Kalsarikänniketju

  • 5 290 393
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Mitä mitä, annoitko vaimolle yhden?

Pitäisköhän sauna lämmittää myös, jotta sais kämppään lämpöä...

Ilmastointilaite auttaa hyvin vastapalloon :)

Kyllä mä luulen että saattaa tulla 'kavereiden' kanssa aika kosteat hetket moneen otteeseen tänä iltana, kavereissa on se hyvä puoli että ne ei valita heti perään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Älä? Kehoititko rouvaa aloittamaan hiihtoharrastuksen ja kenties ehdotit myös määränpäätä siinä ohessa?

Juuei. Yleensä hän määrää vauhdin ja minä suunnan, siis kun yhdessä harrastamme, mutta nyt käskin omatoimiseen harrastamiseen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tarttis mennä pesemään tuo 911 ja sitten vahaamaan 74 vette loppuun... Siitä pääseekin nopeasti uima-altaalle ja siellä on sopivasti sijoitettuna yksi baarikaappi. Nähdään söpöläiset.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pitäisi mennä kohta saunaan tai syödä tai juoda olutta. Taidan pistää asiat tästä tärkeysjärjestykseen. Olutta siis ensin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulla on suomirokkifestarit.

Jukka Takalo
Röyhkä&Mattila
CMX
Juliet Jonesin Sydän

Tuossa järjestyksessäkin.

Meneeköhän noista olusista kukaan päähän vai hikoaako ne kaikki pihalle?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ah, nainen nukkuu, koira nukkuu, ai luoja!

Voi kuunnella sopivasti musiikkia ja napata olutta.

Nyt soi tämä, jokin ihmetyttää helvetisti. Niin Radio Nova musiikkia kuin voi olla. Toimii jotenkin. Haen lisää olutta ja uppoudun haaveisiin asioista joihin ei ole munaa.

Ps.Näin tänään vieraan naisen nänninkin.

Edit:Tämä siis soi, Arttu Wiskari ja Tuntematon Potilas joutubessa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei saakeli, himottiko? Nyt ollaan siirrytty piffien jälkeen Queenin pariin. Ihmeen hiljasta täällä, porukka terassille siirtynyt vai muuten vaan känniin?

Tietenkin aavistuksen. Kyseisen daamin rinnat sen verran pienet, ettei se uskomaton kokemus ollut, mutta kyllähän se aina säväyttää. Mikäpäs siinä, otan olutta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iltoo. Uitu on, syöty on ja alkohuulia ostettu. Kaikki kunnossa kun lämmintäkin on ja Tset Tset Toppinen jenkkapelissä partojaan pärisyttää. Hauskaa alkuiltaa, kuunot.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitä täällä tapahtuu - vai tapahtuuko mitään? Olisi niin monta asiaa, että tiivistän ne jälleen kerran tähän ketjuun, koska olen juonut olutta, niin en tältä sektorilta nyt liiku.

Pakonen on jees, kuulkaas, joo, on. Nähty on... on....... On junttia istua terassilla. Erityisen junttia on ostaa mehujäätä helteillä. JUMALAUTA, loppuneet olivat, kun tänään junttina olisin ostanut, niin piti ostaa jotain ulkomaalaista laatua, jossa ei ollut kuin pahaa makua ja niitä E-juttuja. Minä ostin talvella, kun oli -30 astetta selssiusta, ostin 7 mehujäätä, kun oli ns. krapula (ei ollut pää kipeä, eikä maha) ja mäskiä piti syödä. Olen toisinaan ns. krapulassa mehujääammattilainen ja vituttaa, kun tänään piti ostaa sitä ulkolaista paskaa - sitä tikun nokkaan käärittyä.

Missä on Jatkoajan mehujääketju.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sekoitin jo nimetkin, mutta ei anneta sen häiritä tunnelmaa. Otan lisää olutta ja kuvittelen olevani kesälomalla.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Missä on Jatkoajan mehujääketju.

Sun täytyy nyt ammattilaisena aloittaa tikkujen imeskely siellä ja sitten kun olet tarpeeksi lutkuttanut, niin avata oma ketju. Täytyyhän ketjun avaajalla olla tarpeeksi kompetenssiä lutkutuksesta ja saadaan sitten tännekkin oma pieni ja vaatimaton tom of finland -tyyppinen imeskelijöiden baari.

Onko muuten havaintoa, että mitkä puikot tähän asti on tuottanut vaikeuksia, eli ottaako pohjaan heti, vai saako nautiskella niinku viimeiseen tippaan asti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös