Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Niin ihana mies ja hyvä kuin oletkin panemaan...
Nyt sulla taisi kyllä mennä vissiin nimimerkit sekaisin... Käyttistä ei ole nähty vielä tänään.
Niin ihana mies ja hyvä kuin oletkin panemaan...
Mökötetään, se on miesten hommaa perkele!Ota eväät kainaloon ja tuu tänne, katotaan, mitä saahaan aikaseks. Jos ei mitään, niin sit mökötetään yhessä.
Laskujen maksu olisi edessä täälläkin, vielä en ole hirvinnyt siihen ryhtyä.
Tunsinpa itseni tosi miehekkääksi, kun istuin moottoripyörän satulaan ja työnsin sen takaisin talliin. Vaimoni moottoripyörän. Itse en ole vielä tohtinut kyseisellä rakkineella edes ajaa. Keski-ikä ja kävelykypärät päähän! Ettei vaan satu mitään.
...Onko isokin pyörä?
Minähän näistä ymmärrän suunnilleen yhtä paljon kuin *köh* sika moottoripyörästä (kerrankin tämä sanonta pitää harvinaisen hyvin paikkansa), mutta Virago 250 on kyseessä, rouvan ensimmäinen pyörä. Ehtii sitä tappamaan itsensä isommilla pyörillä myöhemminkin.
En minäkä tajuu noista hevonpaskaa, että sikäli. Sen tiiän että joillain motoristeilla turvaväli tuntuu olevan aika vieras käsitys, ei ihme että niitä loukkaantuu ja kuolee peräänajoissa.
Minusta näyttää lähinnä siltä, että on olemassa ihmislaji, joka kuvittelee, että moottoripyörällä ajaessa mitkään liikennesäännöt eivät koske heitä. Kaikki moottoripyöräilijät eivät suinkaan kuulu tähän lajiin, mutta osa näyttää kuuluvan.
Tällaisten kanssa olen jutellutkin ja ovat ihan vakavissaan sitä mieltä, että "Näin saatanan hienolla pyörällä ei yksinkertaisesti voi ajaa 80 km tunnissa 80 km/h rajoitusalueella". Darwin heidät korjaa, ei siin mitn.
Nyt alkaa näyttää ja kuulostaa siltä, että se ukkonen saadaan päälle tännekin. Vihdoinkin.
Mut sitte sekin on naurettavaa, kun tällaset skootteriklopit 50km alueella roikkuu muna-asennossa AIVAN takapuskurissa kiinni, kun kerranki pysyvät perässä. Viimeks eilen kattelin kun edellä meni auto ja perässä skootteri-tyttö jotakuinkin metrin päässä takapuskurista. Ihan huimaa touhua.
Kulttuuria puuttuu, kun käyttäjäkunta laajenee, osin hallitsemattomasti. Ihan saman olen pannut merkille myös lentämisessä. Minä olen aina kuvitellut, että motoristit ovat niitä, jotka turvaväleistä nurkuvat.
Niinhän ne onkin "autojen pitäis ajaa kauempana minun pyörän keulasta"
Voin lohduttaa sen verran, että ei se auta. Äsken oli aivan järkyttävä sade täällä, mutta ei se lämpötilaan vaikuttanut. Tuli vain entistäkin vittumaisempi ja painostavampi olo. Mutta kai se tästä, lisää olutta vaan.Sadetutka ennustaa sadetta klo 18 aikoihin, ehkä se hieman auttaisi asiaa. Freddie, juttujesi perusteella olet yyperdenso joten en ihmettele hikoilua.
Molemmat autotallin ovet ovat vapaaksi päästettynä täsmälleen samalla korkeudella, mikä tarkoittaa, että molemmat jouset on viritetty täsmälleen samoin. Kyllä insinöörin silmää hivelee tuollainen näky, ei muuta voi sanoa.
On se kone!
Jos tarkkoja ollaan, niin se on muuten Diplomi-insinööri...
kahvinkeitin, mikä toimiessaan keittää teetä ja muun ajan on rikki.