Kalsarikänniketju

  • 5 290 271
  • 66 740

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Oluita upotettu ja nyt on joteensakkin jännä fiilis. Noh ei se mitään, sillä se lähtee millä on tullutkin. Mun on vaan pakko jakaa tämä (Chris Isaak - We Let Her Down ) teidän kanssa. Kyllä olen sekaisin. Kiitos ja anteeksi.
 

Sipulikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lipitän tässä punaviiniä ja katselen Youtubesta vanhoja Rantarock-pätkiä. Ei varmaan kuulosta kovin täysjärkiseltä touhulta - enkä edes ole mitään karjalalippis- ja "subbarit täysillä corollassa" -porukkaa, vaan korkeakoulussa opiskeleva nainen, joka syystä tai toisesta tykkää eurodancesta.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Vitun taksihuorat ei vastaa, perkele!

No joo valoki tulee 42min pääst et tiukil olis menny, ens kerralla sitten!

Tarvii viel maistaa miltä tua eukon viini maistuu kun kaljaa ei oo enää kylmäs..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Alkaa mennä vähän överiksi. Kirjoitan tänne koska yksikään espoolainen baaari ei myynyt enää olutta. Onneksi jääkaapista löytyi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tinttasin perjantaina jonkun hammaslääkärin kanssa kuulemma. Käyntikorttikin löytyisi, mutta en nyt perkele moiselle rupea viestimään. Vapaaehtoisesti en lähde minkään sortin hoitohenkilökunnan kanssa tekemisiin. Rajansa kaikella.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
"KAIKKI OULULAISET O SAKSALAISTE TEKEMII"

-Porin Jäähallin seisomakatsomo 14.10.2011-
Taitaa sitten kertoakin kaiken... mistä?

Ajattelin tässä nahistella vielä tovisen jos toisen, jotta voin välttää kaikki sadat mainoskatkot, kun Cannon palaa raamatullisesti tuhlaajapoikana takaisin "kotiin". Siispä kannat kohti kattoa ja luottamaan teidän toisten varmasti erinomaiseen musiikkimakuun! Oiskos tähän Jeeverin kaveriksi jotain musiikkiakin tarjolla?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tinttasin perjantaina jonkun hammaslääkärin kanssa kuulemma. Käyntikorttikin löytyisi, mutta en nyt perkele moiselle rupea viestimään. Vapaaehtoisesti en lähde minkään sortin hoitohenkilökunnan kanssa tekemisiin. Rajansa kaikella.
Olikohan se Juudas joka aikanaan sanoi, että kaikki hammaslääkärit ovat perseestä, mutta kaikki perseet eivät ole hammaslääkäreistä. Vieläkään en tiedä mitä se tarkoitti, mutta raamatussa on niin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hienoa kun vuosi toisensa jälkeen Nugentin housuista roikkuu häntä. Paskaakos 6-kymppisen pitäisi karvaista häntää hävetä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Äskeinen lausuntoni juontui siitä, että nähdäkseni jatkoajalle kirjoittavista tyypeistä huomattava osa on semmoisia vässyköitä, ett äeivät edes uskalla kirjoittaa ketjujen aateliin eli tänne. siksi kutsun amatööreiksi jengiä. (mutta en teitä jotka tännne kirjoitatte)

Edellä oleva lausunto... kuuluu tähän ketjuun,. Moderaattorit..no hitto vieköön, nehän ovat skarpanneet viime aikoina. Saanko nyt påerseennuolemispisteen?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
ett äeivät edes uskalla kirjoittaa ketjujen aateliin eli tänne. siksi kutsun amatööreiksi jengiä. (mutta en teitä jotka tännne kirjoitatte
Olisikohan käynyt niin, että Herr BlueJ on humaltunut?

Vitunmoinen närästys voi olla ihmisellä vaikka kaiken tekee ettei olisi. Kiinteää ravintoa en vielä suostu ottamaan. Minä olen munamies, minä olen mursu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös