Kalsarikänniketju

  • 5 244 906
  • 66 698

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On tuo Sandels vain hyvää. Otin tarkoituksella lämpimänä yhden, huikeaa. Monelle varmaankin kuulostaa tämmöinen kotimaisen keskiketterän ylistäminen naurettavalle, mutta nauran teille, ai jai. Kuulassa mestaruus irtosi alle 19 metrisellä. Pitänee alkaa treenaa kuulaa, eiköhän kohta olla finaalissa SM-kisoissa.

Seopuuha-petee
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ei tarvitse. Itse asiassa odotinkin tuota, hehheh...

Kakkaa lavoaarissa, selitys!
Kieltämättä tuo "itse" -sana on ainakin minulle sellainen fraasi, josta olen pyrkinyt pääsemään eroon sen jälkeen, kun sinä siitä avauduit jossain ketjussa. Ihan hyvä vaan, että ihmiset kertovat mitkä "väärät" kieliopilliset seikat heitä haittaavat, että toiset pystyvät käyttämään parempaa suomea. Minun kielioppini on varmasti sieltä perseestä ja syvältä, mutta toivon että edes joku ymmärtää.

Nyt taas skotlantilaista johtajaa jäillä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sitä en tiedä, mutta mikä on vihreä, musta, luultavasti haluaisi olla punainen, ja paskantaa ja oksentaa valkoista?

-Jani Toivola
Nythän siellä syyllistytään rasistisiin vihapuheisiin, hyi saatana. Siis totuushan on, että neekerit ovat iloluontoista, rytmitajuista, nopeasti juoksevaa ja isomulkkuista porukkaa, mutta myöskin laiskoja eikä näinollen ollenkaan soveliaita vaativiin tai älyllisiin työtehtäviin. Raiskailuun, huumeisiin ja koripalloonkin tuntevat epäilyttävän suurta vetoa. Näin ei kuitenkaan saa sanoa, koska se on vihapuhetta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nythän siellä syyllistytään rasistisiin vihapuheisiin, hyi saatana. Siis totuushan on, että neekerit ovat iloluontoista, rytmitajuista, nopeasti juoksevaa ja isomulkkuista porukkaa, mutta myöskin laiskoja eikä näinollen ollenkaan soveliaita vaativiin tai älyllisiin työtehtäviin. Raiskailuun, huumeisiin ja koripalloonkin tuntevat epäilyttävän suurta vetoa. Näin ei kuitenkaan saa sanoa, koska se on vihapuhetta.
On hyvin rasistista ajatella, etteivät valkoiset voisi olla iloluontoisia, rytmitajuisia, nopeasti juoksevia, isomulkkuisia, laiskoja ja epäsoveliaita kunnon työhön. Saatanan rassisti!

T: Koripalloileva iso musta mies.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On hyvin rasistista ajatella, etteivät valkoiset voisi olla iloluontoisia, rytmitajuisia, nopeasti juoksevia, isomulkkuisia, laiskoja ja epäsoveliaita kunnon työhön. Saatanan rassisti!

T: Koripalloileva iso musta mies.
No en minä ainakaan noista ole kuin laiska ja lievästi rytmitajuinen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"iho muistaa jokaisen kosketuksen" Hento Kuiskaus, tiedättehän? Loistava biisi, loistava ääni, mutta mahtava vaikutus. Rauhoittaa mieltä. Älä mene all in.

Nyt jos muuten laitatte jotain suomi-rokkia niin saatan. Innostua niin, että avaan sen linkin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minun pokeri näköjään vaan vaatii tuon rauhoittavan Suvin loilottamaan. Kukaan ei sitä viimeksikään avannut, joten en laita uudestaan. Mutta ei tässä valitukseen aihetta.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Sinkkuna taas, joten pienet sille!

Naiset - ja miksei miehetkin - treffipyynnöt yksityisviestein. Tosin miehiä kohtaan minulla on tiukempi arvostelulinja.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kai se pitänee hissuksiin vetäytyä yöpuuta kohti kun huomenna pitäisi taas olla suhteellisen skarppina. Onneksi tarvitsee vääntäytyä vasta iltapäivällä tekemään jotakin. Tosin tuo koira pitänee kusettaa varmaan taas jo neljän tunnin päästä.

Viimeinen kaneetti: Teurastaja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös