Kalsarikänniketju

  • 5 249 580
  • 66 712
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nonniin, nyt on ovet asennettu ja säästin taas pitkän pennin. Ammattimies olisi tuosta veloittanut vähintään parisataa, vaikka tehtävän vaatima Stolishnaja-pullo ei maksanut kuin parikymppiä. Kaupan päälle sain vielä ihan mukavat pihakännit. Ei sitä nostojousta olisi selvinpäin uskaltanut asentaakaan, senverran energiaa siihen piti hauiksella kääntää. Hirvitti, että tuo jos lähtee käsistä niin se on moro sitten.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Hauiksella kääntäminen on hienoa hommaa.

Ihan viihdyttävää peliä ollut tuo Jaro-HJK. Jarolla paljon kovia vetoja boksin ulkopuolelta, kerran jo yöntimo osui ylähirteen eikä maali ollut kaukana.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Maksoin hetken mielijohteesta kasan laskuja, nyt ei tule ainakaan livettyä baariin, koska rahaa sellaiseen ei enää ole. Hyvä minä!

Kotona oisin juonut muutenkin. Toivottavasti juomat riittää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Laskujen maksu olisi edessä täälläkin, vielä en ole hirvinnyt siihen ryhtyä.

Tunsinpa itseni tosi miehekkääksi, kun istuin moottoripyörän satulaan ja työnsin sen takaisin talliin. Vaimoni moottoripyörän. Itse en ole vielä tohtinut kyseisellä rakkineella edes ajaa. Keski-ikä ja kävelykypärät päähän! Ettei vaan satu mitään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Laskujen maksu olisi edessä täälläkin, vielä en ole hirvinnyt siihen ryhtyä.

Tunsinpa itseni tosi miehekkääksi, kun istuin moottoripyörän satulaan ja työnsin sen takaisin talliin. Vaimoni moottoripyörän. Itse en ole vielä tohtinut kyseisellä rakkineella edes ajaa. Keski-ikä ja kävelykypärät päähän! Ettei vaan satu mitään.

Itseasiassa menin kattomaan, että onko summan edessä plus vai miinus, lievää epätietoisuutta ilmassa ja sittenkun se oli plussaa ja aikapaljon enemmän kun luulin, niin iski maksukramppi ja alko miljoonat liikkua.

Onko isokin pyörä?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minähän näistä ymmärrän suunnilleen yhtä paljon kuin *köh* sika moottoripyörästä (kerrankin tämä sanonta pitää harvinaisen hyvin paikkansa), mutta Virago 250 on kyseessä, rouvan ensimmäinen pyörä. Ehtii sitä tappamaan itsensä isommilla pyörillä myöhemminkin.

En minäkä tajuu noista hevonpaskaa, että sikäli. Sen tiiän että joillain motoristeilla turvaväli tuntuu olevan aika vieras käsitys, ei ihme että niitä loukkaantuu ja kuolee peräänajoissa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En minäkä tajuu noista hevonpaskaa, että sikäli. Sen tiiän että joillain motoristeilla turvaväli tuntuu olevan aika vieras käsitys, ei ihme että niitä loukkaantuu ja kuolee peräänajoissa.

Minusta näyttää lähinnä siltä, että on olemassa ihmislaji, joka kuvittelee, että moottoripyörällä ajaessa mitkään liikennesäännöt eivät koske heitä. Kaikki moottoripyöräilijät eivät suinkaan kuulu tähän lajiin, mutta osa näyttää kuuluvan.

Tällaisten kanssa olen jutellutkin ja ovat ihan vakavissaan sitä mieltä, että "Näin saatanan hienolla pyörällä ei yksinkertaisesti voi ajaa 80 km tunnissa 80 km/h rajoitusalueella". Darwin heidät korjaa, ei siin mitn.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minusta näyttää lähinnä siltä, että on olemassa ihmislaji, joka kuvittelee, että moottoripyörällä ajaessa mitkään liikennesäännöt eivät koske heitä. Kaikki moottoripyöräilijät eivät suinkaan kuulu tähän lajiin, mutta osa näyttää kuuluvan.

Tällaisten kanssa olen jutellutkin ja ovat ihan vakavissaan sitä mieltä, että "Näin saatanan hienolla pyörällä ei yksinkertaisesti voi ajaa 80 km tunnissa 80 km/h rajoitusalueella". Darwin heidät korjaa, ei siin mitn.

Mut sitte sekin on naurettavaa, kun tällaset skootteriklopit 50km alueella roikkuu muna-asennossa AIVAN takapuskurissa kiinni, kun kerranki pysyvät perässä. Viimeks eilen kattelin kun edellä meni auto ja perässä skootteri-tyttö jotakuinkin metrin päässä takapuskurista. Ihan huimaa touhua.

Toisaalta taas pari päivää sitten meikäläisen perään kääntyi yks motoristi, kattelin jo siinä että tolla pyörällä mennään kahtasataa paikallaankin, mut niin se vaan kiltisti ajeli turvallisen välimatkan päässä rajotusten mukaan. Yllätyin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mut sitte sekin on naurettavaa, kun tällaset skootteriklopit 50km alueella roikkuu muna-asennossa AIVAN takapuskurissa kiinni, kun kerranki pysyvät perässä. Viimeks eilen kattelin kun edellä meni auto ja perässä skootteri-tyttö jotakuinkin metrin päässä takapuskurista. Ihan huimaa touhua.

Kulttuuria puuttuu, kun käyttäjäkunta laajenee, osin hallitsemattomasti. Ihan saman olen pannut merkille myös lentämisessä. Minä olen aina kuvitellut, että motoristit ovat niitä, jotka turvaväleistä nurkuvat.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Näköjään kyynärvarteni erittää jotain ubervoimakasta densohappoa, kun olen ranteellani onnistunut syövyttämään irti tästä vehkeestä "ThinkPad" -logon. Omen?
 
Suosikkijoukkue
NYR
Ulkona 28 astetta, sisällä 28 astetta, voihan vitun ikenet. Pakko koettaa humaltua oikein kunnolla ettei kuumuus vituttaisi niin kovin. Juon pullon punkkua, katsotaan sitten miltä tuntuu. Olutta on mennyt tosiaan jo klo 11 saakka. Sadetutka ennustaa sadetta klo 18 aikoihin, ehkä se hieman auttaisi asiaa. Freddie, juttujesi perusteella olet yyperdenso joten en ihmettele hikoilua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös