Kalsarikänniketju

  • 5 291 134
  • 66 740

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Viimeksi muokattu:

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Ei paha laisinkaan! Yllättävän sopiva ääni.

Mutta enempää ei jaksa kottaraisrokkia tai -metallia kuunnella. Seuraavaksi minun stereoissa vuoron saa Enochian Crescent, jota ei ehkä kannata tähän ketjuun linkitellä.

Itselläni tuo laulutyyli jakaa bändit. Tuo tulkinta menee jo itselläni yli, muuten tämä bändi olisikin suomen kovin...
EDIT:tuohon kun iskettäisiin mikrofonin varteen esim. Parviainen, niin tsai jaij jaa
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Itselläni tuo laulutyyli jakaa bändit. Tuo tulkinta menee jo itselläni yli, muuten tämä bändi olisikin suomen kovin...
EDIT:tuohon kun iskettäisiin mikrofonin varteen esim. Parviainen, niin tsai jaij jaa
Parviainen on kyllä yksi maailman parhaita vokalisteja! Ja propsit tottakai tuosta maailman parhaan bändin koveroimisesta.

Perkele, täytyikin laittaa Machine Menin debyytti soittimeen kun tuollaisen linkitit. Against the Freaks!
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Ai shaatana...
Freak
vr:n vessa ja silleen...ELI TOIMII KUIN JUNAN VESSA!!!
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Mitäs Noosebleed 68686 tykkää näistä Air Raid Siren:n vanhoista tuotannoista?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ai shaatana...
Freak
vr:n vessa ja silleen...ELI TOIMII KUIN JUNAN VESSA!!!
Eipä se huono ole tämäkään! Tosin minulle täysin tuntematon biisi. MM:n ensimmäinen levy on ainoa jonka olen säilyttänyt, loput eivät iskeneet niin hyvin. Mutta hyvää jälkeä tulee näköjään kun koveroivat maailman parasta bändiä ja maailman parhaan bändin laulajaa.

The Beginning of the End on myös hyvä MM:n oma biisi.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Ei heikompi biisi laisinkaan! Pitipä kirjoittaa ylös tuo nimi että muistaa tutustua paremmalla ja selvemmällä ajalla. Mutta nyt nokitetaan Blaken Spirit of Cainilla. Harmi ettei Youtubesta löydy pahemmin Blaken debyytin biisejä. Se on minun makuuni paras levy.

Joskus tuli nauhoitettua (olisko ollu MTV tai VH1) mussiikkivideoita ja sieltä tarttui tämä biisi ja siitä se idea sitten lähti...On erittäin vahva levy, suosittelen tutustumaan.
Myös tämä kolisee!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On erittäin vahva levy, suosittelen tutustumaan.
Myös tämä kolisee!
Näistä tämä viimeinen kolahti kyllä nyt parhaiten! Nimen laitoin muistiin, ja taatusti tulen tutustumaan tähän bändiin paremmin. Veljeni on vielä kovempi stoner-diggari, hänen kauttaan on tullutkin tutustuttua (helvetin hieno sana kirjoitettuna!) tähän tyylilajiin aiemmin.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Tuttua tavaraa, sillä Smith & Harris kaksikko on aina ollut minulle se suurin musiikillinen vaikuttaja.

Wellcome a´bourt mate, back to the basics...jumaliste jätkä puhuu kielillä...
EDIT: Voiko Maidenia linkittää liikaa kalsarikänni-ketjuun? öö, ei?
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Jaahas, nyt alkaa nukku-matti ahdistella...kiitos ja anteexi..."on ollut aurinkoinen päivä, niin aurinkoinen päivä"...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Wellcome a´bourt mate, back to the basics...jumaliste jätkä puhuu kielillä...
EDIT: Voiko Maidenia linkittää liikaa kalsarikänni-ketjuun? öö, ei?
Voiko Maidenia sitten linkittää liikaa jonnekin? Ei? Ei!

Tässä on silti biisi, joka on tällle fanille noussut nyt suosikiksi: The Talisman (Moskova live) Viimeisin levy veti minut täysin hiljaiseksi. Näin n. 200 kuuntelun perusteella kyseessä on Maidenin paras levy. Ja kyllä, olen kuunnellut Piecet ja Sevenit vielä useammin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös