Kalsarikänniketju

  • 5 246 925
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jep. Eikös tämä Joko ja Valtosen Markku tee kimpassa niitä Onomatopoeettisia runoja?
Kyllä, ja esittävät myös. Kuuluisin julkaisu taitaa olla Joko & Plastic Mato Bandin livelevy Some Time In The New York City. Sitä ja varsinkin teosta Yoko Koyootti Yoi Yogurtin kuuntelemalla avautuu onomatopoeettisuuden kirkuva ydin ei tuskattomasti mutta hyvin nopeasti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole viiteen viikkoon ollut perjantaina kämpilläni vaan jossain kaukana tästä kaupungista. Nyt on aika kalsareiden. Jeesuksen verta kahdessa lasipurkissa. Kyllä sitä näillä kehtaa ketjussa lesottamatta jelemistellä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Aiai.

Suht hyvä viikko takana, vaikka alkuviikosta ei siltä vielä näyttänyt.

Tuttu kaava: Olutta ja musaa! Ja tietenkin Jatkoaikaa. Tosin luulen ettei tällä elämäntyylillä juuri jatkoaikaa tipu, mutta mihin mie sitä tarvisinkaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei se mutta nähdään kyllä kutajokseenkin viikottain. Kuinka monen ihmisen kännykästä löytyy seuraavia nimiä: Jeesus, Carlos Sainz, Travolta, General Manager ja BB-Antti.

Kalsarikännäilyn parhaita hetkiä on, kun on työviikko takana, perjantai, ramasee, Kylmä rinki loppui yöllä klo 2.30, niin sitten kun iltapäivällä saa korkata ja se ramaisu antaa mukavan taustakuoron kaikelle tälle. Parhautta on. No on.

Siinäpä ne asiani. Loppuillan jauhan paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei se mutta nähdään kyllä kutajokseenkin viikottain. Kuinka monen ihmisen kännykästä löytyy seuraavia nimiä: Jeesus, Carlos Sainz, Travolta, General Manager ja BB-Antti.

Kalsarikännäilyn parhaita hetkiä on, kun on työviikko takana, perjantai, ramasee, Kylmä rinki loppui yöllä klo 2.30, niin sitten kun iltapäivällä saa korkata ja se ramaisu antaa mukavan taustakuoron kaikelle tälle. Parhautta on. No on.

Siinäpä ne asiani. Loppuillan jauhan paskaa.

Aivan! Ajelin tänään jonkun Helvetin enkelit finland-tyypin perässä. Pahuus huokui...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Lomien loppumisen kunniaksi vedetäänpä nyt sitten kunnon kalsarikännit. Kippis ja kulaus kaikille, jotka tällä hetkellä juovat alkomaholia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei kannata, jos haluat, että viina nousee paremmin päähän. Toki, jos oksennukseen haluaa väriä, niin sitten kannattaa syödä.

T: nimim. vatsalaukku täynnä oksennusta...

Minähän en oksentais, vaikka kuinka söisin ja joisin.
Yök sellaselle. Teinien hommaa.

Ajattelin lähinnä ison mahan olevan tyhjänä ruma.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Antakaa määkin huudan. Määkin olen kännissä! =)

Kalja maistuu. Mielenkiintoinen projekti ollut tällä viikolla menossa. Siitä ei sen enempää. Nyt ryypätään! =)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kännissä ollaan taivaallisista ruotsalaista aleista. Jos joskus Ruotisn puolelle joskus menee, niin maistakaa Postiljon Strong Pale Alea ja Mohawk Extra indian Pale Alea.

Se tosin vituttaa, että ruotalaiset osaa tehdä aletkin suomalaisia paremmin, mutta nyt naatitaan...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kännissä ollaan taivaallisista ruotsalaista aleista.
Ale on muuten ruotsiksi Rea, ettäs tiedät. Ei Chris eikä Mauranen, joka on muuten mutsini pikkuserkku. Palvokaa minua!

Jos sitä taas... römpöti pöts.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ale on muuten ruotsiksi Rea, ettäs tiedät. Ei Chris eikä Mauranen, joka on muuten mutsini pikkuserkku. Palvokaa minua!

Tämä oli hyvä, kiitos.

Kesällä kävelin Helsingin pieniä kujia, kun törmäsin standiin, jossa luki kissan kokoisin kirjaimin:

INDIAN
SUMMER
VINTAGE
ALE

Olin haltioissani, kunnes vaimoke totesi, että älä nyt sine mene, se on naisten vaateliike.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ale on muuten ruotsiksi Rea, ettäs tiedät. Ei Chris eikä Mauranen, joka on muuten mutsini pikkuserkku. Palvokaa minua!
Joskus lama-aikoihin katukuviin ilmestyi Ale Pub. Vieläkin olen sitä mieltä, että tuonne mennään ostamaan tarjouskaljaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ale Pubissa voi myös saada halvasta puukosta tai varastetusta pyssystä. Tosi halpaa.

Keksin helvetin huonon vitsin: Mitä hoitsu sanoi häntä ahdistelleelle gynekologille?
-Saksi vittuun siitä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ale Pubissa voi myös saada halvasta puukosta tai varastetusta pyssystä. Tosi halpaa.

Keksin helvetin huonon vitsin: Mitä hoitsu sanoi häntä ahdistelleelle gynekologille?
-Saksi vittuun siitä.

Tästä tulee mieleen ensimmäisenä South Park ja saksimisjakso. Aikamoista saksimista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös