Kalsarikänniketju

  • 5 231 258
  • 66 668

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ei kuulu akkaa kotiin. Lieneekö joku jo hoitamassa sitä? Onneksi on vielä kylmää kaljaa...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Onpas täällä kollektiivinen himo panna toisten naisia. Onko juolahtanut mieleen hankkia ihan oma akka, kenellekään?
Onhan minulla jonkinlainen, mutta äiti sano että kaveria täytyy auttaa asiassa kuin asiassa. Ja varsinkin kun kyseinen herra kannattaa Liverpoolia, on niitä ongelmia tarpeeksi muutenkin. Hyvää hyvyyttäni minä sen tekisin, en pahaa pahuuttani niin kuin Evil.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eikun oon kehonrakentaja. On tullu viimeaikoina rakennettua niinpaljon, ettei sormet mahu tuohon aihioon. Naapurin mummo avas kaljan, kiitin kohteliaasti ja potkin käytävään täältä vaeltelemasta.
Tämä jos mikä on kunnioitettavaa toimintaa! Eivätpähän tule enää häiritsemään kunnon työttömien juoppojen toimintaa. Marrrrrkku! Yrititkö avata tölkkiäsi hakkaamalla sitä kirveellä? Niin tekisi ainakin kunnon pienkullit (kavereiden kesken kehonrakentajat).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tiesittekös että Rin-Tin-Tinin vanhempien nimet oli Sii-Tin-Tin ja Emä-Tin-Tin?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heija heija, ilmoitan kalsarikännääväni. Tosin ostin vahingossa kolmen tähden jallua, joka on ihan hirveää paskaa yhden tähden tavaraan verrattuna, mutta menee se tossa kolan joukossa. Pizzankin tilasin, arvioitu toimitusaika 22.04. Eli vartti vielä ja sitten... mitä sieltä tulee, sieltä tulee pepperoni-aurajuusto-jokukolmastäytemitäenmuista -pizza!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Helevetin moni hyvä poikamies on mennyt piloille, kun on akan ottanut. Avioliitto on xx maailmansodan alku. Mihin tervekätinen ja riitävän mielikuvituksen omaava mies naista tarvitsee? Jos vieraissa haluaa käydä, niin käy vaikka kädellä vasemman käden kanssa.

Otetahan viinaa, kun on vielä sen aika.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tämä jos mikä on kunnioitettavaa toimintaa! Eivätpähän tule enää häiritsemään kunnon työttömien juoppojen toimintaa. Marrrrrkku! Yrititkö avata tölkkiäsi hakkaamalla sitä kirveellä? Niin tekisi ainakin kunnon pienkullit (kavereiden kesken kehonrakentajat).

Hakkasin purkkia lerssillä aikani, sitte tuli nirhaumia ja naapurin jehova tuli käymään, tarjosin sille lämmintä kättä ja mahdollisuutta osallistua juopon arkeen. Se tykkäd, ite en niinkään....halus perkele ohjastaa "joystickia"....perkeleen himottajamummot...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huhhuh. Koko ilta mennyt nettipokeria vääntäessä. Hyvä kun kerkesin välillä kauppaan hakemaan lisää olutta. Hetki Jatkoaikaa välillä tekee hyvää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jos just nyt saisin valita, että mihin lähtisin niin en lähtisi mihinkään.

Juomaa on ja ruoka uunissa ja itse valitsema musakin soi. Akatkaan ei häiritse.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No voi saatana. Lukea en näe, mutta kirjaimille osuu sormet pimeässäkin. Niin meilläkin....sininen nukkuu ja minä ihmettelen........
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Helevetin moni hyvä poikamies on mennyt piloille, kun on akan ottanut. Avioliitto on xx maailmansodan alku. Mihin tervekätinen ja riitävän mielikuvituksen omaava mies naista tarvitsee? Jos vieraissa haluaa käydä, niin käy vaikka kädellä vasemman käden kanssa.

Otetahan viinaa, kun on vielä sen aika.

Kaljan avaamiseen ja jalojuomalasin pitämiseen.

Siksi toisekseen höpönassakat, täynnä olutta oleva nainen tulisi keksiä ja geenimanipuloida. Silloin saisivat nuo Käyttäjänimettömän viekoitteluun soveltuvat vesselintekokoneet miehen jakamattoman huomion (jonkun muun lisäksi) sekä olisihan se nyt varsin perussuomalaista valita nainen sen mukaan mitä olutta hänen herkkumunkkinsa tuottaisivat:
-Morjens mitäs sulta löytyy?
-Mä oon Koffia.
-Hyj helvete, Hirveetä olutta, ei käy.
-Mut toi mun kaveri on tosi söpö ja se maistuu Olvilta.
-Onhan se nätti mutta Olvi? Ei,Eii, EIII!
-Ja hei toi mun toinen kaveri on kyllä susiruma mut se tuottaa Karhua.
-Hei beibi sä oot mun elämäni nainen, mennäänkös mun luokse vaahtoamaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tälle minä perustan koko internet-elämäni: Ikinä en lue mitään, mutta helvetisti kommentoin.

Täytynee ottaa yksi skotlantilainen johtaja tähän väliin. Hän on hyvä.

Ja menit lainaamaan ja kommentoimaan. No, välillä sokea löytää jonkun jemman tai jotain vastaavaa..... Mää oon kännissä, missä muut on? ( sininen jii on sammuneena mun sohvalla)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja menit lainaamaan ja kommentoimaan. No, välillä sokea löytää jonkun jemman tai jotain vastaavaa..... Mää oon kännissä, missä muut on? ( sininen jii on sammuneena mun sohvalla)
Kerro Jiille terveisiä kunhan herää, toiselta Ellroyn fanilta.

Perkele kun vituttaa, kun Arsi Harju jäi viidenneksi. Olen ennenkin fiilistellyt sillä, miten hienoa olisi kun Arsi tekisi paluun straight from the oblivion ja pukkaisi 23 metriä ja karauttaisi taas kohti auringonlaskua Harleyllaan. Nyt oli aikamoinen antikliimaksi tuo. Plussaa tosin Hesarin haastattelusta, jossa Arsi kertoi päätöksen paluustaan syntyneen aamupaskalla. "Katselin istunnolla lehdestä, että tänään olisi kisat (USA:ssa ollessaan) ja päätin ilmoittautua..."
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hei sulla on olutmaha, millä oluella se on hankittu?
- No siinä on hana alla, maista.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös