Vai vielä kuningatar. Mikälie Farrokh Bulsara jostain vinkuintiasta.
Minä tarkoitin niitä virtuaalisia mähnäisiä herkkusieniä, joista taannoin otimme pelikieltoakin. Siihen aikaan keskustelu oli sentäns laadukasta, tosin väärässä ketjussa.
Onkos sedillä täällä tyhjiä panttitölkkejä???? t.verottaja
Avril Lavignella on hottis pylly! t. moderaattori Kale, eronnut elatusmaksujen kanssa kusessa oleva 10 lapsen isä.
Löytyi saatana. Tästä ketjusta...
Onkos sedillä täällä tyhjiä panttitölkkejä???? t.verottaja
Kaikki ketä haluaa auttaa mustaa lestadiolaislammasta Mielaria, ottaa kolehdista 20 senttiä ja antaa sen juuri minun kauttani Mielarille. Sitä ennen pitää kuunnella Rebecca Blackin Friday, jonka syväfilosofilliset sanat lyövät kevyesti jonkun Eino Lejnon Helkavirret ja muut lyriikkasuolinkaiset.
Mielikuvitushahmo, inehmo kirjaimensa nuollut
Kyllä on. Mutta ei kerrota missä ja kuinka paljon. Ei vaan. Minulla on monta tax-free tölkkiä alkomahoolitonta sidukkaa - hih. Pitääkö näistä pantittomistakin maksaa veroa? T: aivan viaton konna
Asiaan: Korkaan juuri 0,15€ pantillisen kylmän Foster'sin
T: unterscharfuhrer El Lude
Kiitokset kun jaksoit kaivaa tämän, olipahan ihan virkistävää luettavaa. Lienee keskiluokkaisuus tahi -ikäisyys tullut päälle, kun ei enää ajatus kulje nuin kuin ennen, tuolla mukavuusalueen laitamilla.
Olen liikuttunut!
Älä liiku! Kalja hölskyy. Alkaa oksettaa. Emme tahtoisi menettää sinua vahvuudestamme.
Eihän tässä maassa korkeimpia auktoriteetteja kuten poliisia, perustuslakia tai Jatkoajan moderaattoreita vastaan voi taistella kuin vahvasti keskikaljainen mies ikäisyyteen ja luokkaisuuteen katsomatta. Sitä paitsi ainakin yksi noista auktoriteeteista on täysi vitsi.
Liikun vain hillitysti jääkaapin ja koneen väliä. Nyt jos sallinette, niin menisin hetkeksi taas ihailemaan Hyvän ystäväni Avril Lavignen hiuksia.
En usko, että syynä olisi minkäänlainen keskiluokkaisuuden tai -ikäisyyden lisäys vaan keskikaljaisuus eli sen vähyys. Eihän tässä maassa korkeimpia auktoriteetteja kuten poliisia, perustuslakia tai Jatkoajan moderaattoreita vastaan voi taistella kuin vahvasti keskikaljainen mies ikäisyyteen ja luokkaisuuteen katsomatta. Sitä paitsi ainakin yksi noista auktoriteeteista on täysi vitsi. Ja se on perustuslaki.
Eikös se vanha viidakonkin sanonta kerro, että "Moderaattorien pelko on viisauden alku". Mulla muuten loppuu kohta Radiolinjan preepaid-liittymästä chätaika. Näihin kuviin ja tunnelmiin. Täällä El Lude ja Lont-oo...
Älä! Tiedän, että
Rebecca - lahjaton inehmo
Rebecan porsi salassa Avril
Avril, lapsenlähdetyksen nuoli
nuoli, ei manaan tahtonut, ei ollut epatto silmissä Sallimuksen
epatonna Sallimus jatkoi
antoi auto-tunen
Rebecca sen läpi lauloi
Avriliin tulen viritti
Mielari sitä kuunteli
ei meille linkittänyt
ja kunniansa sousi
tuliseen järveen
No kun sen nyt nuin muotoilet, niin jääkaapissahan on vielä materiaalia taisteluun sananvapauden puolesta, jotta onhan se ruvettava, kaveria ei passaa jättää tässä kohtaa.
Avril Lavigne - nätti nainen hunningolla[/url]
Mutta se on varmaa, että tämän ihanan laulun esittävä blondi on nykyään vanha tai kuollut.
Yyh-i Cherpy Cherpy Cheep Cheep Yeah, linkki vie youtubeen
Kuolevat nimittäin pois, nämä erhetekeleet, kun elämän suuri pyyhekumi saapi selville, jottei ole käyttöä heillä. Tahi meteoriitti.
Maailmassa ei ole sijaa erehdyksille. Ainakaan noinniinkuin evolutiivisessa mielessä, Mooseksesta ja Nooan arkeista sun muista kivitauluista yms. en mene vannommaan.
Kuolevat nimittäin pois, nämä erhetekeleet, kun elämän suuri pyyhekumi saapi selville, jottei ole käyttöä heillä. Tahi meteoriitti.