Kalsarikänniketju

  • 5 290 339
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaaha, sukulaiset "rauhoittuivat" (kongi pelasti, en ole varma kenet), vaan täällähän näkyy olevan menossa musikaali "Nahkahuilunsoittaja matolla". Että jos nukkumaan tästä sitten...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Juoksulenkki paahteessa, viime hetken ratkaisu juominkien suhteen, sauna, Koffia ja YouTube. Ihan ok fiilis, mitä nyt uutiset rajanaapurin takaa vetää olon mietteliääksi. Täysin sattumalta tällanenkin loistava Änäri09:ssä soitettu biisi iski tajuntaan

AX7 - Afterlife
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toinen jo ymmärsikin lopettaa pelleilyn, niin minäkin nyt.

Mikäs tässä, kun olutta on ja peli kulkee. Mites siellä?

No perkele. ollaan tosikkoja sir. Mitäs täällä. alastoman sohvalla ryyppäämässä. Iloinen olen jostakin manageripelin sarjanoususta. Vituttaa, kun olen mennyt rakastumaan naiseen, jonka kanssa mikään ei voi olla mitenkään varmaa. Ei edes sovittu tapaaminen. Ja vituttaa myös se, että oikeaa lomaa ei ole kolmeen vuoteen ollu ja oon aika köyhä. Kännissä on melkein kiva olla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No perkele. ollaan tosikkoja sir. Mitäs täällä. alastoman sohvalla ryyppäämässä. Iloinen olen jostakin manageripelin sarjanoususta. Vituttaa, kun olen mennyt rakastumaan naiseen, jonka kanssa mikään ei voi olla mitenkään varmaa. Ei edes sovittu tapaaminen. Ja vituttaa myös se, että oikeaa lomaa ei ole kolmeen vuoteen ollu ja oon aika köyhä. Kännissä on melkein kiva olla.

Ei pie männä rakastummaan piätä pahkoo.

Oluen maistelu on aina mukavaa. Silloin pitää nauttia, jos ei muulloin pysty.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Menisi ketjuun asia joka avautui plaa plaa plaa.... Koko elämäni juonut lähes ainoastaan kaljaa. Nyt kun pari kuukauden intensiivisestä ryyppäämisestä johtuen maha ei enää kestä noita hiivalitkuja, siirryin tiukkaan viinaan ja voi laupias taivas, tämä on paljon kivempaa näin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Luulen, että molemmat korkkasi samassa kohtaa. Niin ja näethän vastauksistakin, että muutkin ujoina odottelevat muiden humaltumista.
Ai korkkaamisesta olikin siis kyse. Eli ensimmäistä kertaa molemmat noissa hommissa?

Täysin sattumalta tällanenkin loistava Änäri09:ssä soitettu biisi iski tajuntaan

AX7 - Afterlife
Sama peli, parempi biisi: Johnossi - Execution Song. Tuossa pelissä on kaiken kaikkiaan todella hyvät musiikit, vaikka ei tyylilajeiltaan ihan minun kamaa olekaan.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juon, koska Noosebleed 68686 pitää minua ärsyttävänä juoppona. Kippikset sinne suuntaan!

PS. No hard feelings JYP-Ilves sarjasta männä keväältä, eikä muutenkaan. Sanoinko jo kippis?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Juon, koska Noosebleed 68686 pitää minua ärsyttävänä juoppona. Kippikset sinne suuntaan!
Nyt on kyllä pakko (ilman puolustelua ja perseennuolemista) tunnustaa, että sekoitin sinun nimimerkkisi erääseen toiseen Ilves-kirjoittajaan. Tarkoitin ärsyttävällä erästä kaksiosaista nimimerkkiä, jonka kirjaimet ovat J ja M. Hän jäi mieleen viime keväältä varsin hyvin. Mutta ärsyttäviä juoppoja tässä itse kukin on. Kippis!

PS. No hard feelings JYP-Ilves sarjasta männä keväältä, eikä muutenkaan. Sanoinko jo kippis?
Ei tietenkään. Peli on peliä, vittuilu on vittuilua ja juopottelu on juopottelua Ne täytyy pystyä pitämään erillään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Esittäjää en henkilökohtaisesti tunne, mutta biisi on kyllä tuttu. Mielellään tuota kuuntelee.

Ai sori, jätän sut sinne hameen alle.
Hei hou, en mä enää sen hameen alle mene, kun en silloin 79 päässyt, oisin ollu silloin 3 vuotias.
thanks! Eilen katsoin tämän ja mietin, että mistähän tämäkin on "nussittu"...selvisihän sekin...
Tämäkin on oikein mainio ja tämän viisun kautta tuon alkuperäisenkin löysin. Että ole hyvä vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös