Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Ei laisinkaan huono vaihtoehto! On se hienoa että on olemassa naisia, jotka osaavat laulaa.Jos ei niille noidille muuta pysty tekemään, niin roviolle vaan :)
Ei laisinkaan huono vaihtoehto! On se hienoa että on olemassa naisia, jotka osaavat laulaa.Jos ei niille noidille muuta pysty tekemään, niin roviolle vaan :)
Laittaahan se jalat veteläksi, jos ääni tulee "munaskuista" asti...(vaikka pienellä miksauksella)Ei laisinkaan huono vaihtoehto! On se hienoa että on olemassa naisia, jotka osaavat laulaa.
Totta! Mielestäni Arch Enemy on paras esimerkki munaa omistavasta naisesta. Videoita katsellessa välillä miettii että laulaakohan rouva kuitenkaan itse, mutta on se livenä tullut selväksi.Laittaahan se jalat veteläksi, jos ääni tulee "munaskuista" asti...(vaikka pienellä miksauksella)
Ei paha laisinkaan! Yllättävän sopiva ääni.oh well, what the hell...barracuda...
Ei paha laisinkaan! Yllättävän sopiva ääni.
Mutta enempää ei jaksa kottaraisrokkia tai -metallia kuunnella. Seuraavaksi minun stereoissa vuoron saa Enochian Crescent, jota ei ehkä kannata tähän ketjuun linkitellä.
Parviainen on kyllä yksi maailman parhaita vokalisteja! Ja propsit tottakai tuosta maailman parhaan bändin koveroimisesta.Itselläni tuo laulutyyli jakaa bändit. Tuo tulkinta menee jo itselläni yli, muuten tämä bändi olisikin suomen kovin...
EDIT:tuohon kun iskettäisiin mikrofonin varteen esim. Parviainen, niin tsai jaij jaa
Eipä se huono ole tämäkään! Tosin minulle täysin tuntematon biisi. MM:n ensimmäinen levy on ainoa jonka olen säilyttänyt, loput eivät iskeneet niin hyvin. Mutta hyvää jälkeä tulee näköjään kun koveroivat maailman parasta bändiä ja maailman parhaan bändin laulajaa.
Tulipa tuosta biisin nimestä mieleen tämä hemmetin kova ralli...The Beginning of the End on myös hyvä MM:n oma biisi.
Nyt menee jo vähän liian kokeelliseen ja koneelliseen suuntaan minun makuuni.Tulipa tuosta biisin nimestä mieleen tämä hemmetin kova ralli...
Nyt menee jo vähän liian kokeelliseen ja koneelliseen suuntaan minun makuuni.
Tähän väliin on pakko linkittää jotain New Orleansista, vaikkapa Down - Stone the Crow.
Ei heikompi biisi laisinkaan! Pitipä kirjoittaa ylös tuo nimi että muistaa tutustua paremmalla ja selvemmällä ajalla. Mutta nyt nokitetaan Blaken Spirit of Cainilla. Harmi ettei Youtubesta löydy pahemmin Blaken debyytin biisejä. Se on minun makuuni paras levy.Itsehän tykkään virrata tummissa joissa...
Ei heikompi biisi laisinkaan! Pitipä kirjoittaa ylös tuo nimi että muistaa tutustua paremmalla ja selvemmällä ajalla. Mutta nyt nokitetaan Blaken Spirit of Cainilla. Harmi ettei Youtubesta löydy pahemmin Blaken debyytin biisejä. Se on minun makuuni paras levy.
Näistä tämä viimeinen kolahti kyllä nyt parhaiten! Nimen laitoin muistiin, ja taatusti tulen tutustumaan tähän bändiin paremmin. Veljeni on vielä kovempi stoner-diggari, hänen kauttaan on tullutkin tutustuttua (helvetin hieno sana kirjoitettuna!) tähän tyylilajiin aiemmin.On erittäin vahva levy, suosittelen tutustumaan.
Myös tämä kolisee!
Tuttua tavaraa, sillä Smith & Harris kaksikko on aina ollut minulle se suurin musiikillinen vaikuttaja. Tämä biisi kyllä voisi olla vaikka Faith no moreakin.No mitäs nyt? Vaikka Adrianin tarjoamaa viimeistä (heikointa) lenkkiä...
Tuttua tavaraa, sillä Smith & Harris kaksikko on aina ollut minulle se suurin musiikillinen vaikuttaja.
Voiko Maidenia sitten linkittää liikaa jonnekin? Ei? Ei!Wellcome a´bourt mate, back to the basics...jumaliste jätkä puhuu kielillä...
EDIT: Voiko Maidenia linkittää liikaa kalsarikänni-ketjuun? öö, ei?
Voiko Maidenia sitten linkittää liikaa jonnekin? Ei? Ei!
Mitä yhteistä on Maidenilla ja kikkelihevillä? Kysyn vaan näin hyvässä hengessä, vaikka hymiön kanssa. :)Voi!
Itse en tajua alkuunkaan tämmöisen kikkelihevin suosiota. Kyllähän minäkin Maidenini kuuntelin 80-luvulla, mutta parannuin.
No joo... Minä en vielä ole mitään mieltä kun en tiedä että mitä on oikeasti tapahtunut.Vetää hiljaiseksi tuo Norjassa tapahtunut. Juon unohtaakseni.