baarissa. Mikään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eiköhän se ole toisinpäin. Mestareita ahistellaan!
No miten sen nyt ottaa. Voihan esim. naista ja marsuakin ahdistella ilman että se antaa. Pointtina on siis se, että ahdistelu ei takaa lopputulosta.

Kröhöm...
Samaa katselin... Ehkä Worrell vaan on tilannut ne kaikki pillerit mistä sähköpostiin on mainos tullut.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Pah minä taas tunnen itseni kääpiöksi oluenhimoni ja siitä seuraavan tynnyrin takia. Vielä kun löytäisi luolan ja lohikäärmeen ja aarteen jota himoita.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Minä taas vaihdoin yllättäen veden juomisen viinin juomiseen, ja tunnen itseni taas kunnon kristityksi. Näin se elämä vie.

Otappa tästä, jos meinaat kristityksi kääntyä: Gamma Ray - Real World

Piti muuten kysymykseni, että lähdetkö joskus oluelle kanssani? Ei, tämä ei ole treffi-ilmoitus. Tämä on inside jkl-miitti.

Itsehän kittaan valkkaria edelleen. Hyvin tämä kolisee. Etenkin pitkän alkoholittoman tauon jälkeen. Hieno homma!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Otappa tästä, jos meinaat kristityksi kääntyä: Gamma Ray - Real World
Ei kyllä tuo kikkelöinti oikein iske, mutta enpä minä nyt sentään enää siihen ulosteeseen sekaannu josta kerran pääni nostin pois.

Piti muuten kysymykseni, että lähdetkö joskus oluelle kanssani? Ei, tämä ei ole treffi-ilmoitus. Tämä on inside jkl-miitti.
Mikä jottei. Eihän ihmisellä voi ikinä olla liikaa hanskoja tiputtavia mustia kavereita!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä taas vaihdoin yllättäen veden juomisen viinin juomiseen, ja tunnen itseni taas kunnon kristityksi. Näin se elämä vie.
Missäs se Jeesus on aina kun sitä tarvitsee. Ja tarkoittaen pisteellä, ei kysymysmerkillä. Toteamuksena, sanamuodosta huolimatta.

Jere kolmonen tuntuu olevan täällä koko ajan. Mie sentään olen töissä välillä. Arkisin. Nyt olen prekeleen knänisä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Missäs se Jeesus on aina kun sitä tarvitsee. Ja tarkoittaen pisteellä, ei kysymysmerkillä. Toteamuksena, sanamuodosta huolimatta.
Ei sitä tiennyt edes Leo Jokela esittämässään musiikkikappaleessa Nainen, poliisi ja Jeesus. Siinä ne kolme tosi ystävää.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tehdään näin! Ja nämä treffit eivät sitten käsitä fyysistä kontaktia. Ei edes hanskat kädessä.

Näissä miitingeissä ei tapella! Lähinnä puhutaan NHL-tappeluista ja jääkiekosta muutenkin. No worries.. Mut nyt pudottaisit muutenkin varmaan ihan ykkösellä. Juodaan sitten olutta tai mitä mieli tekeekin. Kunhan nyt jotain ja juttu luistaa! Se on pääasia.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nukahtiko porukka? Katsoin Prolta Hurricanesin ja Blackhawksin välisen pelin. Oli kyllä hyvä esitys Carolinalta. Noh, se siitä...

Mä oon ihan hyvissä nyt. Viini tonkka meinaa vuotaa. En tiedä miksi. Lopettaa, kun hanan pistän kiinni, mutta jostain pahvien läpi meinaa tulla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
On tämä tätä. Viinillä kännit, parit makkarat pistin kiukaalle. Nyt sitten kotimaisen komedian pariin. Uunon sentään, ei sieltä huonoimmasta päästä. Uuno Turhapuro Kaksoisagentti pyörii tässä nyt. Sen jälkeen voisi nukahtaa.

On mulla onneksi treffit sovittuna!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taidanpa rumpsauttaa. Pikakänni illalla, sitten parin tunnin unet ja jos heräisi kolmelta katsomaan kuinka Devils nöyrrrrryyttää (Jouko Turkan äänellä) Kari Lehtosta.

Iltaa siis, kalsaroitsijat. Mulla ei nyt ole edes kalsareita, pyyhe vain lanteilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös