Kalsarikänniketju

  • 5 290 321
  • 66 740

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vai vielä kuningatar. Mikälie Farrokh Bulsara jostain vinkuintiasta.

Minä tarkoitin niitä virtuaalisia mähnäisiä herkkusieniä, joista taannoin otimme pelikieltoakin. Siihen aikaan keskustelu oli sentäns laadukasta, tosin väärässä ketjussa.

Tarkkoja aikalaishavaintoja asiasta ei ole, menin niin känniin penaltista. Tosin parilta muulta nimimerkiltä, etenkin nimimerkiltä Moderaattorit, voisi asiasta udella. Nythän kieltämättä keskustelun laatu on alhaista. Ja vieläpä aina kun viestin tänne jättää, palsta muka "kiittää viestistä". Haha. Vittu että vielä vittuillaan saatana. Kaivan vielä esiin ne viestit kun herkkusienistä puhuttiin. Mitä laittoivat väärän alustan meidän keskustelu-lle-mme. Possessiivisuffikseja saatana. Se oli lavastus! Se oli suuri lavastus!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vai vielä kuningatar. Mikälie Farrokh Bulsara jostain vinkuintiasta.

Minä tarkoitin niitä virtuaalisia mähnäisiä herkkusieniä, joista taannoin otimme pelikieltoakin. Siihen aikaan keskustelu oli sentäns laadukasta, tosin väärässä ketjussa.

Löytyi saatana. Tästä ketjusta

Sitten ne yhdet vielä keksivät, että alkavat Kivikauden guningattariksi. Amerikkalaissiat, kuspiät, usot sie, jot myö hävitään tää sota? Sota on kaukana, Balkanilla saakka. Salamasotaa saatana, sanoi Lehto ja ampui itseään myöhemmin päähän. Alikessu, kasa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onkos sedillä täällä tyhjiä panttitölkkejä???? t.verottaja

Sinähän et minun tyhjiä tölkkejä vie! Ymmärrätkö ollenkaan, mikä työ on ensin ostaa ne tölkit täysinä kaupasta, raahata kädet venyen ne painavat keissit kotiin, tyhjentää niitä kaksin käsin iltakaudet ja viedä ne tyhjänä takaisin kauppaan, jotta pääsee käsiksi siihen hikiseen 15 sentin panttiin. Sekin on kaiken lisäksi itse maksettu. Taas pienyrittäjää kuritetaan niin ettei mitään rajaa!

Ala kohta enää mitään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Avril Lavignella on hottis pylly! t. moderaattori Kale, eronnut elatusmaksujen kanssa kusessa oleva 10 lapsen isä.

Kaikki ketä haluaa auttaa mustaa lestadiolaislammasta Mielaria, ottaa kolehdista 20 senttiä ja antaa sen juuri minun kauttani Mielarille. Sitä ennen pitää kuunnella Rebecca Blackin Friday, jonka syväfilosofilliset sanat lyövät kevyesti jonkun Eino Lejnon Helkavirret ja muut lyriikkasuolinkaiset.

Mielikuvitushahmo, inehmo kirjaimensa nuollut,
-porsi nainen navetassa
porsi vaihdelaatikon
laatiko porsi automaattisen
porsi Foordi
Viiksi-Foordi -
hänelle kolehdi kanna
kanna lasna nuorna aikuisna vanhuksna
kanna saatana, kanna tai kuole

Hammasraudat hammasna kilisee
kolisee kedolla avoaudon voimansiirto

Linkki YouTubee vie
alkuperäisen korvasi
vähät tykkäsi
moni vihasi
rapartisti uransa tuhosi
musta inehmo
inehmo tuhosi
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Onkos sedillä täällä tyhjiä panttitölkkejä???? t.verottaja

Kyllä on. Mutta ei kerrota missä ja kuinka paljon. Ei vaan. Minulla on monta tax-free tölkkiä alkomahoolitonta sidukkaa - hih. Pitääkö näistä pantittomistakin maksaa veroa? T: aivan viaton konna

Asiaan: Korkaan juuri 0,15€ pantillisen kylmän Foster'sin

T: unterscharfuhrer El Lude
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kaikki ketä haluaa auttaa mustaa lestadiolaislammasta Mielaria, ottaa kolehdista 20 senttiä ja antaa sen juuri minun kauttani Mielarille. Sitä ennen pitää kuunnella Rebecca Blackin Friday, jonka syväfilosofilliset sanat lyövät kevyesti jonkun Eino Lejnon Helkavirret ja muut lyriikkasuolinkaiset.
Mielikuvitushahmo, inehmo kirjaimensa nuollut

Olen liikuttunut! Tuo runous joka vaikutti rinnastavan Avril Lavignen paljon parjattuun Rebecca Blackiin, jolle minun avara mieleni synninpäästön antaa senvuoksi, että hän on nuori, joskin lahjaton. Silti olen vakuuttuneempi tästä valistuksesta. Kiitos Borgir asian palauttamisesta aivojeni kyläneuvostoon.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllä on. Mutta ei kerrota missä ja kuinka paljon. Ei vaan. Minulla on monta tax-free tölkkiä alkomahoolitonta sidukkaa - hih. Pitääkö näistä pantittomistakin maksaa veroa? T: aivan viaton konna

Asiaan: Korkaan juuri 0,15€ pantillisen kylmän Foster'sin

T: unterscharfuhrer El Lude

Tax free horot pitäisi hirttää munistaan, mutta hirtetään unterscharfuhrer El Lude vain nilkoistaan, kun edes jotain pantillista tuo verottajalle. t. moderaattori Kale, tullissa kiinni 20 ylimääräsen kaljalaatikon salakuljetuksesta ja vitusti sakkoa, sekä joka viidennellä läpivalaisulla saa ilmaisen kahvikupillisen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kiitokset kun jaksoit kaivaa tämän, olipahan ihan virkistävää luettavaa. Lienee keskiluokkaisuus tahi -ikäisyys tullut päälle, kun ei enää ajatus kulje nuin kuin ennen, tuolla mukavuusalueen laitamilla.

En usko, että syynä olisi minkäänlainen keskiluokkaisuuden tai -ikäisyyden lisäys vaan keskikaljaisuus eli sen vähyys. Eihän tässä maassa korkeimpia auktoriteetteja kuten poliisia, perustuslakia tai Jatkoajan moderaattoreita vastaan voi taistella kuin vahvasti keskikaljainen mies ikäisyyteen ja luokkaisuuteen katsomatta. Sitä paitsi ainakin yksi noista auktoriteeteista on täysi vitsi. Ja se on perustuslaki.

Olen liikuttunut!

Älä liiku! Kalja hölskyy. Alkaa oksettaa. Emme tahtoisi menettää sinua vahvuudestamme.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Eihän tässä maassa korkeimpia auktoriteetteja kuten poliisia, perustuslakia tai Jatkoajan moderaattoreita vastaan voi taistella kuin vahvasti keskikaljainen mies ikäisyyteen ja luokkaisuuteen katsomatta. Sitä paitsi ainakin yksi noista auktoriteeteista on täysi vitsi.

Eikös se vanha viidakonkin sanonta kerro, että "Moderaattorien pelko on viisauden alku". Mulla muuten loppuu kohta Radiolinjan preepaid-liittymästä chätaika. Näihin kuviin ja tunnelmiin. Täällä El Lude ja Lont-oo...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Liikun vain hillitysti jääkaapin ja koneen väliä. Nyt jos sallinette, niin menisin hetkeksi taas ihailemaan Hyvän ystäväni Avril Lavignen hiuksia.

Älä! Tiedän, että

Rebecca - lahjaton inehmo
Rebecan porsi salassa Avril
Avril, lapsenlähdetyksen nuoli
nuoli, ei manaan tahtonut, ei ollut epatto silmissä Sallimuksen
epatonna Sallimus jatkoi
antoi auto-tunen
Rebecca sen läpi lauloi
Avriliin tulen viritti
Mielari sitä kuunteli
ei meille linkittänyt
ja kunniansa sousi
tuliseen järveen
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En usko, että syynä olisi minkäänlainen keskiluokkaisuuden tai -ikäisyyden lisäys vaan keskikaljaisuus eli sen vähyys. Eihän tässä maassa korkeimpia auktoriteetteja kuten poliisia, perustuslakia tai Jatkoajan moderaattoreita vastaan voi taistella kuin vahvasti keskikaljainen mies ikäisyyteen ja luokkaisuuteen katsomatta. Sitä paitsi ainakin yksi noista auktoriteeteista on täysi vitsi. Ja se on perustuslaki.

No kun sen nyt nuin muotoilet, niin jääkaapissahan on vielä materiaalia taisteluun sananvapauden puolesta, jotta onhan se ruvettava, kaveria ei passaa jättää tässä kohtaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eikös se vanha viidakonkin sanonta kerro, että "Moderaattorien pelko on viisauden alku". Mulla muuten loppuu kohta Radiolinjan preepaid-liittymästä chätaika. Näihin kuviin ja tunnelmiin. Täällä El Lude ja Lont-oo...

Voi vitu, sä oot Erkki Toivanen. Taas nähtiin, että Jatkoajan nimimerkit elävät pidempään kuin niiden omistajat. Hassuu.

Telen liittymä toimii öisinki isoon tien varres. Paitsi jos on niittotyö menos. Kysytähän nualta neekeriiltä tietä Harleemihin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Älä! Tiedän, että

Rebecca - lahjaton inehmo
Rebecan porsi salassa Avril
Avril, lapsenlähdetyksen nuoli
nuoli, ei manaan tahtonut, ei ollut epatto silmissä Sallimuksen
epatonna Sallimus jatkoi
antoi auto-tunen
Rebecca sen läpi lauloi
Avriliin tulen viritti
Mielari sitä kuunteli
ei meille linkittänyt
ja kunniansa sousi
tuliseen järveen

Linkin haluatte
linkin laitan
kuulette soinnun
kuulette toisen
leimaatte minussa ketjun loisen
Rebecca lahjaton on ressu
sitä katsellessa palaa kessu
avril ihana minun on pian
jos ei suoritan onanian

Ääh, ei oo meitin hommia nuo hienoilut. Linkkiä linkkiä Avril Lavigne - nätti nainen hunningolla
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No kun sen nyt nuin muotoilet, niin jääkaapissahan on vielä materiaalia taisteluun sananvapauden puolesta, jotta onhan se ruvettava, kaveria ei passaa jättää tässä kohtaa.

Kun miesi touhuaa tässä sodassa, on parempi, että se touhuaa suuna päänä, eikä ehdi edes saada penaltia. Niin miesi menee tästäkin taistelusta läpi. Kävelee kuin hirvi Micran päälle. Ja Micra menee alta. Ja me Micrassa istutaan. Mutsin Micrassa. Mielarin Mutsin Micrassa. Tai Mun Mutsin Micrassa. Koppakuoriaisessa. Liikkuvassa hidasteessa. Hitaassa liikkujassa. Corgito ergo sum. Ihminen on erehdyksen tulos.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Maailmassa ei ole sijaa erehdyksille. Ainakaan noinniinkuin evolutiivisessa mielessä, Mooseksesta ja Nooan arkeista sun muista kivitauluista yms. en mene vannommaan.

Kuolevat nimittäin pois, nämä erhetekeleet, kun elämän suuri pyyhekumi saapi selville, jottei ole käyttöä heillä. Tahi meteoriitti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Avril Lavigne - nätti nainen hunningolla[/url]

Tulee niin paha olo, kun tiedän ettei Avrililla ole ketään himassa. Tai himassa on valot päällä, mutta ketään ei ole himassa. Tai valot on himassa, mutta ketään ei ole missään. Tai että Avril ei ole todellinen. Tai että valo ei ole nopea, ainakaan niin nopea mitä väitetään. Tai ääni. Tai rynkyn panos. Tai. Tai että Mielari onanoi. P.S. kuva ei ois taas-kaan kiva.

Mutta se on varmaa, että tämän ihanan laulun esittävä blondi on nykyään vanha tai kuollut.

Yyh-i Cherpy Cherpy Cheep Cheep Yeah, linkki vie youtubeen
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Wohoo, puhelu päävartioon otettu, "...soitellaan huomenna". Nyt kannat kattoon ja hokkarit solmuun.

En avaa tuota Cherpy Cherpy -linkkiä, ennenkuin saan vakuudet siitä, ettei Cher ole siellä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kuolevat nimittäin pois, nämä erhetekeleet, kun elämän suuri pyyhekumi saapi selville, jottei ole käyttöä heillä. Tahi meteoriitti.

Niin. Kosmisessa todellisuudessa ihminen on lajina pieni ja ohimenevä häiriötekijä. Onko älykästä elämää muualla? Jos on, niin miksi meihin ei ole otettu yhteyttä? Ehkä siksi, että älykkäiden lajien kehittyessä tietylle tasolle ne tuhoavat itse itsensä. Näin käynee myös meille. Tämä hajatelma tuli mieleen tuota Oslon tilannetta sivusta seuratessa. Täällä El Lude ja Pariisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös