Kalsarikänniketju

  • 5 248 713
  • 66 705

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Komeesta kundista ilmoitettu verottajalle, kimmoisa liha saattaa tuoda verottamatonta taloudellista hyötyä, voisitko paula laittaa komeen kundin yhteystiedot, niin saadaan asiaa eteenpäin. t:moderaattori Kale, talovelallinen ja katkera siitä.

Et sitten laita tätä näkyviin... Nimi: Kalle Laitela, Que Ese Hauptmann Doktor Mengele Viva La Raza Street 6969, 90210 Rio De Janeiro Suomi Finland Brasilia Bergele.

Yee#sus. Lähen soittelemaan. Lehdelle. En ole vissiin tarpeeksi juovuksissa tähän ketjuun just nyt.

Tiesitkö, että Gsus-sointu on muun muassa kappaleessa Woman? Biisi sai alkunsa kun John Lennon soitteli postimyyntimuijien parittajille Japaniin ja sieltähän hänelle löytyikin sopiva muija.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Komeesta kundista ilmoitettu verottajalle, kimmoisa liha saattaa tuoda verottamatonta taloudellista hyötyä, voisitko paula laittaa komeen kundin yhteystiedot, niin saadaan asiaa eteenpäin. t:moderaattori Kale, talovelallinen ja katkera siitä.

Laitoit sit kaiken kansan näkyville Kallen yhteystiedot? Miks mulle aina käy näin?

T. Paula

Oon niin kuses. Lässe on homo ja Heli lepakko. Ja mä oon helin kans. Oonko mäkin lepakko? Elänkö valheessa?

T. Paula

kisa pilaa Freddie Freeloaderin ilta
voittajalle juutalaiskultaa 328 kg
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Tiesitkö, että Gsus-sointu on muun muassa kappaleessa Woman? Biisi sai alkunsa kun John Lennon soitteli postimyyntimuijien parittajille Japaniin ja sieltähän hänelle löytyikin sopiva muija.

En sano tähän mitään. Sanovat usiat, jotta jos sulla ei ole jostain ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, niin on parempi olla hiljaa.

Kävin kattomassa ne Dakota Buildingin rappuset, joihin John lakoontui.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ongelmaa selvitetään parhaillaan.

Ei parane liikaa selvitellä tuota ongelmaa. Huonoimassa tapauksessa voi vaikka selvitä humalasta. Saisikohan kotikoneelle sellaisen alkolukon, joka päästäisi tähän ketjuun kirjoittelemaan, jos on vähintään promillen kännissä? Alle promillen tilassa lukko vaatisi juomaan lisää...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...kisa pilaa Freddie Freeloaderin ilta
voittajalle juutalaiskultaa 328 kg

Sanoi Haavikko aikanaan, jotta ne tekevät sen itse. En ole niin paljon Paavoa lukenut, jotta osaisin arvioida, millä mandaatilla hän tuon lausui. Sen sijaan oman illan tärvelemisestä minulla on kyllä hyvinkin laajahko kokemus.

Tulin, näin, soitin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En sano tähän mitään. Sanovat usiat, jotta jos sulla ei ole jostain ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, niin on parempi olla hiljaa.

Kävin kattomassa ne Dakota Buildingin rappuset, joihin John lakoontui.

Terve. Mun nimi on Mark Chapman. Tykkääkö ketään muu Sieppari ruispellossasta? Oon aina ajatellu, että jos ei ole mitään sanottavaa kenestäkään, on parempi olla hyvä ja ampua hiljaa selkään John Lennonia. Valvoja milloin pääsen linnasta? Herneitä ja kukkia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
aitoit sit kaiken kansan näkyville Kallen yhteystiedot? Miks mulle aina käy näin?

T. Paula

Oon niin kuses. Lässe on homo ja Heli lepakko. Ja mä oon helin kans. Oonko mäkin lepakko? Elänkö valheessa?

T. Paula

Paula, eikö yhtään ole sytyttänyt, että olet niin ruma että teet miehistäkin homoja. Heli kääntynee pian heteroksi, joten ala varastoimaan suklaata, jäätelöä ja helvetisti nessua, sekä hanki tunnukset irc-galleriaan jos et sellaisia vielä omista. Toisinsanoen, hanki huono elämä paula.

kisa pilaa Freddie Freeloaderin ilta
voittajalle juutalaiskultaa 328 kg

kokkaan Freddielle omatekemää sienikeittoa soijakastikkeessa, palanpainikkeeksi laitetaan special-cremekastikkeella verhoiltua patonkia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei parane liikaa selvitellä tuota ongelmaa. Huonoimassa tapauksessa voi vaikka selvitä humalasta. Saisikohan kotikoneelle sellaisen alkolukon, joka päästäisi tähän ketjuun kirjoittelemaan, jos on vähintään promillen kännissä? Alle promillen tilassa lukko vaatisi juomaan lisää...

Olenkos minä jossain sanonut, että olen alle promillen kännissä? Sanoin, etten ole tarpeeksi kännissä, siinä on vissi ero.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
kisa pilaa Freddie Freeloaderin ilta
voittajalle juutalaiskultaa 328 kg

Voisiko Freddy Fogelströmin illan pilata laatikko alkoholitonta siideriä? Entä jos sanon, että Jokipojat ja JYP on paskoja. PS. Platon on homo. Aristoteles myös. Voitinko tonnin kissanpas...öööh kultaa?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...kokkaan Freddielle omatekemää sienikeittoa soijakastikkeessa, palanpainikkeeksi laitetaan special-cremekastikkeella verhoiltua patonkia.

Minä olen sentään joutunut syömään pääskysenpesäkeittoakin, jossa noita valkoisia lisäkkeitä oli ihan riittämiin tarjolla, yhden lokinpaskan syöminen on mulle ihan so last season.

Möh.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minä olen sentään joutunut syömään pääskysenpesäkeittoakin, jossa noita valkoisia lisäkkeitä oli ihan riittämiin tarjolla, yhden lokinpaskan syöminen on mulle ihan so last season.

Möh.

Pyh, en ois tarjonnukkaan.

Muu urheilu osiossa pesisketju 2011 on pesäpalloa, vapaan puolella vastaava ketju saattas olla jotain muuta. Paikalla on kuulkaas väliä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
kokkaan Freddielle omatekemää sienikeittoa soijakastikkeessa, palanpainikkeeksi laitetaan special-cremekastikkeella verhoiltua patonkia.

Tämä meni ykköseksi sillä oman itsensä omatekemä voittaa aina teolliset valmis valmisteet. - Valvoja

<PaulaWuman55> Severi teki mulle tunnukset IRC galleriaan. Olen kannuilla PooBooBs(MatureBats) ja PaljonMIWLFPaljonSulkuja

(Voi vittu se hommas ittensä tänne...) - Valvoja
(vittu tuo meni jakoon) -Valvoja

- Chattia huolletaan - MTV3
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voisiko Freddy Fogelströmin illan pilata laatikko alkoholitonta siideriä? Entä jos sanon, että Jokipojat ja JYP on paskoja. PS. Platon on homo. Aristoteles myös. Voitinko tonnin kissanpas...öööh kultaa?

Platon ei ollut homo vaan biseksuaali, Aristoteles myös. Biseksuaalisuus oli yleinen tapa tuon ajan Kreikassa. JYP on mitä on, Jokipojat taas on kasvattajaseura, johon mikään herja ei pure.

Alkoholiton siideri on kyllä kieltämättä kuin kryptoniittia. Voimat menee eikä tahdo oikein henki kulkea.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
<PaulaWuman55> Severi teki mulle tunnukset IRC galleriaan. Olen kannuilla PooBooBs(MatureBats) ja PaljonMIWLFPaljonSulkuja

Tekikö tunnukset ihan hyvää hyvyyttään, saiko vastinetta? pillua, persettä, rahaa, hello kitty kumin? verottajalle pitää ilmoittaa taloudellisesta- tai muusta verotettavasta hyödystä. t. moderaattori Kale, niin korviaan myöten veloissa, että nekin on valtion hallussa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Alkoholiton siideri on kyllä kieltämättä kuin kryptoniittia. Voimat menee eikä tahdo oikein henki kulkea.

Hei, oon Christopher Reeve. Join vitusti siideriä, nyt ei jalat ja kädet oikein toimi. Oonko kuollu? Ironia, onko siinä rautaa?

p.s. teräksessä on. hih.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Piis ja lööw vaan. Tuo alkolukko oli lähinnä heitto noin yleensä: ei pelkästään teille arvon herra. En toki tiedä kuinka fläsässä olet.

Pitääkö täällä nykyään tunkea hymiöitä joka viestin perään, jotta se osataan ottaa huumorilla? : ) Ennen ei tarvinnut. : ) Pitäkää nyt ihmiset (ja muut ihmiset) mielessä, että jos minä ylipäänsä kirjoitan jotain Jatkoaikaan niin olen:

a) juovuksissa (95 % tapauksista)
b) muuten vaan huumorituulella (loput 5 %)

Jos minä olen selvinpäin ja vakavissani, niin minulla on yleensä tekeillä jotain tärkeämpää kuin Jatkoaikaan kirjoittaminen.

: )
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tekikö tunnukset ihan hyvää hyvyyttään, saiko vastinetta? pillua, persettä, rahaa, hello kitty kumin? verottajalle pitää ilmoittaa taloudellisesta- tai muusta verotettavasta hyödystä. t. moderaattori Kale, niin korviaan myöten veloissa, että nekin on valtion hallussa.

<PaulaWuman55>Severi kasvoi yhdessä yössä yksivuotiaasta isoksi pojaksi noin . Epäilen että joku on vaihtanut vauvvan. Mutta en voi olla varma... pitää kattoa varmaan nauhalta, kaikki mun elämässä menee nauhalle... Monta kertaa mun ajatuksetkin on mennyt nauhalle kun olen vähän kääntänyt päätä ja pistänyt suun suppuun. Sitten mun ajatukset on kuulunut huoneessa ja ne on laitettu sellaiseen karvaiseen mikrofooniin jota pitelee semmonen heroiinihippi. Miks mun elämä on pilattu . Severi otti hommasta 15 000 €. Annon sille tyhjiä pulloja koko rahan edestä. onko lakia muutettu?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
<PaulaWuman55>Severi otti hommasta 15 000 €. Annon sille tyhjiä pulloja koko rahan edestä. onko lakia muutettu?

Ei varsinaisesti, anna ensikerralla kuitenkin pillua, sillä nyt severi on rikas, eikä vilkaisekkaan sinun pitsanaamaasi, sitäpaitsi pillun antaminen on ilmaista, mutta sen saaminen maksullista. Aina siitä joutuu antamaan rahaa, tai sitten saaminen tulee maksamaan erinäisiä kotitöitä tai tupperware-käyntejä ja sitärataa.

Oletko muuten katsellut paulawuman55-kanavaa? Hyvää settiä, siellä joku tyhmä rumilus bimboilee 24/7 ja on tyhmä kun saappaan kiristysremmin metallirenksu
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joo, Chrisu tässä taas tosiaan. Enemmän mua huvittaa näiden biisi "Levottomat jalat". Meinaan että itellä on "aika" levolliset jalat. Hih.

Onhan nuo "Levottomat jalat" saaneet sittemmin ihan oman tautiluokituksensakin, jotta olivat veljet (eikun Koneet, vielä tässä vaiheessa) aikaansa edellä tässä kohtaa. Jotta tarvii siinä irvuuella yhttään, tana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei varsinaisesti, anna ensikerralla kuitenkin pillua, sillä nyt severi on rikas, eikä vilkaisekkaan sinun pitsanaamaasi, sitäpaitsi pillun antaminen on ilmaista, mutta sen saaminen maksullista. Aina siitä joutuu antamaan rahaa, tai sitten saaminen tulee maksamaan erinäisiä kotitöitä tai tupperware-käyntejä ja sitärataa.

Oletko muuten katsellut paulawuman55-kanavaa? Hyvää settiä, siellä joku tyhmä rumilus bimboilee 24/7 ja on tyhmä kun saappaan kiristysremmin metallirenksu

<PaulaWuman55> En tiiä mitä teen Severin kanssa. Se kasvoi varttitunti sitten mua vanhemmaks ja nyt se puhuu outoo kieltä. Joku Gerda Junge antoi mulle lapun, jonka mukaan Severi olis nykyään SS Äpfelstrasseführer Severe. Äsken katoin että Severe ja SA Oberreichsführer Ismo Schmertz oisi piessyt pihalla Tanelia ja Kotikadun sitä mustaa poikaa. Epätietoisuus on pahinta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös