Kalsarikänniketju

  • 5 244 906
  • 66 698
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Totta kai. Eihän kukaan sano että minä ammun minua. Itse on ihan hyvä suomen kielen sana silloin, kun se on paikallaan. Ihan jokaisen minän paikalle se ei sovi.
Itse vaan olet niin kova itse-sanaa vastaan taistelija, että itse ajattelin, ettet nyt alkaisi itse itseäni niin kovasti vihaamaan tuon lauseen vuoksi. Koska itsessään tuo lause on oikein. Tosin voisin minä ampua minäänikin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huhhuh edelleen. Pokeri vie täysin huomion. Elämäni suurimmassa käteispelissä olin ja hyvin kävi, kun en hävinnyt. Reilu 20% alkustäkistä voittoa, niin se on enemmän kuin voi toivoa. Ymmärsin aikanaan lähteä parempien joukosta pois. :) Vai liekö nuo kaikki kuitenkaan parempia olleet. Huuuh, nyt voi taas hengittää.

Pokeria pelatessa mukava välillä pistää soimaan Suvi Teräsniska - Hento kuiskaus. Antaa mukavasti rauhallisuutta pelaamiseenkin ja onhan se kaunis ääni.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Erinomaisesti tapettu tunnelma. Mieliskin siellä murjottaa nurkassa, kun ei suosikkeja laitettu. Sen hetken, kun tätä seuraan niin ei kukaan kirjoita. Ihan hyvä niin. Hej på dej! Eikun hiiohei!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Välillä pitää vaimo päästää tähän koneelle ja keskittyä ryyppäämään. Siksi ei ennätä koko ajan jorista. On talossa vaan yksi toimiva pc, mutta onneksi kaksi wc:tä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Seuraavaksi vuorossa kaksi pitkää biisiä eli stairway to heaven ja bluesia pieksämäen asemalla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Välillä pitää vaimo päästää tähän koneelle ja keskittyä ryyppäämään. Siksi ei ennätä koko ajan jorista. On talossa vaan yksi toimiva pc, mutta onneksi kaksi wc:tä.

Et pääse KKK:uun silloin kun haluat? Tuolle asialle pitäisi tehdä jotain. Ironista, että täällä yksin pääsee kahdella vermeellä KKK:hon kirjoittamaan, mutta siellä kaksi ihmistä ja vain yksi kone. Ei ole tasan menneet, kun näitä on jaettu.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Minkäs teet, silloin tällöin pitää vain keskittyä zenmaisesti hetkeen tuohon maagiseen jolloin kylmästä haettu tölkki helmeilee kuultavia valossa kauniisti kimmeltäviä pisaroita pitkin pyöreää vartaloaan odottaen vain sitä maagista hetkeä kun sihhahtaen avaat sen kimmeltävän metallikorkin vapauttaen maltaisen nautinnon kuohumaan iloisesti temmeltäen kohden janosta kuivuvaa kärsivää nielua joka väristen odottaa kullankeltaisen nektarin tarjoamaa vapahdusta piinaavasta janosta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Et pääse KKK:uun silloin kun haluat? Tuolle asialle pitäisi tehdä jotain. Ironista, että täällä yksin pääsee kahdella vermeellä KKK:hon kirjoittamaan, mutta siellä kaksi ihmistä ja vain yksi kone. Ei ole tasan menneet, kun näitä on jaettu.
Saisihan noita kaupasta vaan ei ole ollut vielä pakko hankkia. Ja kiva välillä vetää viinaa päähän rauhassa ilman kirjaamisvelvoitetta. Katsella telkkaria, kuunnella musiikkia (nyt Pink Floyd), lukea kirjaa jos ei ole liikaa bekkerellissä...

Minkäs teet, silloin tällöin pitää vain keskittyä zenmaisesti hetkeen tuohon maagiseen jolloin kylmästä haettu tölkki helmeilee kuultavia valossa kauniisti kimmeltäviä pisaroita pitkin pyöreää vartaloaan odottaen vain sitä maagista hetkeä kun sihhahtaen avaat sen kimmeltävän metallikorkin vapauttaen maltaisen nautinnon kuohumaan iloisesti temmeltäen kohden janosta kuivuvaa kärsivää nielua joka väristen odottaa kullankeltaisen nektarin tarjoamaa vapahdusta piinaavasta janosta.
Tabermann on noussut kuolleista, hallelujaa!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saisihan noita kaupasta vaan ei ole ollut vielä pakko hankkia. Ja kiva välillä vetää viinaa päähän rauhassa ilman kirjaamisvelvoitetta. Katsella telkkaria, kuunnella musiikkia (nyt Pink Floyd), lukea kirjaa jos ei ole liikaa bekkerellissä...

Oma kone, niin saat lukea silloin, kun haluat ja kirjoittaa silloin kun haluat. Nyt meni vähän selittelyksi. :) Mutta mikäpä olen sanomaan. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oma kone, niin saat lukea silloin, kun haluat ja kirjoittaa silloin kun haluat. Nyt meni vähän selittelyksi. :) Mutta mikäpä olen sanomaan. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.
Tekee luonteelle ihan hyvää joutua välillä odottamaan asioita. Ei kaikki saa olla liian helppoa.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Mikäs tässä, ilta mennyt kaljaa ja kossukolaa kaataessa ja Radio Rockin Anthrax -teemalauantaita kuunnellessa. Yksi suosikkibändeistä joten musapuolikin ollut kunnossa iltaysistä asti ja jatkuu vielä reilut puolisen tuntia. On tää talonvahtina olo rankkaa...

Pakollisena sinätuubalinkkinä Anthrax, ja yksi räppiraiderimetallin edelläkävijäbiiseistä: I'm The Man ---> http://www.youtube.com/watch?v=3PGNCeVuYBw
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mikäs tässä, ilta mennyt kaljaa ja kossukolaa kaataessa ja Radio Rockin Anthrax -teemalauantaita kuunnellessa. Yksi suosikkibändeistä joten musapuolikin ollut kunnossa iltaysistä asti ja jatkuu vielä reilut puolisen tuntia. On tää talonvahtina olo rankkaa...
Sinä olet kaikesta päätellen hieno mies! Mut jos kunno räbäytyst teikä haluu kuulla nii Bring the noise hei! Jos taas Anthraxin paras biisi kiinnostaa, niin sehän on A.I.R. Loistava bändi, tullut nähtyä vain kerran vuosi sitten Sonispheressä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Huh huh, tiskasin! Seuraava askel on varmaan ottaa munaa suuhun. Tuota odotellessa juon olutta. Tai noh, Mojitoa tietenkin, hupsut.

Soita Hans Välimäelle, se järjestää sellaiset yllätysmunat sun suuhun että näet tipuja vielä ensi vuonnakin.
Jos juot miehekästä(vähintään 80%) rakennettua mojitoa(ilman pinkkiä sadevarjoa) niin suonemme sinun vielä kutsua itseäsi miehekkääksi metsien urooksi josta Väinämöinenkin olisi ylpeä esitellessään sinua tosi suomalaiseksi äijäksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Väinämöinenkin olisi ylpeä esitellessään sinua tosi suomalaiseksi äijäksi.
Noh, kaljaa ja viinaa tässä oikeasti tulee juotua, mutta älkää saatana kutsuko minua ikinä äijäksi. Juntti, neiti, hintti, apina, runkkari yms. ovat ihan kivoja lempinimiä, mutta ei saatana äijä. Tulee liikaa mielikuvia (noh, minun näköisiin) miehiin, jotka eivät osaa soittaa soitinta, mutta ovat saatanan isoja rokkitähtiä, koska osaavat piereskellä ja vittuilla ihmisille.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei kaikki olekaan liian helppoa. Luulin vaan, että KKK on niitä asioita, joita ei luisteta.

Eihän KKK:sta luisteta vaan täällä luistellaan euforisen nuosupöhinän kera kohden ruusunpunaista(ja sangen utuista) tulevaisuutta kohden kera juomien mietojen ja ehken väkevimpien, kera sangen mukavan seuran sekä ilon siitä että voinet levittää viestiä digitaalista ikiaikaista joukkoihin noihin joita ehkei sanoma juomaveikoista(naisista) iloisista tavoita vielä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eihän KKK:sta luisteta vaan täällä luistellaan euforisen nuosupöhinän kera kohden ruusunpunaista(ja sangen utuista) tulevaisuutta kohden kera juomien mietojen ja ehken väkevimpien, kera sangen mukavan seuran sekä ilon siitä että voinet levittää viestiä digitaalista ikiaikaista joukkoihin noihin joita ehkei sanoma juomaveikoista(naisista) iloisista tavoita vielä.

En jaksanut lukea kokonaan, mutta terve vaan sinnekin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Näköjään pitää tuunata tuota tajunnanvirtaa alaspäin kun ei näytä kipinää iskevän kanssalukijoissa. Mutta mitäpä moisesta, työviikko takana edessä ilta ilman päälle puskevaa työpäivää, joten olutta ja rentoutumista.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näköjään pitää tuunata tuota tajunnanvirtaa alaspäin kun ei näytä kipinää iskevän kanssalukijoissa. Mutta mitäpä moisesta, työviikko takana edessä ilta ilman päälle puskevaa työpäivää, joten olutta ja rentoutumista.

No nyt vaikuttaa ihan ihmisen puheelta. Luin sen edellisen myöhemmin ja olihan se perkeleen hieno viesti. Ei aiheetta kehuttu.

Laittakaapa muuten musiikkia? Itse en laita, kun kukaan muu ei siitä kuitenkaan tykkää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pitkästä, liian pitkästä aikaa taas täällä. Jebou, ilmaista juomaa on. On Karhun A-lava sekä sitten Sandelsin keskiolutta lava, mahtaa. Oikeastaan pari parasta olutta mielestäni. Hienoa hienoa. Kuuntelen suomiräppiä, mikä on helvetin erikoista. Toisaalta se on vain hauskaa. "mutta sehän on vain ihanaa". Vittu jea, huomenna töihin, mikäs siinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös