Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä sulle persaukiset näytän, saatana. Enemmän olen veroja maksanut tähän ikään mennessä kuin lääkäri määrää ja vielä vähän päälle.
Kuuntele tähän kohtaan Antti Hammarbergin Terveisiä perseestä ja Haistakaa paska koko valtiovalta. Joko helpotti?

Pokloomikuriositeetti: Vuonna 2004, helmikuussa, Joensuun areena avattiin. Olin läsnä. Silloinen pääministeri Paavo Lipponen sattui jauhamaan paskaa minun luokseni. Minulla oli tämä jälkimmäinen Irwinin kipale kännykkäni soittoäänenä. Eipä kukaan soittanut. Mitähän olisi Pave sanonut, jos olisi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Brontosaurusten yö on tulossa, mutta valmistaudun siihen juomalla huolellisesti ja sivistyneesti olutta, kuten kultivoinut manageri konsanaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pokloomikuriositeetti: Vuonna 2004, helmikuussa, Joensuun areena avattiin. Olin läsnä. Silloinen pääministeri Paavo Lipponen sattui jauhamaan paskaa minun luokseni. Minulla oli tämä jälkimmäinen Irwinin kipale kännykkäni soittoäänenä. Eipä kukaan soittanut. Mitähän olisi Pave sanonut, jos olisi.

No olisit vittu kertonut Paavolle, että "Minullapa on muuten kännykässä tämmöinen soittoääni, haluatko kuulla?"

Tilaisuuteen pittää tarttua, kun se ohi kuleksii. Sanoivat jo lätinäksi ennen, että "se on sinun matto", vai miten se oli?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No olisit vittu kertonut Paavolle, että "Minullapa on muuten kännykässä tämmöinen soittoääni, haluatko kuulla?"

Tilaisuuteen pittää tarttua, kun se ohi kuleksii. Sanoivat jo lätinäksi ennen, että "se on sinun matto", vai miten se oli?

Vittu Paavo Lipponen, näkispä joskus kuinka kyseinen gentleman vetää Kuhien rivessä Amppari suussa altaan pohjalla. Kokkolassa käsitykseni mukaan ainakin oli tälläinen halli, jossa onnistui seurata lasin läpi peliä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laiskat ne töitään luettelee...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No olisit vittu kertonut Paavolle, että "Minullapa on muuten kännykässä tämmöinen soittoääni, haluatko kuulla?
Joku sotaveteraani kerkesi intona kärkkäänä väliin, en ehtinyt. Tokihan nykyaikana asia olisi niin, että Paavo olisi kusessa. Onhan se jo nyt, kun on 70 vee.

Isäni näki Tallinnassa suojatievaloissa Matti Vanhasen vuonna kun Matti oli pääministeri. Sieltä suunnasta isäni jaloa lipargoa vittuilua lensi, Matille. Kurosen/Ruususen kanssa siellä oli Matti. Oli kuulemma nössömpi kuin teeveessä. Se on jo saavutus.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jaa, no itse otan vielä lisää kun ei ole telkkariakaan. Vähän erikoinen fiilis sen suhteen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Alkaa olla asetelmat haettu. Nautin kylmää olutta ja kylmää rusinatonta maksalaatikkoa suoraan laatikosta lusikoiden. On muuten hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onks semmosta sanontaa olemassa kun "panettaa kun palokunnan hevosta"?

No tuota, havainnot näiden univormumiesten, jotka on joissakin yhteyksissä tulkittu suorastaan fetisistisiksi, seksuaalisesta suuntautumisesta lienevät vähintäänkin kontradiktiivisiä, useissa tapauksissa niiden on katsottu olevan suorastaan stereotypioita generoivia. Päteekö sama myös palokunnan hevosiin, on edelleen hämärän peitossa, koska empiriinen data aiheesta on vaillinaista.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen fsääreissä. Kohta kerron teille yhessä toisessa ketjussa, että Rush on levyttänyt kappaleen "Secret Touch" alpumilleen "Vapour Trails" ja että olen tämän pökäleen kuullut myös livenä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt on kaikenlaiset tissibaarikutsut sun muut käsitelty, puhelin äänettömänä ja kaljaa vielä riittävästi. Oli kyllä vallan omituisen hektinen ilta kun ties mitä jengiä soitteli, eivätkä antaneet rauhassa kalsarikännätä. Ja naapuri tuli vielä kysymään tissibaariin jonkun punaniskalauman kanssa. Helevetti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös