Aloitellaan kalsarointia täälläkin, Konosen kävelyä seuratessa. Ja ei ne kaikki 18 kesäset ihan lapasia ole, meillä on sellainen töissä ja kaiken se tekee minkä sille sanoo. Vielä kun oma- aloitteisuutta ja pientä kritiikkiä meikäläisen käskyjen kuuntelemiseen kun sais niin hieno työläinen siitä tulee. Kuudes karhu menossa, kävelyn katsomisen jälkeen siirryn varmaan Keskisalon EM- juoksuun
Kyllä näissä kakkospäivissä on vain se oma hohtonsa, kun tota keittoo voi ottaa aika huoletta ilman, että olisi missään ihan tajuttomassa kondiksessa. Se miinuspuoli on siinä, että ykkösen kanuuna täytyy aina hoitaa alta pois ensin.
Tappara voittaa kultaa 2012 ;)
Onko pakko juoda, jos tahtoo?
Lueskelin tuossa maajoukkueen osiosta video-sektoria ja siellä on monennäköistä videota. Monet helvetin hienoja. Omakin pätkä löytyy baaritunnelmasta, mutta sen taidan pantata itsellä, kun se on sitä samaa huutamista kuin muuallakin. Joskin pari ilmeisesti juntti-ketjuun kuuluvaa näkyy videolla ilman paitaa. Harmi, kun eivät tyttöjä olleet.
Tapio ja minä. Saa nähdä, meneekö illan edetessä painiksi.
Voi kun itseäni kiinnostaisi koko maailmanmestaruus. Sellaista se ahdistuneen ihmisen elämä on, kun mikään ei oikein kiinnosta...
Inttikin onnellisesti ohi ainakin pariksi vuodeksi. Oikea ratkaisu oli luovuttaa. T: E-mies.
No noin kovasti kun kerran kinuat, että laittaisin videon Youtubeen, niin ei tässä nyt sitten taida auttaa enää mikään vastustelu.
Selätä sinä Tapio-rautalapio, niin minä avaan oluen.
Laita se video jonnekin redtubeen tms niin varmasti saa paljon enemmän katselukertoja.
Ei ole rautalapioo, lumilapio on ja se nojaa edelleen takapihan seinään. Jos ensi viikolle ottaisi missioksi, että siirtäisi sen varastoon. Mielummin joisin nyt olutta, mutta olin niin typerä että join ne kaikki eilen pois enkä ostanut tänään lisää niin joutuu taas viinakaappia ratsaamaan. Perin ajattelematonta minulta.
En tiedä tuosta redtubesta, siinä pitäisi ehkä nimetä harhaanjohtavasti, niin sitten voisi saada katselukertoja? Toinen voisi olla wtftube, mutta sitä ei kyllä voi herkille suositella. Niin ja ei tässä katselukertoja sinänsä tavoitellakaan. Niin ja antaa lapion olla, kohtahan se lunta jo sieltä pukkaa.
Mieti sitä piruparkaa, joka on vetänyt jo soolopanohanskat käteensä ja mulkku kourassa tuijottaa ruudulta epäuskoisena sinun lataamaasi pätkää. Saa kunnon opetuksen. Ja saattaahan joku saada kiksejäkin moisesta, eihän sitä koskaan tiedä.
En minä tainnut viime talvenakaan sitä lapiota käyttää, ihan näön vuoksi vain nostin sen varastosta ulkoilmaan.
Juopottelevat täällä. Ihme porukkaa.
Voisi siinä silti ideaa olla. Kunnon luhvia vaan ikäänkuin pokeripöydässä. Homokeskustelu kun on esillä ollut, niin olihan siinä videossa niitä puolialastomia miehiä. Ehkä se sitten innostaisi jotakuta.
Hyvä se on lapio olla varuilta. Jos tulee vaikka murtovaras. On varkaalla sitten jotain kättä pidempää.
Sitä vartenhan tämä ketju on. Mitäs itse teet? Ihmettelet maailman menoa siellä ja juot limua?
Suojakänni kun on alla niin voi vetää kuin onttoon jalkaan.Kyllä näissä kakkospäivissä on vain se oma hohtonsa, kun tota keittoo voi ottaa aika huoletta ilman, että olisi missään ihan tajuttomassa kondiksessa.
Omat vai neidon?Lasketaanko ne kalsarikänneiksi, koska ryyppäsin neidon luona pelkät kalsarit jalassa?