Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 488
  • 66 778
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kännykkäni soittoääni. Siinä on ihmiset ihmeissään, kun rikas nahjus kaivaa iPhonen taskustaan ja TK:n Pissaa ja Paskaa soittaa kaunista säveltään.
Nyt sait aikaan kyllä niin hienon mielikuvan, että pakko ottaa sekä viski että olut sille. Ethän sinä vaan ole Viitasaarelta valittu kansanedustaja, jolla on ongelma joikaamisen ja erään värin kanssa?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt sait aikaan kyllä niin hienon mielikuvan, että pakko ottaa sekä viski että olut sille. Ethän sinä vaan ole Viitasaarelta valittu kansanedustaja, jolla on ongelma joikaamisen ja erään värin kanssa?

Nuoruuden tyttökaverini isä oli Viitasaarelta. Mulkku, joka kuitenkin jälkeenpäin tavattuna on ollut mukava mies. Ei ole Teuvo. Kuitenkin olen huomannut sen, että olen parantanut osakkeitani silmissään, koska en ole tökkinyt tytärtään kymmeneen vuoteen, enkä tuon jälkeen ole ollut missään tekemisissä myöskään. Vaimoaan voisin kyllä hieman tökkäistä, mutta lienee fantasiaa.

Eli melkein appiukkoni vihasi mua muutaman vuoden, mutta nykyään vaikuttaa hyvinkin ystävälliseltä. Taisin olla vävy hänen mieleensä. Kymmenen vuotta taitaa olla pitkä aika.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oletkin sen verran konkari. Minun vanhempani vasta erosivat vuonna -90. Ei ollut tietoa Jouni Mömmöstä.

Mutsi hei, tiedätsä missä meidän faija on?
Mutsi hei, tiedätsä kuka meidän faija on?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketju voidaan sulkea nyt. Mie annan näille selkään kotona.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Helvetin ruma ja kalju lapsi olen. Juuri kävin kakalla, joten haju ainakin jäi.

En osaa enää lainata. No, taitaa kuitenkin vastaanottaja tajuta. Noose.
Tajuttu on sen mukaan mitä päässä liikkuu. Mutta vaikka jotain tajuankin, se ei tarkoita että pyllyäsi tulisin pyyhkimään.

Laitettakoon nyt musiikkiakin, parin tutun 80' Heavy metal projekti Armour - Heavy metal drinkers.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ketju voidaan sulkea nyt. Mie annan näille selkään kotona.

Evil lainaa kuten minä.

Tunnen erään sokon miehen joka tekee helvetin hyviä rottinkisia mattopiiskoja, ja kolmella rottingilla. Pyydänkö valmistamaan sellaisen, jotta saat hakata meitä kakaroita?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Evil lainaa kuten minä.

Tunnen erään sokon miehen joka tekee helvetin hyviä rottinkisia mattopiiskoja, ja kolmella rottingilla. Pyydänkö valmistamaan sellaisen, jotta saat hakata meitä kakaroita?
Mistä vain persiesi tykkää. Itse saapi vitsan taittaa.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tästä tulikin mieleen keskusteluni pari viikkoa sitten siskoni kanssa. Hän kertoi jostain koristeista mitä sokeat olivat tehneet, ja minä olin ihan ihmeissään että kuinka tuollaisia voi jaloilla tehdä. Niin, sokeat ovat kuulemma eri asia kuin jaloilla joulukortteja maalaavat ihmiset.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä vain persiesi tykkää. Itse saapi vitsan taittaa.

No, homma nyt menee pienellä viiveellä koska näen hänet, hän ei minua, vasta tuossa reilun viikon päästä mökilläni. Toivotaan, että mies sinne saapuu, niin pyydän punontahommiin.

Siinä sitä ollaan. Miehillä kymmenisen vuotta ikäeroa, mutta toinen rankaisee isän kädestä. Melko herttaista jopa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä tulikin mieleen keskusteluni pari viikkoa sitten siskoni kanssa. Hän kertoi jostain koristeista mitä sokeat olivat tehneet, ja minä olin ihan ihmeissään että kuinka tuollaisia voi jaloilla tehdä. Niin, sokeat ovat kuulemma eri asia kuin jaloilla joulukortteja maalaavat ihmiset.

Yleisen elämänkokemuksen, ja työni myötä, voin todeta että jotkut sokeat ovat ihan eri juttu.

Tunnen miehen joka voitti pronssia Barcelonan paralympialaisissa maratonilla 1992, sellaisella ajalla, ettei meistä kukaan ikinä edes kahtakymmentä kilometriä mene samaan tahtiin. Tai ehkä juuri ja juuri.

Toiset osaavat.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
No, pariin vekseliin olen nimeni kirjoittanut.
Muistanpa joskus vuonna 91. Mie otin vekselin Sypistä, Hannu pisti nimen alle. Hannu otti vekselin OP:sta, mie pistin nimen alle. Sit mentiin ulukomaille.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistanpa joskus vuonna 91. Mie otin vekselin Sypistä, Hannu pisti nimen alle. Hannu otti vekselin OP:sta, mie pistin nimen alle. Sit mentiin ulukomaille.

Tästä tuli mieleeni tuon viitasaarelaisisän tytär.

Hänet vein etelään ja uimapatjalla laitoin vetelään. Hotellihuoneessa oli parvekkeen ovi aukeava, ja vastakkaisen talon työmiehillä myöskin olo laukeava.

Sinne ne ajat katosi.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Yleisen elämänkokemuksen, ja työni myötä, voin todeta että jotkut sokeat ovat ihan eri juttu.
Juu, siis enhän minä mitenkään sokeita pilkannut. Jos sen sellaisena otit, niin lue uudestaan.

Aivan varmasti kaltaiseni liikaa tupakoiva, pekonia oluella alas huuhteleva viskiin kiintynyt mulkku jäisi kakkoseksi aika helvetin monelle.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tästä tuli mieleeni tuon viitasaarelaisisän tytär.

Hänet vein etelään
ja uimapatjalla laitoin vetelään.
Hotellihuoneessa oli parvekkeen ovi aukeava,
ja vastakkaisen talon työmiehillä myöskin olo laukeava.
Ei millään hyvällä, mutta sinä olisit Suomen Eino Leino jos vaan tajuaisit kuolla. Sinusta puhuttaisiin melkoisen kauan... Ainakin Viitasaarella ja Korpilahdella.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei millään hyvällä, mutta sinä olisit Suomen Eino Leino jos vaan tajuaisit kuolla. Sinusta puhuttaisiin melkoisen kauan... Ainakin Viitasaarella ja Korpilahdella.

Kiitos säkeistämisestä. Se teki tosiasioista ruonollista.

Haistakaa jo pylly molemmat, ja ottakaa opiksi. Larry Wallis, rikkaan miehen Würzel.

Onko kyseessä naisen pylly? Koskaan en ole pahanhajuista pyllyä kohdannut, mutta kerran sen verran pahalle haisevan tortillan, että maistelin salsaa ns. naamavihreänä-ilmeellä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
En missään nimessä ottanut sellaisena. Ihan otin sen hyväntahtoisena, kuten kirjoitikin.

Tässä vaan yritän näppäimistöön osua sormillani, koska pää on vinossa kuin Hartsalla.
Selvä homma. Olen hyvä käsittämään väärin asioita.

Mutta NYT laitettakoon maailman toiseksi parhaan bändin paras biisi, ja samalla maailman paras musiikkivideo!

Motörhead - Killed by Death

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy