Kalsarikänniketju

  • 5 249 580
  • 66 712
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On erittäin vahva levy, suosittelen tutustumaan.
Myös tämä kolisee!
Näistä tämä viimeinen kolahti kyllä nyt parhaiten! Nimen laitoin muistiin, ja taatusti tulen tutustumaan tähän bändiin paremmin. Veljeni on vielä kovempi stoner-diggari, hänen kauttaan on tullutkin tutustuttua (helvetin hieno sana kirjoitettuna!) tähän tyylilajiin aiemmin.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Tuttua tavaraa, sillä Smith & Harris kaksikko on aina ollut minulle se suurin musiikillinen vaikuttaja.

Wellcome a´bourt mate, back to the basics...jumaliste jätkä puhuu kielillä...
EDIT: Voiko Maidenia linkittää liikaa kalsarikänni-ketjuun? öö, ei?
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Jaahas, nyt alkaa nukku-matti ahdistella...kiitos ja anteexi..."on ollut aurinkoinen päivä, niin aurinkoinen päivä"...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Wellcome a´bourt mate, back to the basics...jumaliste jätkä puhuu kielillä...
EDIT: Voiko Maidenia linkittää liikaa kalsarikänni-ketjuun? öö, ei?
Voiko Maidenia sitten linkittää liikaa jonnekin? Ei? Ei!

Tässä on silti biisi, joka on tällle fanille noussut nyt suosikiksi: The Talisman (Moskova live) Viimeisin levy veti minut täysin hiljaiseksi. Näin n. 200 kuuntelun perusteella kyseessä on Maidenin paras levy. Ja kyllä, olen kuunnellut Piecet ja Sevenit vielä useammin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Voi!

Itse en tajua alkuunkaan tämmöisen kikkelihevin suosiota. Kyllähän minäkin Maidenini kuuntelin 80-luvulla, mutta parannuin.
Mitä yhteistä on Maidenilla ja kikkelihevillä? Kysyn vaan näin hyvässä hengessä, vaikka hymiön kanssa. :)

Vetää hiljaiseksi tuo Norjassa tapahtunut. Juon unohtaakseni.
No joo... Minä en vielä ole mitään mieltä kun en tiedä että mitä on oikeasti tapahtunut.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitä yhteistä on Maidenilla ja kikkelihevillä? Kysyn vaan näin hyvässä hengessä, vaikka hymiön kanssa. :)

No joo... Minä en vielä ole mitään mieltä kun en tiedä että mitä on oikeasti tapahtunut.

Iron Maiden, Twisted Sisters jne. Muka rankkaa tilulilua. Iskelmää, jota moni nuori nykyään luulee heviksi. Ihan hyvässä hengessä tämäkin. Ihmettelen vaan niin hurjasti, että 80-luvun nuorisobändi on nykyään isojen miesten kovin bändi ikinä. Kuten sanoin, niin osuuteni olen minäkin Maidenista saanut ja joskus siitä nauttinutkin. Tarkoitukseni ei ole mollata ketään, ihmetellä vain.

Paha tuosta Norjan tilanteesta on kauheasti ollakaan vielä mitään mieltä. Jatkuvasti kasvava uhriluku vaan vetää todella hiljaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Iron Maiden, Twisted Sisters jne. Muka rankkaa tilulilua. Iskelmää, jota moni nuori nykyään luulee heviksi.
Niin, kuunteleeko joku yli 12-vuotias jotain bändiä vain sen vuoksi, että se on "rankkaa"? En minä tiedä. Ehkä Ihmettelyketjun kamaa tämä, mutta ihmettelen aina kun toisen ihmisen musiikkimaku teilataan täysin. Ja oikeastaan eniten ihmettelen tuota "mukarankka" -käsitettä. Minulle nuo nykyajan Avenged Sevenfoldit ja Linkin Parkit on sitä mukarankkaa. Soitetaan hirveällä säröllä, ja huudetaan "FUCK".

Np: IrMa - Infinite Dreams
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Niin, kuunteleeko joku yli 12-vuotias jotain bändiä vain sen vuoksi, että se on "rankkaa"? En minä tiedä. Ehkä Ihmettelyketjun kamaa tämä, mutta ihmettelen aina kun toisen ihmisen musiikkimaku teilataan täysin. Ja oikeastaan eniten ihmettelen tuota "mukarankka" -käsitettä. Minulle nuo nykyajan Avenged Sevenfoldit ja Linkin Parkit on sitä mukarankkaa. Soitetaan hirveällä säröllä, ja huudetaan "FUCK".

Np: IrMa - Infinite Dreams

En minä halua teilata kenenkään musiikkimakua. Makuasiat vaan ovat sellaisia joista voi kiistellä.
Huomasitko muuten ettet tykkää mukarankka-termistä, mutta lokeroit muutaman bändin sellaiseksi? Kyllähän Iron Maiden on noin miljoona kertaa parempi kuin esim. Linkin Park. Tuota toista mainitsemaasi bändiä en edes tunnista.

Oon nyt niin laiska etten jaksa itse biisejäni valita, vaan katselen ja kuuntelen todella paskaa musaa Voicelta.

Tuli illalla nähtyä niin loistava livebändi ettei mitään rajaa eli Pertti Kurikan Nimipäivät. Kehitysvammaiset pojat vetivät loistavalla asenteella.

Vielä on viiniä jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Huomasitko muuten ettet tykkää mukarankka-termistä, mutta lokeroit muutaman bändin sellaiseksi? Kyllähän Iron Maiden on noin miljoona kertaa parempi kuin esim. Linkin Park. Tuota toista mainitsemaasi bändiä en edes tunnista.
Tottakai, ja se olikin se pointti. Minun mielestäni mukarankkaa musiikkia on se, kun laitetaan musiikkiin enemmän säröä kun on tarve, ja biisissä käytetään sanaa fuck.


Oon nyt niin laiska etten jaksa itse biisejäni valita, vaan katselen ja kuuntelen todella paskaa musaa Voicelta.
Välillä tuokin on hyvä vaihtoehto. Tosin eipä se varmaan nuorisoa sen enempää pilaisi, jos edes välillä vilahtaisi Paranoid ruudussa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tosin eipä se varmaan nuorisoa sen enempää pilaisi, jos edes välillä vilahtaisi Paranoid ruudussa.

Ei varmasti pilaisi.

Luulin, että MTV on musiikkikanava, mutta en muista koska olisin sieltä viimeksi musiikkia kuullut tai nähnyt, kun olen kanavapujottelua harrastanut. MTV taitaa olla maailman turhin TV-kanava.

Nyt Voicelta tulee Helpshittiä eli Apulantaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Luulin, että MTV on musiikkikanava, mutta en muista koska olisin sieltä viimeksi musiikkia kuullut tai nähnyt, kun olen kanavapujottelua harrastanut. MTV taitaa olla maailman turhin TV-kanava.
Enpä minäkään kyllä muista että milloin sieltä on tullut jotain muuta kuin koneella tehtyä tavaraa. Kiva varmasti kohderyhmälleen, mutta ei tuota sentään musiikkikanavaksi kannattaisi kutsua.

Kuten joku (ainakin minä) joskus sanoi, musiikki on sitä mitä tehdään soittimilla, ja se kuulostaa sekä akustisena että sähköisenä hyvältä. Mielestäni aika hyvä määritelmä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ootko muuten Noose vielä samoilla silmillä liikenteessä vai oletko yöllä koisinut?

Minä olin eilen festareilla ja nyt on uusi päivä menossa. Tänään en festareille mene. Kohta voisi kyllä kaupassa käydä, kunhan aukeavat. Pari olutta tähän päälle niin rytmi sekoaa entisestään.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Jospa sitä sitten aloittaisi oluen nappailun, kun ei oikein parempaakaan tekemistä ole. Kohtapuoliin, parin tunnin kuluttua voisi lähteä kohti kirkonkylää ja mennä pizzalle.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Stolishnajaa ja tonicia tässä autotallinovien kanssa rimpuillessa, siitä se päivä lähtee. Täytyy sanoa, että kauko-ohjattujen nosto-ovien asentaminen on melkoisen haastava tehtävä näin amatööripohjalta suoritettuna.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Stolishnajaa ja tonicia tässä autotallinovien kanssa rimpuillessa, siitä se päivä lähtee. Täytyy sanoa, että kauko-ohjattujen nosto-ovien asentaminen on melkoisen haastava tehtävä näin amatööripohjalta suoritettuna.

Mielenkiintosta tietää miten ne huomenna toimii, kun selvinpäin meet niitä kokeilemaan. Viinaksilla onnistuu kaikki! Itse ihan tylsästi vaan hikoilen täällä ja viilennän oloani tavallisella oluella.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mielenkiintosta tietää miten ne huomenna toimii, kun selvinpäin meet niitä kokeilemaan. Viinaksilla onnistuu kaikki! Itse ihan tylsästi vaan hikoilen täällä ja viilennän oloani tavallisella oluella.

Ei tässä nyt suurempaa ongelmaa enää pitäisi olla, kun toisen sain jo toimimaan. Toisen pystynen kasaamaan "apina näkee, apina tekee" -periaatteella vierestä mallia katsoen. Raportoin viimeistään huomenna, miten kävi, ellen ole telonut itseäni sulkeutuvan oven väliin sitä ennen...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vielä ainakin henki kulkee. Kieltämättä työtahti on vähän hiipumaan päin ja suunnittelun osuus kasvaa kaiken aikaa, mitä pidemmälle päivä etenee.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
...mä elän vieläkin. Onhan tässä tullut otettua. Vielä on muutama Verge, puolikas viski ja pari laatikkoa olutta jäljellä. Eiköhän näillä tämä ilta mene. Ai ei? No ei sit, mökötän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös