Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 647
  • 66 679

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sitä en tiedä, mutta mikä on vihreä, musta, luultavasti haluaisi olla punainen, ja paskantaa ja oksentaa valkoista?

-Jani Toivola
Nythän siellä syyllistytään rasistisiin vihapuheisiin, hyi saatana. Siis totuushan on, että neekerit ovat iloluontoista, rytmitajuista, nopeasti juoksevaa ja isomulkkuista porukkaa, mutta myöskin laiskoja eikä näinollen ollenkaan soveliaita vaativiin tai älyllisiin työtehtäviin. Raiskailuun, huumeisiin ja koripalloonkin tuntevat epäilyttävän suurta vetoa. Näin ei kuitenkaan saa sanoa, koska se on vihapuhetta.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nythän siellä syyllistytään rasistisiin vihapuheisiin, hyi saatana. Siis totuushan on, että neekerit ovat iloluontoista, rytmitajuista, nopeasti juoksevaa ja isomulkkuista porukkaa, mutta myöskin laiskoja eikä näinollen ollenkaan soveliaita vaativiin tai älyllisiin työtehtäviin. Raiskailuun, huumeisiin ja koripalloonkin tuntevat epäilyttävän suurta vetoa. Näin ei kuitenkaan saa sanoa, koska se on vihapuhetta.
On hyvin rasistista ajatella, etteivät valkoiset voisi olla iloluontoisia, rytmitajuisia, nopeasti juoksevia, isomulkkuisia, laiskoja ja epäsoveliaita kunnon työhön. Saatanan rassisti!

T: Koripalloileva iso musta mies.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
On hyvin rasistista ajatella, etteivät valkoiset voisi olla iloluontoisia, rytmitajuisia, nopeasti juoksevia, isomulkkuisia, laiskoja ja epäsoveliaita kunnon työhön. Saatanan rassisti!

T: Koripalloileva iso musta mies.
No en minä ainakaan noista ole kuin laiska ja lievästi rytmitajuinen.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"iho muistaa jokaisen kosketuksen" Hento Kuiskaus, tiedättehän? Loistava biisi, loistava ääni, mutta mahtava vaikutus. Rauhoittaa mieltä. Älä mene all in.

Nyt jos muuten laitatte jotain suomi-rokkia niin saatan. Innostua niin, että avaan sen linkin.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minun pokeri näköjään vaan vaatii tuon rauhoittavan Suvin loilottamaan. Kukaan ei sitä viimeksikään avannut, joten en laita uudestaan. Mutta ei tässä valitukseen aihetta.

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Sinkkuna taas, joten pienet sille!

Naiset - ja miksei miehetkin - treffipyynnöt yksityisviestein. Tosin miehiä kohtaan minulla on tiukempi arvostelulinja.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kai se pitänee hissuksiin vetäytyä yöpuuta kohti kun huomenna pitäisi taas olla suhteellisen skarppina. Onneksi tarvitsee vääntäytyä vasta iltapäivällä tekemään jotakin. Tosin tuo koira pitänee kusettaa varmaan taas jo neljän tunnin päästä.

Viimeinen kaneetti: Teurastaja

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big man, pig man, ha ha charade you are.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hmm mitäköhän sitä tekis kun olutta on huikea määrä jääkaapissa, tosin nukuttaiskin aika mukavasti. Huomenna ei tosin ole mitään sovittua joten tekisinköhän niin että menen koisimaan nyt ja herään huomenna pirteänä vai viettäisinkö aikaani teidän muiden retaleiden seurassa? Hmm dilemma on vaikea.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hmm mitäköhän sitä tekis kun olutta on huikea määrä jääkaapissa, tosin nukuttaiskin aika mukavasti. Huomenna ei tosin ole mitään sovittua joten tekisinköhän niin että menen koisimaan nyt ja herään huomenna pirteänä vai viettäisinkö aikaani teidän muiden retaleiden seurassa? Hmm dilemma on vaikea.
Tule kylään, mulla loppuu viina kohta. Pitänee lyödä säkkiä eli hit the sack.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meno alkaa olla hurjaa. Onneksi en lue näitä viestejä, niin ei tarvitse reagoida mitenkään. Kaikennäköisiä hulluja täällä pyörii. Sinä Kesäesa, näin ei nimeltä mainita.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tule kylään, mulla loppuu viina kohta. Pitänee lyödä säkkiä eli hit the sack.

Taitaa olla hiukan turhan pitkä matka lähteä yökylään sinne Helvetin perukoille. Mikäs siinä muuten mutta olen kavereilta kuullut että sinne sun luokse on kuulemma sinänsä aika helppo päästä mutta itse matka on kai rikin ja tulikivenkatkun takia aika hankala tehdä. Sekä ei ne pikkupirulaiset hiilihankoineen kuulemma ainakaan reissua helpottaneet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy