Kalsarikänniketju

  • 5 286 748
  • 66 740
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
En missään nimessä ottanut sellaisena. Ihan otin sen hyväntahtoisena, kuten kirjoitikin.

Tässä vaan yritän näppäimistöön osua sormillani, koska pää on vinossa kuin Hartsalla.
Selvä homma. Olen hyvä käsittämään väärin asioita.

Mutta NYT laitettakoon maailman toiseksi parhaan bändin paras biisi, ja samalla maailman paras musiikkivideo!

Motörhead - Killed by Death
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Omat viinat loppui, nyt tyhjennän appiukon viinakaaappia. Sitä en ymmärrä, miksi kaikki kehuu tätä Jägermeisteria. Mie ryystin yskänlääkettä tarpeeksi jo kakarana. Vaihdan kirkkaampaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Koskaan en ole pahanhajuista pyllyä kohdannut, mutta kerran sen verran pahalle haisevan tortillan, että maistelin salsaa ns. naamavihreänä-ilmeellä.
Ah, minun nainen (Suomessa ollessaan) tekee kyllä semmoiset tortillat, että ei kyllä pahalle haise. Tosin minä haisen hyvin usein pahalle sen jälkeen, mutta so not. Sillon ei edes olut auta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omat viinat loppui, nyt tyhjennän appiukon viinakaaappia. Sitä en ymmärrä, miksi kaikki kehuu tätä Jägermeisteria. Mie ryystin yskänlääkettä tarpeeksi jo kakarana. Vaihdan kirkkaampaan.

Ei sitä Jägermaisteria kannata juoda. Kirkkaita juodessasi tiedät mitä saat. Toinen ihmeellinen on salmiakkikossu. Ikinä en ole tuosta pitänyt, vaikka kuinka J. Sillanpäällä siihen patentti olisikin.

Pari eurooppalaista yrttiviinaa kehtaa kurkustaan alas kaataa, kera viskin, rommin ja konjakin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Omat viinat loppui, nyt tyhjennän appiukon viinakaaappia. Sitä en ymmärrä, miksi kaikki kehuu tätä Jägermeisteria.
Enpä ymmärrä minäkään. Ilmeisesti sama homma kun tarjoan kavereille viskejä. He ovat todella mielissään siitä, koska on todella hienoa juoda viskiä. Koko aika menee kuitenkin irvistellessä ja salaa yökkäillessä. Saatanat, jos se ei maistu, niin antakaa minun juoda se! Ottakaa vaikka olut. Tai siideri.

Mielummin juon teidän kaikkien kusta kuin Jekkua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mielummin juon teidän kaikkien kusta kuin Jekkua.
Heh, hyvinkin näin. Mie olen Dry Vodka- Pöytäviina- ja Jallumies. Ja se Larry Wallisin biisi, jonka äsken linkitin; kuunnelkaa uudelleen se. Ei ole maailmassa kovempaa rockbiisiä.

Larry oli Motörheadin alkuperäinen kitaristi, siis jo ennen Fast Eddietä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Koskaan en ole oppinut Iron Maidenia kuuntelemaan. Lienee liian heviä mulle. Toisaalta oikeasti yksi parhaista biiseista ikinä on: Iron Maiden - Fear Of The Dark
Jos haluaa hankkia Maidenin parhaat biisit, niin kannattaa ennen mitään best of-hässäkkää investoida Piece of Mind -levyyn. Siinä ne kaikki on.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Heh, hyvinkin näin. Mie olen Dry Vodka- Pöytäviina- ja Jallumies. Ja se Larry Wallisin biisi, jonka äsken linkitin; kuunnelkaa uudelleen se. Ei ole maailmassa kovempaa rockbiisiä.

Larry oli Motörheadin alkuperäinen kitaristi, siis jo ennen Fast Eddietä.
Minulle taas uppoaa mikä tahansa vodka, lähestulkoot mitkä tahansa viskit ja oluet. Kunhan ette saatanat tule konjakkia tarjoamaan. Sitten saatte lähdöt!

Mutta on muuten hyvä biisi! En ole ennen kuullutkaan.



Koskaan en ole oppinut Iron Maidenia kuuntelemaan. Lienee liian heviä mulle. Toisaalta oikeasti yksi parhaista biiseista ikinä on: Iron Maiden - Fear Of The Dark
Sinun pitänee tutustua uusimpaan levyyn sitten. Se on minun mielestäni sekä Maidenin, että maailman paras levy. Melko hyvin tuon ikäiseltä bändiltä...

IrMa - The Talisman
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja se Larry Wallisin biisi, jonka äsken linkitin; kuunnelkaa uudelleen se. Ei ole maailmassa kovempaa rockbiisiä.

Kokemukseni mukaan pöytäviina ja rantasauna ovat talvella vaarallinen yhdistelmä. Sitä saattaa alkaa nukuttamaan pukuhuoneessa 30 -pakkasasteen kera.

Larry veti loistavan biisin.

Jos haluaa hankkia Maidenin parhaat biisit, niin kannattaa ennen mitään best of-hässäkkää investoida Piece of Mind -levyyn. Siinä ne kaikki on.

En aio ostaa Maidenin levyä, koska menee yli hilseen aarrearkkuilu. Eli tilaan aamulla mielummin kebabia ja kaadan kurkustani keppanaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinun pitänee tutustua uusimpaan levyyn sitten. Se on minun mielestäni sekä Maidenin, että maailman paras levy. Melko hyvin tuon ikäiseltä bändiltä...

Jos jonkun levyn hankin niin alkanen jostakin klassikosta. Josko hiukset vaikka kasvaisivat päähäni takaisin.

Taisi serkkupoikien kanssa olla jotain juttua Maidenista juhannuksena, mutta muistini on jo mennyt tuosta päivästä.

Toinen niistä vielä tykkää siitä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jos haluaa hankkia Maidenin parhaat biisit, niin kannattaa ennen mitään best of-hässäkkää investoida Piece of Mind -levyyn. Siinä ne kaikki on.
Mitään best-offeja ei kannata tosiaan hommata (ja niitä on muutenkin liikaa), mutta tuosta Piecestä olisin vähän eri mieltä. Seventh son olisi se albumi, jota ns. ummikolle suosittelisin. Tosin minulle on noussut tuo uusin levy kaikkien aikojen parhaaksi Maiden levyksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuunnelkaas sitten tämä. Hullu Hevonen on maailman paras nyrjähtänyt rockbändi, ja Neil on Neil. 10 minuuttia silkkaa uljautta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitään best-offeja ei kannata tosiaan hommata (ja niitä on muutenkin liikaa), mutta tuosta Piecestä olisin vähän eri mieltä. Seventh son olisi se albumi, jota ns. ummikolle suosittelisin. Tosin minulle on noussut tuo uusin levy kaikkien aikojen parhaaksi Maiden levyksi.
Piece of Mind on kovin Maiden-levy, eikä se ole mielipide vaan fakta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taidan mennä tuohon sohvalle odottamaan torkkumista. Melkein kaksi vuorokautta tullut valvottua. Kiitoksia KKKlle seurasta.

Joskohan sitä tulisi sairaalasta hyviä uutisia jossakin vaiheessa aamua.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huh huh, on ne kovia poikia tämän ketjun ammattimiehet. Meikällä sammui valot jo ennen kahta. Täytyy antaa ammattilaisille krediittiä!

No mä heräsinkin jo ajoissa ja nyt on uusi yritys päällä. Ystäväni Karhu III tuolta jääkaapista huhuilee ja vastaan kutsuun.

Tässä onkin aikaa herkistellä yhden oman kaikkien aikojen suosikkiurheilijani, Vallu Konosen suorituksilla. Tuo draaman kaari saa allekirjoittaneen herkistymään, ensin karvas pettymys kotikisoissa -94 ja seuraavana vuonna Göteborgissa kultaa. Kaikki urheilumiehet varmaan muistavat sen tuijotuksen, jolla kiinalainen putosi maan pintaan. Vallu Kononen, hieno urheilija, hieno Ihminen!

Linkeissä ensin -94 taistelu sekä haastattelu kisan jälkeen ja lopuksi -95 voittokävely sekä tunnelmia. Youtube ja Ylen elävä arkisto.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Ok, tästä se lähtee. Tammerfest päivä 2, eilen yritin baariin mutta vittu sitä jonottamista jaksa kukaan. Kuten asiaan kuuluu niin ilmoitan, että juon Sandelsia ja spotify näytti heittävän taustalla Entombedin Drowningin.

Tänään menen katselemaan mimmejä ja ehkä koskenkin, sormella tai jollain. Kylkeen.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Jari Sarasvuo avautui männä viikolla, että nuoret täytyis laittaa paskaduuniin pikkurahalla. Täytyy sanoa, että kun on meidänkin firman kesäpoikia tässä joutunut komentelemaan niin olen tasan samaa mieltä. Järkyttävää miten tänä vuonna 18 vuotta täyttävät janarit voivat olla niin vitun pihalla siitä mitä työelämässä vaaditaan miten työpaikalla ollaan.

Pleikkarisukupolvea, westendiläismuksuja tai mitä lie mutta sanattomaks vetää.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Hiljaista on kuin siellä huopatossutehtaalla. Nyt on menossa ehkä about numero seitsemän tai kahdeksan ja ihan jees pöhinät alkaa olla. Dropkick Murphysin kautta Amorphikseen ja toki välillä on käyty ihan Pelle Miljoonan puolella. Oon taas tässä tohinoissa luvannut nähdä kaikki ja jokaisessa paikassa joten tulee kiireinen ilta tai pettyneitä ihmisiä :)

EDIT. Ketjun nimeksihän voisi muuttaa "Täällä seuraamme J.Grönvallin kaljanjuontia" tms. muuta jännää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On tuo Spotify muuten musiikinkuluttajan kannalta hieno keksintö.

Albert Le Coq
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös