Hän ei ole nyt paikalla.
Noh höh. Jumalakin käy, jos Evil ei ole tavoitettavissa...
Pääasia lienee se, että korkki avautuu - eikö?
Hän ei ole nyt paikalla.
Noh höh. Jumalakin käy, jos Evil ei ole tavoitettavissa...
Pääasia lienee se, että korkki avautuu - eikö?
- No niin olkoon tämä varoittavana esimerkkinä. EL_Lude_Dude49 on tästä eteenpäin kirjoituskiellossa chatissa
...aivan, onhan hän paikalla sittenkin, tai oli äsken. "olen niiiin onneton ei pulloissani ole edes korkkeja talvella ja....
Vitut ole_N. NyT mä angstaan ja pahasti. Valitan esimiehellesi Molli-Ollille. Saat kohta potkut - kyllä jämpti on niin. Minua ei voi laittaa kirjoituskieltoon - olenhan MR CHAT!
niin mutta minäpä olen niin onneton, ettei metsissäni ole puita talvella, eikä merissäni vettä talvella, eikä hangissani lunta talvella, eikä atomeissani protoneita talvella, eikä protoneissa kvarkkeja talvella, eikä ulottuvuuksissani pituutta talvella
niin mutta minäpä olen niin onneton, ettei metsissäni ole puita talvella, eikä merissäni vettä talvella, eikä hangissani lunta talvella, eikä atomeissani protoneita talvella, eikä protoneissa kvarkkeja talvella, eikä ulottuvuuksissani pituutta talvella
Olet vissiin Paula. Onneksi minä en ole ja lasissani on olutta.
No mutta toivottavasti löytyy edes olkia ja lehmänpaskaa afrikkalaistyyppisen kokoperheen olkikartanon kyhäämistä varten, jossa talvella on varmasti mukava asustella ja odotella kevättä. Halpaa ja taloudellista.
Onko Jyrkin jälkeen elämää?
Antaa valvojalle viruaaliruusun ¤->------
Yks Esko klaukkalasta sano et lässe on homo.
Kylläjoo. Jos alkaa vaikka Jyrkin jälkeen seukkaamaan ja yhdessäelämään Jorman kanssa. Kisakerbiili - olenko läski: pituus 202dm ja paino 45hehtokiloa?. Lohjalta ketään söpöi kundei hereillä? MrEgo. Antaa valvojalle viruaaliruusun ¤->------
..ja naapurissa asui yks komee kundi kimmoisalla lihalla ketä muutti brasiliaan yhen luutnantin kanssa - joka oli siis mies.
Komeesta kundista ilmoitettu verottajalle, kimmoisa liha saattaa tuoda verottamatonta taloudellista hyötyä, voisitko paula laittaa komeen kundin yhteystiedot, niin saadaan asiaa eteenpäin. t:moderaattori Kale, talovelallinen ja katkera siitä.
Yee#sus. Lähen soittelemaan. Lehdelle. En ole vissiin tarpeeksi juovuksissa tähän ketjuun just nyt.
Yee#sus. Lähen soittelemaan. Lehdelle. En ole vissiin tarpeeksi juovuksissa tähän ketjuun just nyt.
Korjaus edelliseen: Vielä. Ongelmaa selvitetään parhaillaan.
Komeesta kundista ilmoitettu verottajalle, kimmoisa liha saattaa tuoda verottamatonta taloudellista hyötyä, voisitko paula laittaa komeen kundin yhteystiedot, niin saadaan asiaa eteenpäin. t:moderaattori Kale, talovelallinen ja katkera siitä.
...Tiesitkö, että Gsus-sointu on muun muassa kappaleessa Woman? Biisi sai alkunsa kun John Lennon soitteli postimyyntimuijien parittajille Japaniin ja sieltähän hänelle löytyikin sopiva muija.
Ongelmaa selvitetään parhaillaan.
...kisa pilaa Freddie Freeloaderin ilta
voittajalle juutalaiskultaa 328 kg
En sano tähän mitään. Sanovat usiat, jotta jos sulla ei ole jostain ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, niin on parempi olla hiljaa.
Kävin kattomassa ne Dakota Buildingin rappuset, joihin John lakoontui.