Kalsarikänniketju

  • 5 291 134
  • 66 740

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täytyy sanoa, että jokunen tunti sitten hieman vitutti. Pelasin jotain lätkäpeliä jollain pelikoneella(no okei, pelasin Wiillä Slap Shottia). Siinä hutkiessani tempaisin kolpakkoni helvetinmoisella voimalla nurin ja arvaatte varmaan tilanteen olohuoneessa sen jälkeen. Avokille huudan ensin itse, että "tuo ny saatana äkkiä pyyhkeitä tänne!" ja kauhealla kiireellä putsaamaan läppäriä, joka oli samalla pöydällä kolpakkoni kanssa. Vaimoke suutahtaa ja itseäni vituttaa putsailla aiheuttamaani tuhoa. Viimein kun saan sotkuni siivottua ja akkani rauhoitettua, kalsarointi jatkuu. Kaikki taas hyvin, mutta olipahan siinä taas perjantai -illan huumaa.

Sekavasti selostettu tilanne, mutta toivottavasti ainakin kaikki juopot saavat selvää.


PS. Noosebleed 68686:lle vielä: Kyllä minäkin siellä keväällä taisin jossain vittuilla pelistä ja muusta, mutta hyvä jos kaikki on anteeksi annettu. Cheers!
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Helevetin hienoa on kokata spyttistä aamuyöstä ja kuunnella Blaxploitationia, kun talossa ei ole ketään muuta. Ja juua olutta.

Samaa ihmettelen itsekkin, asun perkeleen isossa kerrostalossa ja näyttää, ettei kukaan muu ole kotona kuin minä. Laittakaas musiikkia meille vanhoillekkin (jatkoajankriteerein vanhoille).
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hyvää yötä veljet. Jäi vähän paska sivumaku tästä illasta sukulaisten riehumisen johdosta, mutta elämä on. Ja jatkuu.

Jethro Tull muuten performoi tänään tuossa 40 km:n päässä. Ei tullut mentyä.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kyllähän sitä tämänkin näytön takana ollaan kalsareissa ja kaljapäissä tällä hetkellä. Mitäs tässä. Norjan hulinoiden vähitellen ratkettua olen alkanut seuraamaan Lostia koneelta. Kerran olen kaikki jaksot nähnyt ja nyt menee toistamiseen.

Kippis!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hello my friend, we meet again
It's been awhile, where should we begin?

Näin alkaa vuosituhannen alun jenkkiradiopoppis eli

My sacrifise - Creed


Baarissa kävin, hiljaista. Huomenna räjäytetään potti.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös