Kalsarikänniketju

  • 5 246 129
  • 66 703

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Big man, pig man, ha ha charade you are.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hmm mitäköhän sitä tekis kun olutta on huikea määrä jääkaapissa, tosin nukuttaiskin aika mukavasti. Huomenna ei tosin ole mitään sovittua joten tekisinköhän niin että menen koisimaan nyt ja herään huomenna pirteänä vai viettäisinkö aikaani teidän muiden retaleiden seurassa? Hmm dilemma on vaikea.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hmm mitäköhän sitä tekis kun olutta on huikea määrä jääkaapissa, tosin nukuttaiskin aika mukavasti. Huomenna ei tosin ole mitään sovittua joten tekisinköhän niin että menen koisimaan nyt ja herään huomenna pirteänä vai viettäisinkö aikaani teidän muiden retaleiden seurassa? Hmm dilemma on vaikea.
Tule kylään, mulla loppuu viina kohta. Pitänee lyödä säkkiä eli hit the sack.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meno alkaa olla hurjaa. Onneksi en lue näitä viestejä, niin ei tarvitse reagoida mitenkään. Kaikennäköisiä hulluja täällä pyörii. Sinä Kesäesa, näin ei nimeltä mainita.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tule kylään, mulla loppuu viina kohta. Pitänee lyödä säkkiä eli hit the sack.

Taitaa olla hiukan turhan pitkä matka lähteä yökylään sinne Helvetin perukoille. Mikäs siinä muuten mutta olen kavereilta kuullut että sinne sun luokse on kuulemma sinänsä aika helppo päästä mutta itse matka on kai rikin ja tulikivenkatkun takia aika hankala tehdä. Sekä ei ne pikkupirulaiset hiilihankoineen kuulemma ainakaan reissua helpottaneet.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taitaa olla hiukan turhan pitkä matka lähteä yökylään sinne Helvetin perukoille. Mikäs siinä muuten mutta olen kavereilta kuullut että sinne sun luokse on kuulemma sinänsä aika helppo päästä mutta itse matka on kai rikin ja tulikivenkatkun takia aika hankala tehdä. Sekä ei ne pikkupirulaiset hiilihankoineen kuulemma ainakaan reissua helpottaneet.
Alamäkeä on helppo luisua. Anna palaa (sic) vain.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Alamäkeä on helppo luisua. Anna palaa (sic) vain.

En tiennytkään että helvetti sijaitsee Suomessa. Oppia ikä kaikki. Mutta miksi alamäki? Kuvittelin aina että vain hauskat tyypit päätyvät helvettiin, kaikki pahat kuten Saddam ja Rypälemehu-Masa päätyvät mormoonien kanssa mehukesteille taivaaseen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Onhan täällä, mutta kai tässä hiljaisuus yön tuntien edetessä valtaa alaa ja kaikkien peikkojen hiipiessä kohden nukkumakammaria.

Mutta jokunen satusetä jatkanee niin pitkään ennenkuin nukkumatti heittää oluesta tehdyn unihiekan silmiin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Taidanpa tehdä niin että kiskaisen kalsarit korviin ja vetäisen hetken unta että huomenna taas jaksaa ihmetellä elämänmenoa Suomessa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hörpin tässä nuo perjantailta jääneet oluet pois ja mulkoilen samalla Kalevan kisoja.

Eilen oli hieman psykeleedistä menoa. Olin vielä illalla seitsemältä jurrissa edellisillan hönöttelystä johtuen. Tänään aamulla, kun avasin jääkaapin, niin siellä oli kolme pizzalaatikkoa joissa jokaisessa oli syömätön pizza. Kävin sitten paikallisen karviaskäsi paikan sivuilta katsomassa, että mitä olen touhunnut. Olin eilen iltapäivällä tilannut kolme pizzaa ja kebabin. Ei ole mitään hajua, että miksi tuollaisen määrän ruokaa tilasin. Ilmeisesti ajattelin syödä koko ensi viikon lettuja. No, ei se mitään. Saahan noista pari laitettua pakkaseen.
 

exobalt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hahhaaa!

Edellisen viikon vapaat alkoivat klo 1700 ja velvollisuudet jatkuvat maanantaina klo 1715. Ilo tehdä seitsemän päiväistä työviikkoa. Syy seurauksesta.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Tällainen miesmäinen valinta kuin Tuborg lime cut. Toimii aika fiinisti ihan jääkylmänä. Ja siihen sivuun pari siivua jäykkää silloin tällöin niin on meininki kohdillaan. Kesäloman alkuun viel vajaa kolme viikkoa... jaksaa jaksaa!
 

Don Tane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki, Preston North End
Hilijaasta, sano pohojalaanen. Parin euron viinipullo huivissa ja Jägeria nappailen päälle.

Saksa on paska maa, mutta alkoholi halpaa. Jäger 5,55€ tarjouksesta ja Chilen Merlot 1,99€ (no name).

-Don-
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tällainen miesmäinen valinta kuin Tuborg lime cut. Toimii aika fiinisti ihan jääkylmänä. Ja siihen sivuun pari siivua jäykkää silloin tällöin niin on meininki kohdillaan. Kesäloman alkuun viel vajaa kolme viikkoa... jaksaa jaksaa!
Tuo on muuten mukava olut. Pari kylmää lime-Tuborgia viihdyttää kummasti vaikka jotakin kesähelteistä nikkarointia tai pihahommaa. Ei mikään mustanmakkaran tai savuaromisen grilliruoan paras kumppani, mutta itse tykkäsin kovasti grillattujen maissintähkien kanssa. Samoin tuoreilla sinisimpukoilla höystetty endiivisalaatti oli tänä kesänä hyvässä seurassa Tuborg Limen kanssa, mutta kattilassa vetäistyjen simpukoiden oikea pari on vehnäolut siinä missä osterien kanssa stout. Ja viineistä toki sauvignon blanc- ja chablis -valkoviinit, shampanjatkin. Menipä fiilistelyn puolelle...

Prkl miten iskikään mieliteko edellisestä. Kun nyt jostain saisi mul frittejä ja valko-olutta tähän hätään, niin korvaisin kunnon tippien kera. Linkissä Chez Leon, pätevä paikka näiden nautiskeluun Brysselissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös