Kalsarikänniketju

  • 5 243 830
  • 66 680
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Näin sivustaseuraajanakin olen täysin samaa mieltä siinä, että Mana Mana oli vain jotakin täydellisen ainutkertaista.
Sivustaseuraajana? En minäkään Manamana suhteen ole mitään muuta kuin sivustaseuraaja. Koko bändi iski varmaan alle 8 vuotta sitten, joten eipä tässä voi sanoa että olisin kauheasti bändin uraa seurannut.


Kotiteollisuuden "Kuolla elävänä" on todella jotain sanoinkuvaamatonta, jos/kun siihen viittasit.
Juuri tähän viittasin. Juuri kuuntelin molemmat peräkkäin, ja voi helvetti sitä tunnelman eroa näissä biiseissä. Ei sillä, minä pidän myös Kotiteollisuudesta, mutta suutarit pysykööt lestissään.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Sivustaseuraajana? En minäkään Manamana suhteen ole mitään muuta kuin sivustaseuraaja. Koko bändi iski varmaan alle 8 vuotta sitten, joten eipä tässä voi sanoa että olisin kauheasti bändin uraa seurannut.

Itse "huomasin" Mana Manan ensi kerran joku 2-3 vuotta sitten, joten siinä mielessä en lukeudu varsinaisesti hardcore-faneihin, vaan olen omien määritelmieni mukaan sivustaseuraaja.

Juuri tähän viittasin. Juuri kuuntelin molemmat peräkkäin, ja voi helvetti sitä tunnelman eroa näissä biiseissä. Ei sillä, minä pidän myös Kotiteollisuudesta, mutta suutarit pysykööt lestissään.

Täsmälleen näin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkaa olla se aika illasta, että katsomme kovinta suomalaista urheilusuoritusta yli 20 vuoteen.

J. Keskisalo - Feat Bubi ja Anza

Linkki vie poikkeuksellisesti elävään arkistoon.

Vittu että huusin kotonani, ja isäni huusi samalla tavalla viiden kilometrin päässä. Kerrankin meillä oli harmonia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Alkaa olla se aika illasta, että katsomme kovinta suomalaista urheilusuoritusta yli 20 vuoteen.

J. Keskisalo - Feat Bubi ja Anza

Linkki vie poikkeuksellisesti elävään arkistoon.

Vittu että huusin kotonani, ja isäni huusi samalla tavalla viiden kilometrin päässä. Kerrankin meillä oli harmonia.
Mitäpä tuota kattomaan, neekerit nuo aina voittaapi. Mutta taidanpa silti kattoa ja nauraa kun suomalainen ei pysy kyydissä. Perkele kun noita turisteja lähetetään kisoihin minun verorahoilla.
 
Tännekkö saa kirjoittaa päissään turhaa paskaa, millä ei ole mitään arvoa?
Saako tänne huutaa? No vittu, SAA, ANNA MENNÄ VAA VAIKKA KAIKILLA KIELIOPILLISSA SÄÄNNÖILLÄ HUUTAMINEN PITÄÄ MERKITÄ HUUTOMERKILLÄ JA CAPS LOCK PÄÄLLÄ KIRJOITTAMINEN NÄYTTÄÄ AIVAN SAATANAN JA VITUN TYPERÄLTÄ

Mulla ei oo kavereita nynynnyy vittu oon paska ihminen nynynynynyny sisältöä elämään nynyynyny

vittu tuhotkaa ne peeceet ja mäkit, vetäkää vaikka sitten ne perseet ja lähteköää ULOS ja tehkää asioita niinkuin normaalit ihmiset. Ja jättäkää se ihmiselämän surkuttelu samuli putrolle ja muille luusereille.

"Jos ei ole valmis tekemään mitään onnensa eteen, ei ole onnea ansainnutkaan" - Pullamössö

Jää kämpille runkkaamaan ja kattomaan youtubesta best of the NHL of the nhl tackles of the decade 1994-1995 - videoita vai menetkö ja paskannat naapurin postilaatikkoon? Valinta on sinun. Maailma on kaunis. Kiitos ja anteeksi ja töttöröö saatana.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Muutama vuorokausi on tässä tullut oikeasti vedettyä kalsareilla, kun avokki ja muksu lähtivät maalle. Tämä on hämmentävää ja yksinäistä. Toivottavasti huomenna saan jonkun kaverin mukaan - ehkä jopa kalsaroimaan!
Homot viihtyy seurassa.

Ei vaan, mukavia kalsareita ne on kavereidenkin kanssa. Vaikka paljon on viime aikoina tullut baareissa käytyäkin, niin paras ilta minun makuun viime ajoilta on se, kun pelailtiin pleikkaria ja trivial pursuitia parin kaverin kanssa.

Häpeän siis jotenkin monimakuista musiikkimakuani.
Tämä on asia jota sinun tulee hävetä. Paljon.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
^^
Aika HCta. Minä kuuntelen ennemmin Vivaldia ja raavin muniani.

Viime yönä ei sattuneesta syystä minuuttiakaan unta, ja aamulla sitten tunnin torkuin. Ihmettelen kuitenkin miksi olut ei kohenna päätä yhtään nopeammin.

Otan siis lisää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
"Pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa,
pissaa ja paskaa"

Viime yönä ei sattuneesta syystä minuuttiakaan unta, ja aamulla sitten tunnin torkuin. Ihmettelen kuitenkin miksi olut ei kohenna päätä yhtään nopeammin.

Otan siis lisää.
Ymmärrettävää. Jos saisitkin sen kaiken oluella mielestäsi, olisit tunteeton paskiainen. Niin se vain on. Mutta vielä kerran tsemppiä sinne!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kännykkäni soittoääni. Siinä on ihmiset ihmeissään, kun rikas nahjus kaivaa iPhonen taskustaan ja TK:n Pissaa ja Paskaa soittaa kaunista säveltään.
Nyt sait aikaan kyllä niin hienon mielikuvan, että pakko ottaa sekä viski että olut sille. Ethän sinä vaan ole Viitasaarelta valittu kansanedustaja, jolla on ongelma joikaamisen ja erään värin kanssa?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt sait aikaan kyllä niin hienon mielikuvan, että pakko ottaa sekä viski että olut sille. Ethän sinä vaan ole Viitasaarelta valittu kansanedustaja, jolla on ongelma joikaamisen ja erään värin kanssa?

Nuoruuden tyttökaverini isä oli Viitasaarelta. Mulkku, joka kuitenkin jälkeenpäin tavattuna on ollut mukava mies. Ei ole Teuvo. Kuitenkin olen huomannut sen, että olen parantanut osakkeitani silmissään, koska en ole tökkinyt tytärtään kymmeneen vuoteen, enkä tuon jälkeen ole ollut missään tekemisissä myöskään. Vaimoaan voisin kyllä hieman tökkäistä, mutta lienee fantasiaa.

Eli melkein appiukkoni vihasi mua muutaman vuoden, mutta nykyään vaikuttaa hyvinkin ystävälliseltä. Taisin olla vävy hänen mieleensä. Kymmenen vuotta taitaa olla pitkä aika.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oletkin sen verran konkari. Minun vanhempani vasta erosivat vuonna -90. Ei ollut tietoa Jouni Mömmöstä.

Mutsi hei, tiedätsä missä meidän faija on?
Mutsi hei, tiedätsä kuka meidän faija on?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ketju voidaan sulkea nyt. Mie annan näille selkään kotona.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Helvetin ruma ja kalju lapsi olen. Juuri kävin kakalla, joten haju ainakin jäi.

En osaa enää lainata. No, taitaa kuitenkin vastaanottaja tajuta. Noose.
Tajuttu on sen mukaan mitä päässä liikkuu. Mutta vaikka jotain tajuankin, se ei tarkoita että pyllyäsi tulisin pyyhkimään.

Laitettakoon nyt musiikkiakin, parin tutun 80' Heavy metal projekti Armour - Heavy metal drinkers.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ketju voidaan sulkea nyt. Mie annan näille selkään kotona.

Evil lainaa kuten minä.

Tunnen erään sokon miehen joka tekee helvetin hyviä rottinkisia mattopiiskoja, ja kolmella rottingilla. Pyydänkö valmistamaan sellaisen, jotta saat hakata meitä kakaroita?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evil lainaa kuten minä.

Tunnen erään sokon miehen joka tekee helvetin hyviä rottinkisia mattopiiskoja, ja kolmella rottingilla. Pyydänkö valmistamaan sellaisen, jotta saat hakata meitä kakaroita?
Mistä vain persiesi tykkää. Itse saapi vitsan taittaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tunnen erään sokon miehen joka tekee helvetin hyviä rottinkisia mattopiiskoja, ja kolmella rottingilla. Pyydänkö valmistamaan sellaisen, jotta saat hakata meitä kakaroita?
Tästä tulikin mieleen keskusteluni pari viikkoa sitten siskoni kanssa. Hän kertoi jostain koristeista mitä sokeat olivat tehneet, ja minä olin ihan ihmeissään että kuinka tuollaisia voi jaloilla tehdä. Niin, sokeat ovat kuulemma eri asia kuin jaloilla joulukortteja maalaavat ihmiset.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä vain persiesi tykkää. Itse saapi vitsan taittaa.

No, homma nyt menee pienellä viiveellä koska näen hänet, hän ei minua, vasta tuossa reilun viikon päästä mökilläni. Toivotaan, että mies sinne saapuu, niin pyydän punontahommiin.

Siinä sitä ollaan. Miehillä kymmenisen vuotta ikäeroa, mutta toinen rankaisee isän kädestä. Melko herttaista jopa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä tulikin mieleen keskusteluni pari viikkoa sitten siskoni kanssa. Hän kertoi jostain koristeista mitä sokeat olivat tehneet, ja minä olin ihan ihmeissään että kuinka tuollaisia voi jaloilla tehdä. Niin, sokeat ovat kuulemma eri asia kuin jaloilla joulukortteja maalaavat ihmiset.

Yleisen elämänkokemuksen, ja työni myötä, voin todeta että jotkut sokeat ovat ihan eri juttu.

Tunnen miehen joka voitti pronssia Barcelonan paralympialaisissa maratonilla 1992, sellaisella ajalla, ettei meistä kukaan ikinä edes kahtakymmentä kilometriä mene samaan tahtiin. Tai ehkä juuri ja juuri.

Toiset osaavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös