Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 443
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vituttaa tuollaiset murhaajat. Et varmasti ole koskaan edes ollut pakkosyötetty hanhi, et edes edellisessä elämässäsi.
Kun avasin purkin niin sieltä ei kuulunut uikutusta. Oikein aromikasta ja rasvaisen valuvaa oli, toki siivulla portviiniä maustettua. Tärkeintä on ettei ole kökkäreitä.

Hanhen osa on saada kepakkoa kurkkunsa. Oma osani on tämä. Suht tasan menee, eikö.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Hörps. Morgenthaler vaan kaikille. On tämä vaan niin kivaa ja mukavaa hommaa. Voi heittää makumatkan maailman ympäri, kun on eri maiden oluita kaapissa monta.
Karhulla mennään alku ja välillä poiketaan muualle.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Koodinimi hanhi lienee vaimo.

-Oksennusrefleksi on paras relaksantti-
Eipä ymmärtänyt vaimo mitä allegorisesti suuhunsa tunki. Ruokailutermien soveltaminen symbolisessa ilmaisussa omaa ihmiskunnan mittaisen tradition.

Nyt siivuttelen hyvää peruskonjakkia punaviinin ohessa. Otard VSOP on helppo ja miellyttävä talouskonjakki. Kalliimpien nautiskelu pikku sievässä on hölmöilyä, ja huonommilla ei kannata maksaansa marinoida. Pitää sentään ajatella hienovaraisesti sitäkin hetkeä, kun joku obduktiopreparaattori mahdollisesti on avaamassa omaa kalmoa ja asettelee sisäelimiä peltipöydälle. Luulisin että laadukkailla juomilla rääkätty maksa tuoksahtaa ruumiinavaajan nokkaan miellyttävämmältä kuin jos marinadi olisi pitänyt sisällään jotakin pöykkyä ja kepukaljaa. Toisaalta kolinaa nauttineen maksa voi kuulemma tuottaa vienon orvokin tuulahduksen. Mitä kannattaa siis juoda jos haluaa olla sosiaalisesti mukavampaa sorttia kuolemansa jälkeen?

Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko mitään eksoottisia olusia 24/7:n juotavina. Itellä vain ruotsalaista ja kohta ehkä tanskalaista, jos uskaltaa tälle iltaa. Kännihän koostuu itellä enimmäkseen väkevästä viinistä, ja parista Norrlands Guldista ja LA Lagerista.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
...
Onneksi on olemassa Cattle Decapitation: Body Farm.
Saisi se perkeleen NHL-kierros alkaa jo pikkuhiljaa.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko mitään eksoottisia olusia 24/7:n juotavina. Itellä vain ruotsalaista ja kohta ehkä tanskalaista, jos uskaltaa tälle iltaa. Kännihän koostuu itellä enimmäkseen väkevästä viinistä, ja parista Norrlands Guldista ja LA Lagerista.

Ei mitään todella erikoista, ihan perus CM hyllytavaraa. Maat tosin ovat jänniä. Nepal, E-Korea, Intia, Latvia, Austaralia(ei Fosters) ja Japani. Eiköhän tuollainen maailman matka olisi ihan kiva kokea, nyt tosin vain koti sohvan suloisessa sylissä mennään.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hips.. Nyt valkkaria. 4-8 Karjalaa pohjina. Katsoo nyt millanen kondis tästä tulee. Tarkoitus olisi olla ihan töttöröö 4 tunnin sisällä.

Tällä hetkellä en kuuntele musiikkia. Keskityn BB 24/7:n pariin ja valkkariin. On muuten hyvää, valkoviini siis. Rain Dancen valkkaria. Ihan ookoo kuiva viini. Suosittelen kuivien ystäville!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei mitään todella erikoista, ihan perus CM hyllytavaraa. Maat tosin ovat jänniä. Nepal, E-Korea, Intia, Latvia, Austaralia(ei Fosters) ja Japani. Eiköhän tuollainen maailman matka olisi ihan kiva kokea, nyt tosin vain koti sohvan suloisessa sylissä mennään.

Joo sen on kumma kun CM:ssä on melkein maan paras olutvalikoima, oliko aussikalja sitten VB:ta? Jenkkikaljoistakin löytyy hyviä, esim. Dixie Beer ja tietenkin Miller, ja Sam Adams.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo sen on kumma kun CM:ssä on melkein maan paras olutvalikoima, oliko aussikalja sitten VB:ta? Jenkkikaljoistakin löytyy hyviä, esim. Dixie Beer ja tietenkin Miller, ja Sam Adams.

Vahva sama tähän. VB on oikea vastaus, haluatteko jäädä tähän vai siirrytäänkö seuraavalle tasolle? Dixietäkin on kaapissa, mutta yankit ei ole eksoottinen maa niin en sitä lisännyt listaan.
Ketuttaa että Kanukki kaljaa ei ole kaupoissa tarjolla. Alkostakin yrittänyt kysellä ja tarjoavat ei oota vain, kuulemma pitäisi olla paljon halukkaita ostajia ennekuin ottavat listoille.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jimi Hendrix mulkoilee seinältä kuuden silmänsä kera. Electric Ladyland lienee soitossa, ja edes sinnepäin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ketuttaa että Kanukki kaljaa ei ole kaupoissa tarjolla. Alkostakin yrittänyt kysellä ja tarjoavat ei oota vain, kuulemma pitäisi olla paljon halukkaita ostajia ennekuin ottavat listoille.
Tästä olin jo melkein avautumassa, nimittäin "kultaisella" ysärillä alkostakin sai ainakin Moose Headia ja Labat Ice beeriä. Nykyään ei siis mistään. Toinen unohdettu olut on saksalainen Bitburger, joka oli - taas ysärimuistikuvieni mukaan- helvetin hyvää kaljaa.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Iltaa, veljet! Dee loukkasi vakavasti sosiaalidemokraatteja ja nappasi useamman lauantaikopsun erittäin hyvän seuran ja ruuan kera. Broidin kanssa tyhgjennettiin iso Jalmari ja litran Kosken Jorma, viinit ja oluet siihen päälle tietysti. Harvemmin tulee silti oltua sellaisessa humalassa, että tänne pystyy mitään kirjoittelemaan, mutta nyt kun talo on tyhjä vieraista ja muija huilaa, niin mikä ettei, sanoi Salmisen Simokin...:)

Topin hieno viimeinen veisu soi:

http://www.youtube.com/watch?v=3j5bxCsUAds

Linkki youtubeen

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Onpas surkea fiilis.. Helvetin sekaisin kaikki taas.. Surkeaa touhua dokata yksin himas, mut tätä tää on..

Oon täs pari kuukaut jo ollu hilkul aloittaa tupakoinninki taas. 4 vuot ollu ilman mut nyt eletää vaikeita aikoja.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onpas surkea fiilis.. Helvetin sekaisin kaikki taas.. Surkeaa touhua dokata yksin himas, mut tätä tää on..

Oon täs pari kuukaut jo ollu hilkul aloittaa tupakoinninki taas. 4 vuot ollu ilman mut nyt eletää vaikeita aikoja.

Koita nyt perkele olla ilman vaan, jos noin kauan olet ilman ollut. Kyl itteeki vituttaa ol kotona hyvässä pöhnässä, mutta minkäs teet, kun muu sakki tsippas turhan aikaisin ja itte vois vaikka paariin lähteä..

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Koita nyt perkele olla ilman vaan, jos noin kauan olet ilman ollut...

Varmaa pitäiski olla kun hyvin on mennyt, oonhan pöhnäs ain jokusen vetänyt mut en selvin päin, nyt se alkaa varmaa kostautuu kun nykyään tuntuu tekevän jatkuvasti mieli. Tarvis kokonaa unohtaa nuo röökit...

Mene baariin, ei hyvää pöhnää kannata tuhlata! Mä oon tuomittu jäämään kotiin kun pitää noitte mukuloitte kans aamusti herätä ja myöhemmin lähtee duuniin.. Muuten olisin jo baarissa, aivan varmasti!

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaa pitäiski olla kun hyvin on mennyt, oonhan pöhnäs ain jokusen vetänyt mut en selvin päin, nyt se alkaa varmaa kostautuu kun nykyään tuntuu tekevän jatkuvasti mieli. Tarvis kokonaa unohtaa nuo röökit...

Mene baariin, ei hyvää pöhnää kannata tuhlata! Mä oon tuomittu jäämään kotiin kun pitää noitte mukuloitte kans aamusti herätä ja myöhemmin lähtee duuniin.. Muuten olisin jo baarissa, aivan varmasti!

Ei viitti suututtaa hallituksen puheenjohtajaa ihan totaalisesti, vaikka mieli tekisi. Muut oli ihan vanttuut savessa ja meitsi just hyvissä ja nyt runkataan jossain netissä, perkale!

Mut jos äijä lähtee messiin, niin kyllä minäkin!

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Mut jos äijä lähtee messiin, niin kyllä minäkin!

Mukulat herää 7-8 välil! Muute lähtisin tältä istumalta :D

Ja hallituksen puheenjohtaja ei ole yhtä paha kuin istuva pääministeri kuten venäjällä.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tästä olin jo melkein avautumassa, nimittäin "kultaisella" ysärillä alkostakin sai ainakin Moose Headia ja Labat Ice beeriä. Nykyään ei siis mistään. Toinen unohdettu olut on saksalainen Bitburger, joka oli - taas ysärimuistikuvieni mukaan- helvetin hyvää kaljaa.

Sviid itse en noita vielä ehtinyt maistella. Mutta ihmetyttää että Jenkeistä roudataan Budwaiseria ja Millersia tänne ihan kauheasti, mutta naapurimaan kaljat jää Atlantin väärälle puolelle. Noh elämä on täynnä ihmetyksiä, olkoon tämä myös yksi niitä.

Mutta kyllä tämä himailu vaan on kivaa, saa olla juuri niinkuin huvittaa ja ei tarvitse tapella musasta tai ylipäätään mistään kenenkään kanssa, Chilling sen tärkeimmän ihmisen kanssa, Minä Minä Minä Ja :) tuollaisen jälkeen tulee varmaan bannit tähän ketjuun, mutta oli pakko.

Loppun vielä biisi nuoruudesta, kiitos isoveli. Bruce Springsteen - Hungry Heart Vanha Bruce on todella hyvää musaa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy