Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mehujää..

Nauran ääneen, vaikka se ei olisi suotavaa. Tekisi hieman mieli lähteä vain sekoilemaan jonnekin. Tyydyn silti istumaan tässä, kenties rohkenen käydä savukkeella. Miten olut voi olla niin hyvää?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko muuten havaintoa, että mitkä puikot tähän asti on tuottanut vaikeuksia, eli ottaako pohjaan heti, vai saako nautiskella niinku viimeiseen tippaan asti?
Sinä voit siellä lutkutella mielessäsi Meidän poikia - KJ, Haataja, Granlund, Ville Peltonen - ihan rauhassa. Joko on Spartaan matka varattuna? Kannattaa myös käydä Israelissa, Via Dolorosa on siellä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sinä voit siellä lutkutella mielessäsi Meidän poikia...

Tätähän mä just sanoin, ketjun saa avata se, jolla on eniten tietoa asiasta. Sitäpaitsi, en ymmärrä ( habla no lappi ) suurinta osaa sanomisistasi, joten viisti edes yrittää provosoitua. Ehkäpä se vaippaihottuma joskus helpottaa.

Pysytään nyt kuitenkin mehujäissä; vedätsää niinku koko komeuden kerralla poskeen vai onko muotia lipoa kärkeä?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olen kirjoittanut tänne yli neljätuhatta viestiä, mitä vittua? Huvikseni selailin tuolla noita käyttäjälistoja ja ihmettelin kun nimeä ei ollutaan siellä 3300 joukossa. Niin vähän tullut työkiireiden takia(vrt.edellinen kesä) kirjoiteltua, että uskoin tahdin pysähtyneen juuri kokonaan. Tämä on hävettävää, mutta samalla hieman kiihottavaa.

Jos laitaa peruskossuun lihaliemikuution, lähteekö kuppa jos hulauttaa koko potun huteliin?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Arvoitus KK:t.

En ole ikinä ollut työtön. En ole ikinä pitänyt kesälomaa. Mihin puolueeseen kuulun?

Edit:Vihje, vituttaa tuollaiset FF:n kaltaiset loiset.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pysytään nyt kuitenkin mehujäissä; vedätsää niinku koko komeuden kerralla poskeen vai onko muotia lipoa kärkeä?
koska tuo homoer... siis mehujää kiinnostaa sinua, niin löysin äsken Alta Vistan avulla semmoisen internet-palvelun kuin Google, jota kautta nyt tässä yyveenä lähetin sinulle muutaman mehujäälinkin.

Hauskaa iltaa!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Suomalaisten pientä puhetta, että kuka on ollut kovin työmies. Jo Kalle Päätalo tästä lätisi semmoiset 30000 sivua. Oon istuttanut Kalajoelle vuonna 1999 semmoiset 40000 männyn taimea. Lapsiani ovat, liekö noilla miten meneepi, varhaismurkkuikä lienee lähellä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Osa puhuu orjista, joissa on oikeassa ja osa puhuu mehujäistä. Meno on normaalia. Vaatiko nykyään sen 3000 jäsentä puolueseen? Voitaisiin perustaa oma puolue täällä.. Halukas saa ottaa ajatuksen haltuun, voin toimia ylimmäisenä käskynjakajana. TOJ saa olla sopivan pienessä oppositiossa, jos sopii. Muuten melko vapaat kädet, kunhan saan kunnon synttärit.

Paljonko maksaa liput mäkiviikolle?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...niin löysin äsken Alta Vistan avulla semmoisen internet-palvelun kuin Google..

Kaikesta huolimatta osaat käyttää aivojasikin, vai onko tämäkin tapa opittua...

Hauskaa iltaa!

Eipä tässä, mulle Jalluflinda ei erityisesti tuo mieleen fallos-symbolia, mutta kai siellä lapissakin saa jostain apuja tuohon ongelmaan?

Pystytkö muuten hallitsemaan elämääsi, vai onko tämä mehujäällä käyminen se viikon kruunaava lohtu vai palkinto? Onko teillä siellä isompikin yhteisö, missä jaatte näitä? Yleensä ongelmiin löytyy ratkaisu, kun tulee Tsadiin, mutta veikkaampa, että ongelmasi ovat ns sfääreissä... Ei Tsadikaan kaikkeen pysty. Meilä on jo Narri-ongelma.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Oon istuttanut Kalajoelle vuonna 1999 semmoiset 40000 männyn taimea. Lapsiani ovat, liekö noilla miten meneepi, varhaismurkkuikä lienee lähellä.

Ihan mielenkiinnosta, oletko mahtanut ehtiä pohtia, mitä maksanee 40000:n murkkuikäisen elättäminen? Ovat kuulemma lapset melkoisen kalliita ylläpitää siinä iässä...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Persaukisten lätinää siellä. Ota olutta, mie tarjoan!

Minä sulle persaukiset näytän, saatana. Enemmän olen veroja maksanut tähän ikään mennessä kuin lääkäri määrää ja vielä vähän päälle. Ei onnistu EU-tukiaisten nosto, kirjanpidollinen ketkuilu ja verovilunki ansiotyössä käyvältä, vaan heti kun saat jotakin aikaiseksi, niin johan verokiilaa lyyään jalkoväliin niin, että perse repeää.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Juotteko te muut olutta vai väkevämpiä juomia?

Itse juon olutta ja oikein hyvältä maistuu. Nänni ja oikeastaan koko rinta edelleen välkkyy mielessä, erikoinen fiilis. Oletteko muuten syönyt Viiliksiä? Jos kunnon krapulassa saat syötyä purnukan niin, että paita on siisti, lähetä mitalin postissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös