Kalsarikänniketju

  • 5 248 713
  • 66 705

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nothing to do, nowhere to go, I wanna be sedated.

Sedaatiohommat jätän densoille jotka on raskaana. Nimim. Ne on nähty. Nimim. Eivät syöneet näkymättömyyspulveria. Nimim. eivätkä käyttäneet sormusta nighbatur gisimbugrurum murmur
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Eikös ne olleet Mitrejä, vai taasko iski emmental?

Kai ne oli niillä, jolla oli varaa alkuperäisiin. Meillä ei ollut kuin kiinalaisia piraattikopioita.

Raportoin tähän, että ulkoilman lämpötila on laskenut puoli astetta, nytkö se syksy alko? Pitäskö laittaa pitkät kalsarit?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Raportoin tähän, että ulkoilman lämpötila on laskenut puoli astetta, nytkö se syksy alko? Pitäskö laittaa pitkät kalsarit?

Öle älästi! P.S. Kuva ei ois kiva. P.P.S. Tänäänkin satoi yläkerran parvekkeelta kaiken kontekstin huomioon ottamatta kieltämättä lumelta näyttävää tuhkaa. Jos unohdan kaiken muun kontekstin, onko talvi? Voinko kävellä ulapalle madepilkille? käytänkö haraa? Onko epäeettinen? Oonko läski? P.P.P.S. Se oli retorinen kysymys. Vastata voi silti.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Voiko anoppi olla raskaana ja denso Tolusta? ... Juontaja ootko raskaana?
Voi ja oih sekä olen.

Mitäh? Onko kesähelle ja kenties muutkin aineet pehmittäneet kantapeikkojen päät? Tämä ketjuhan menee ihan maikkarin/tvtv:n chätiksi. OLinko muuten eka? Juontaja! - näytä tissit! Aromipesä. Daimresepti ruutuun - ktos. Naisia, joilla on 49 numeron kenkä. Pukeutuuko kukaan miehistä sukkahousuihin tai lohenpunaiseen sukkahousupukuun? Pogostan/Möhkön top5 densot: Pebe, Mage, Pöde, Sepi ja Lötkö-Manu...

Korkki auki saatana!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voi ja oih sekä olen.

OLinko muuten eka? Juontaja! - näytä tissit! Aromipesä. Daimresepti ruutuun - ktos. Naisia, joilla on 49 numeron kenkä. Pukeutuuko kukaan miehistä sukkahousuihin tai lohenpunaiseen sukkahousupukuun? Pogostan/Möhkön top5 densot: Pebe, Mage, Pöde, Sepi ja Lötkö-Manu...

Korkki auki saatana!

- No niin olkoon tämä varoittavana esimerkkinä. EL_Lude_Dude49 on tästä eteenpäin kirjoituskiellossa chatissamme. Kuten kaikki muutkin prepaid numerot lukuunottamatta kaaleita ja Raxa-Jormaa69. Daim ohje tämän kerran: työnnä kissasi perseeseen sinappia ja käske sitä istumaan kuuman makkaran päälle. koska et pysty syömään makkaraa ilman sinappia ja sinulla on kuitenkin nälkä, osta Daimisi kaupasta s**tanan häiriö käyttäytyjä -Juontaja
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
- No niin olkoon tämä varoittavana esimerkkinä. EL_Lude_Dude49 on tästä eteenpäin kirjoituskiellossa chatissa

Vitut ole_N. NyT mä angstaan ja pahasti. Valitan esimiehellesi Molli-Ollille. Saat kohta potkut - kyllä jämpti on niin. Minua ei voi laittaa kirjoituskieltoon - olenhan MR CHAT!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
...aivan, onhan hän paikalla sittenkin, tai oli äsken. "olen niiiin onneton ei pulloissani ole edes korkkeja talvella ja....

niin mutta minäpä olen niin onneton, ettei metsissäni ole puita talvella, eikä merissäni vettä talvella, eikä hangissani lunta talvella, eikä atomeissani protoneita talvella, eikä protoneissa kvarkkeja talvella, eikä ulottuvuuksissani pituutta talvella
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vitut ole_N. NyT mä angstaan ja pahasti. Valitan esimiehellesi Molli-Ollille. Saat kohta potkut - kyllä jämpti on niin. Minua ei voi laittaa kirjoituskieltoon - olenhan MR CHAT!

Voipas. Minä Olen Molli-Olli. Chat-juontajien lakon takia joudumme tekemään esimies voimilla chat juontaja. Oonko muuten vieläkin söpöin ketä asuu suomessa oon kalju rastatukka 45 v. ? Onko Jyrkin jälkeen elämää?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
niin mutta minäpä olen niin onneton, ettei metsissäni ole puita talvella, eikä merissäni vettä talvella, eikä hangissani lunta talvella, eikä atomeissani protoneita talvella, eikä protoneissa kvarkkeja talvella, eikä ulottuvuuksissani pituutta talvella

Olet vissiin Paula. Onneksi minä en ole ja lasissani on olutta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
niin mutta minäpä olen niin onneton, ettei metsissäni ole puita talvella, eikä merissäni vettä talvella, eikä hangissani lunta talvella, eikä atomeissani protoneita talvella, eikä protoneissa kvarkkeja talvella, eikä ulottuvuuksissani pituutta talvella

No mutta toivottavasti löytyy edes olkia ja lehmänpaskaa afrikkalaistyyppisen kokoperheen olkikartanon kyhäämistä varten, jossa talvella on varmasti mukava asustella ja odotella kevättä. Halpaa ja taloudellista.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olet vissiin Paula. Onneksi minä en ole ja lasissani on olutta.

Lässe oli puhunut mun selän takana, etä mulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Miks mun ja Lässen kotona on aina kameroita. Ne seuraa mua joka paikkaan? mitä teen oon vielä pettänyt Lässeä pariisissa muijan kaa. Apua! T. PaulaGirl_55
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No mutta toivottavasti löytyy edes olkia ja lehmänpaskaa afrikkalaistyyppisen kokoperheen olkikartanon kyhäämistä varten, jossa talvella on varmasti mukava asustella ja odotella kevättä. Halpaa ja taloudellista.

Oon niiiiiiin onneton, ettei maailmassani ole edes Afrikkaa talvella, saati sitten olkia olkikartanossani talvella, saati lehmänpaskaa lehmieni peräsuolissa saati sitten muualla talvella tai edellisinä talvina, eikä kevättä vuodenajoissani talvella
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Onko Jyrkin jälkeen elämää?

Kylläjoo. Jos alkaa vaikka Jyrkin jälkeen seukkaamaan ja yhdessäelämään Jorman kanssa. Kisakerbiili - olenko läski: pituus 202dm ja paino 45hehtokiloa?. Lohjalta ketään söpöi kundei hereillä? MrEgo. Antaa valvojalle viruaaliruusun ¤->------
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yks Esko klaukkalasta sano et lässe on homo.

Voi siis vittu, tätä oon pelänny koko ajan kun oon ollu Lässen kanssa. Kaikki mitä me tehdään yhdessä - tää kuulostaa skitsolta menee nauhalle ja telkkariin - ja naapurissa asui yks komee kundi kimmoisalla lihalla ketä muutti brasiliaan yhen luutnantin kanssa - joka oli siis mies. Onko kaikki upseerit homoja tai naisia? Oon niin kuses. Tos videoski tuo "nainen" näyttää miehelt. oonko skitso siis apuu

T. paula
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kylläjoo. Jos alkaa vaikka Jyrkin jälkeen seukkaamaan ja yhdessäelämään Jorman kanssa. Kisakerbiili - olenko läski: pituus 202dm ja paino 45hehtokiloa?. Lohjalta ketään söpöi kundei hereillä? MrEgo. Antaa valvojalle viruaaliruusun ¤->------

Et oo läski sulla vain on aivan saatanan isot luut, eikä täten edes mahdollisuutta laihtua, tapa ittes, tapan sun koiran joka tapauksessa :(

Kiitos, ihana ruusu :)

E: t. valvoja (rikkuri, saanko turpaan)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
..ja naapurissa asui yks komee kundi kimmoisalla lihalla ketä muutti brasiliaan yhen luutnantin kanssa - joka oli siis mies.

Komeesta kundista ilmoitettu verottajalle, kimmoisa liha saattaa tuoda verottamatonta taloudellista hyötyä, voisitko paula laittaa komeen kundin yhteystiedot, niin saadaan asiaa eteenpäin. t:moderaattori Kale, talovelallinen ja katkera siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös