"Pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa"
Kännykkäni soittoääni. Siinä on ihmiset ihmeissään, kun rikas nahjus kaivaa iPhonen taskustaan ja TK:n Pissaa ja Paskaa soittaa kaunista säveltään.
"Pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa"
Nyt sait aikaan kyllä niin hienon mielikuvan, että pakko ottaa sekä viski että olut sille. Ethän sinä vaan ole Viitasaarelta valittu kansanedustaja, jolla on ongelma joikaamisen ja erään värin kanssa?Kännykkäni soittoääni. Siinä on ihmiset ihmeissään, kun rikas nahjus kaivaa iPhonen taskustaan ja TK:n Pissaa ja Paskaa soittaa kaunista säveltään.
Nyt sait aikaan kyllä niin hienon mielikuvan, että pakko ottaa sekä viski että olut sille. Ethän sinä vaan ole Viitasaarelta valittu kansanedustaja, jolla on ongelma joikaamisen ja erään värin kanssa?
Mutsi hei, tiedätsä kuka meidän faija on?Oletkin sen verran konkari. Minun vanhempani vasta erosivat vuonna -90. Ei ollut tietoa Jouni Mömmöstä.
Mutsi hei, tiedätsä missä meidän faija on?
Mutsi hei, tiedätsä kuka meidän faija on?
Äitini on Viitasaarelta. Mulkku hän ei ole, vaan maailman mahtavin ihminen, kuten varmaan kaikkien aikuisten ihmisten äidit ovatkin. Silloin kun olin nuori, oli hänkin vitun mulkku.Nuoruuden tyttökaverini isä oli Viitasaarelta.
No Pavel varmasti.Mutsi hei, tiedätsä kuka meidän faija on?
Oothan sie ruma ja paskainen lapsi vaan istu isin syliinEikös se ole jokaisella: Meijän isi.
Häh? Ei sitä talonmiestä lasketa, jos isi kasvattaa.
Äitini on Viitasaarelta.
Oothan sie ruma ja paskainen lapsi vaan istu isin syliin
Tajuttu on sen mukaan mitä päässä liikkuu. Mutta vaikka jotain tajuankin, se ei tarkoita että pyllyäsi tulisin pyyhkimään.Helvetin ruma ja kalju lapsi olen. Juuri kävin kakalla, joten haju ainakin jäi.
En osaa enää lainata. No, taitaa kuitenkin vastaanottaja tajuta. Noose.
Ketju voidaan sulkea nyt. Mie annan näille selkään kotona.
Mistä vain persiesi tykkää. Itse saapi vitsan taittaa.Evil lainaa kuten minä.
Tunnen erään sokon miehen joka tekee helvetin hyviä rottinkisia mattopiiskoja, ja kolmella rottingilla. Pyydänkö valmistamaan sellaisen, jotta saat hakata meitä kakaroita?
Tästä tulikin mieleen keskusteluni pari viikkoa sitten siskoni kanssa. Hän kertoi jostain koristeista mitä sokeat olivat tehneet, ja minä olin ihan ihmeissään että kuinka tuollaisia voi jaloilla tehdä. Niin, sokeat ovat kuulemma eri asia kuin jaloilla joulukortteja maalaavat ihmiset.Tunnen erään sokon miehen joka tekee helvetin hyviä rottinkisia mattopiiskoja, ja kolmella rottingilla. Pyydänkö valmistamaan sellaisen, jotta saat hakata meitä kakaroita?
Mistä vain persiesi tykkää. Itse saapi vitsan taittaa.
Evil lainaa kuten minä.
Tästä tulikin mieleen keskusteluni pari viikkoa sitten siskoni kanssa. Hän kertoi jostain koristeista mitä sokeat olivat tehneet, ja minä olin ihan ihmeissään että kuinka tuollaisia voi jaloilla tehdä. Niin, sokeat ovat kuulemma eri asia kuin jaloilla joulukortteja maalaavat ihmiset.
No jaa. Sie ehkä jopa maksat takaisin.
Muistanpa joskus vuonna 91. Mie otin vekselin Sypistä, Hannu pisti nimen alle. Hannu otti vekselin OP:sta, mie pistin nimen alle. Sit mentiin ulukomaille.No, pariin vekseliin olen nimeni kirjoittanut.
Muistanpa joskus vuonna 91. Mie otin vekselin Sypistä, Hannu pisti nimen alle. Hannu otti vekselin OP:sta, mie pistin nimen alle. Sit mentiin ulukomaille.
Juu, siis enhän minä mitenkään sokeita pilkannut. Jos sen sellaisena otit, niin lue uudestaan.Yleisen elämänkokemuksen, ja työni myötä, voin todeta että jotkut sokeat ovat ihan eri juttu.
Ei millään hyvällä, mutta sinä olisit Suomen Eino Leino jos vaan tajuaisit kuolla. Sinusta puhuttaisiin melkoisen kauan... Ainakin Viitasaarella ja Korpilahdella.Tästä tuli mieleeni tuon viitasaarelaisisän tytär.
Hänet vein etelään
ja uimapatjalla laitoin vetelään.
Hotellihuoneessa oli parvekkeen ovi aukeava,
ja vastakkaisen talon työmiehillä myöskin olo laukeava.
Juu, siis enhän minä mitenkään sokeita pilkannut. Jos sen sellaisena otit, niin lue uudestaan.
Ei millään hyvällä, mutta sinä olisit Suomen Eino Leino jos vaan tajuaisit kuolla. Sinusta puhuttaisiin melkoisen kauan... Ainakin Viitasaarella ja Korpilahdella.
Haistakaa jo pylly molemmat, ja ottakaa opiksi. Larry Wallis, rikkaan miehen Würzel.
Selvä homma. Olen hyvä käsittämään väärin asioita.En missään nimessä ottanut sellaisena. Ihan otin sen hyväntahtoisena, kuten kirjoitikin.
Tässä vaan yritän näppäimistöön osua sormillani, koska pää on vinossa kuin Hartsalla.