Ah, minun nainen (Suomessa ollessaan) tekee kyllä semmoiset tortillat, että ei kyllä pahalle haise. Tosin minä haisen hyvin usein pahalle sen jälkeen, mutta so not. Sillon ei edes olut auta.Koskaan en ole pahanhajuista pyllyä kohdannut, mutta kerran sen verran pahalle haisevan tortillan, että maistelin salsaa ns. naamavihreänä-ilmeellä.
Saapiko olla utelias ja kysyä, mikä se paras on?maailman toiseksi parhaan bändin paras biisi
Omat viinat loppui, nyt tyhjennän appiukon viinakaaappia. Sitä en ymmärrä, miksi kaikki kehuu tätä Jägermeisteria. Mie ryystin yskänlääkettä tarpeeksi jo kakarana. Vaihdan kirkkaampaan.
Enpä ymmärrä minäkään. Ilmeisesti sama homma kun tarjoan kavereille viskejä. He ovat todella mielissään siitä, koska on todella hienoa juoda viskiä. Koko aika menee kuitenkin irvistellessä ja salaa yökkäillessä. Saatanat, jos se ei maistu, niin antakaa minun juoda se! Ottakaa vaikka olut. Tai siideri.Omat viinat loppui, nyt tyhjennän appiukon viinakaaappia. Sitä en ymmärrä, miksi kaikki kehuu tätä Jägermeisteria.
Se on Iron Maiden. Ajattelin notta muistaisit tuolta suosikkiyhtyeesi paskin biisi-ketjusta. Ruuuuun tooo theeee Hiiiiils, run fooooor youuuur liiiiiifeeee!Saapiko olla utelias ja kysyä, mikä se paras on?
Heh, hyvinkin näin. Mie olen Dry Vodka- Pöytäviina- ja Jallumies. Ja se Larry Wallisin biisi, jonka äsken linkitin; kuunnelkaa uudelleen se. Ei ole maailmassa kovempaa rockbiisiä.Mielummin juon teidän kaikkien kusta kuin Jekkua.
Jos haluaa hankkia Maidenin parhaat biisit, niin kannattaa ennen mitään best of-hässäkkää investoida Piece of Mind -levyyn. Siinä ne kaikki on.Koskaan en ole oppinut Iron Maidenia kuuntelemaan. Lienee liian heviä mulle. Toisaalta oikeasti yksi parhaista biiseista ikinä on: Iron Maiden - Fear Of The Dark
Minulle taas uppoaa mikä tahansa vodka, lähestulkoot mitkä tahansa viskit ja oluet. Kunhan ette saatanat tule konjakkia tarjoamaan. Sitten saatte lähdöt!Heh, hyvinkin näin. Mie olen Dry Vodka- Pöytäviina- ja Jallumies. Ja se Larry Wallisin biisi, jonka äsken linkitin; kuunnelkaa uudelleen se. Ei ole maailmassa kovempaa rockbiisiä.
Larry oli Motörheadin alkuperäinen kitaristi, siis jo ennen Fast Eddietä.
Sinun pitänee tutustua uusimpaan levyyn sitten. Se on minun mielestäni sekä Maidenin, että maailman paras levy. Melko hyvin tuon ikäiseltä bändiltä...Koskaan en ole oppinut Iron Maidenia kuuntelemaan. Lienee liian heviä mulle. Toisaalta oikeasti yksi parhaista biiseista ikinä on: Iron Maiden - Fear Of The Dark
Ja se Larry Wallisin biisi, jonka äsken linkitin; kuunnelkaa uudelleen se. Ei ole maailmassa kovempaa rockbiisiä.
Jos haluaa hankkia Maidenin parhaat biisit, niin kannattaa ennen mitään best of-hässäkkää investoida Piece of Mind -levyyn. Siinä ne kaikki on.
Sinun pitänee tutustua uusimpaan levyyn sitten. Se on minun mielestäni sekä Maidenin, että maailman paras levy. Melko hyvin tuon ikäiseltä bändiltä...
Mitään best-offeja ei kannata tosiaan hommata (ja niitä on muutenkin liikaa), mutta tuosta Piecestä olisin vähän eri mieltä. Seventh son olisi se albumi, jota ns. ummikolle suosittelisin. Tosin minulle on noussut tuo uusin levy kaikkien aikojen parhaaksi Maiden levyksi.Jos haluaa hankkia Maidenin parhaat biisit, niin kannattaa ennen mitään best of-hässäkkää investoida Piece of Mind -levyyn. Siinä ne kaikki on.
Piece of Mind on kovin Maiden-levy, eikä se ole mielipide vaan fakta.Mitään best-offeja ei kannata tosiaan hommata (ja niitä on muutenkin liikaa), mutta tuosta Piecestä olisin vähän eri mieltä. Seventh son olisi se albumi, jota ns. ummikolle suosittelisin. Tosin minulle on noussut tuo uusin levy kaikkien aikojen parhaaksi Maiden levyksi.
Meinaat että vuonna 2025 ala-asteella on joka luokalla 6 poikaa munamies-paita päällään?Pojat pojat.
Iron Maiden oli 80-luvun munamies.
Toivotaan näin. Tämän kalsarispurgun ajatukset ovat olleet koko ajan siellä pienokaisen luona. Edelleenkään en voi muuta kun sanoa että toivottavasti kaikki menee hyvin.Joskohan sitä tulisi sairaalasta hyviä uutisia jossakin vaiheessa aamua.