Kalsarikänniketju

  • 5 246 129
  • 66 703

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taidanpa vetää tämän kesäloman viimeiset persarit. Maanantaina töihin, saatana.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Juupajuu. Huomenna pitäisi lähteä taas tutustumaan työelämään. Onhan tuo jo aikakin, kyllä se aina kotiolot voittaa. Ihan pienet suojahiivat sille sitten.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juupajuu. Huomenna pitäisi lähteä taas tutustumaan työelämään. Onhan tuo jo aikakin, kyllä se aina kotiolot voittaa. Ihan pienet suojahiivat sille sitten.
Onko sulla niin vittumaista kotona? Voi voi. Mie olen paljon mieluummin kotona kuin töissä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko sulla niin vittumaista kotona? Voi voi. Mie olen paljon mieluummin kotona kuin töissä.

Ei mulla vittumaista kotona ole, mutta töistä saapi taas rahhaa, jotta voi sitten taas maata kotona, rauhassa. Tytönkin saa tyrkätä torstaina taas osaksi päivää teidän opettajien kiusaksi, häähhäähää. Rajansa se on perhe-elämälläkin, ainakin tällaisella havumetsän miehellä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tytönkin saa tyrkätä torstaina taas osaksi päivää teidän opettajien kiusaksi, häähhäähää.
Tästä muistuikin mieleen pieni ilmoitus kaikille tätä lukeville: Kohdelkaa minua kunnioittavasti. Persettä saa nuolla ja lahjoa. Älkää vittuilko. Saatan nimittäin opettaa lapsianne joskus, ja minä en unohda enkä anna anteeksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ratkesin. Juoppo, kun olen.

Menihän siinä jokunen aika, että vain viikonloppuisin.
Viime yön nukkumattomuuden jälkeen ja tämän päivän paineiden jälkeen yritän selitellä itselleni, että tämä on ansaittua, mutta paskat ole.
Tuskin tätä kuitenkaan kauaa jaksaa viime yön koisimattomuuden jälkeen.

Netistä futista ja musaa ja telkkarikin on päällä, muttei hajuakaan mitä viimeksi mainitusta tulee.

Muita mukana?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tässä talossa on liian vähän televisioita. Tekisi niin kovin mieleni just nyt katsoa Arska Terapiassa (jos joku ohjelma meikäläistä puhuttelee, niin tämä), vaan ei viitsi mennä yleisiin tiloihin sitä ällistelemään, kun lakisääteiset sukulaiset on kylässä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä talossa on liian vähän televisioita. Tekisi niin kovin mieleni just nyt katsoa Arska Terapiassa (jos joku ohjelma meikäläistä puhuttelee, niin tämä), vaan ei viitsi mennä yleisiin tiloihin sitä ällistelemään, kun lakisääteiset sukulaiset on kylässä.
Voisi sanoa, että Tellu pilkussa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hävyttömiä ohjelmia jengi harrastaa näemmä, ja varmaan myös luonto-ohjelmia kuten Pulu Kanaisena.

Itse katson vain urheilua. Kohta tuleekin yleisurheilun mm-kisat, saa katsoa teeveestä kilpakävelyä. Näkee oikeita Pikatallustajia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näillä lienee mottona, että Luksusta Matkaan.
Matkan varrella yleisön kannustuksesta erottuu Nasevan Kurtun ääni.

Eikä tässä kaikki. Eurosport lähettää kesäisin japanilaista kansallisurheilua, siellä kuninkaallisetkin katsovat Hovisumoilua. Jääkiekko taas kiinnostaa kesällä korkeintaan Pekkaa Kaukalossa.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Jumalauta, en olisi ikinä uskonut, että olen oluella Ryan Lannonin äidin kanssa. En olisi myöskään uskonut, että saan melkein turpaani Ryanin isältä. Saatana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jumalauta, en olisi ikinä uskonut, että olen oluella Ryan Lannonin äidin kanssa. En olisi myöskään uskonut, että saan melkein turpaani Ryanin isältä. Saatana.
Nyt enää pitäisi tietää kuka on Ryan Lannon.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ryan Lannon on liigan paras puolustava puolustaja, no doubt.

Jahas vai sellaista. Olisikohan herran aika tarkistaa absinttinsa hulluruohon määrä? Miten Gwen Stefanin luotsaama No Doubt bändi liittyy tähän kyseiseen herrasmieheen ja hänen olutta nauttivaan äitiinsä sekä ärhentelevään isäpappaan?

Muuten muille teille joille mallas maistuu, hyvää iltaa ja hyviä humaloita. Keikkamiehen elämä on niin ah karua, huomenna saa viettää päivänsä kuten tahtoo töitten ollessa vain kaukainen muisto, joten arvelin käyttää tämän yllättävän juonenkäänteen tuhoamalla jonkinsorttisen määrän alkoholia sisältäviä tuotteita. Reikäiset kalsarit jalassa tottakai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös