Kalsarikänniketju

  • 5 290 393
  • 66 740
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaukosäädin on viimeksi nähty Fingerporiketjussa. Voitin porkan mitalla suksea luisuttaen.

Kiitokset pelon aiheuttamisesta.

Lienen menevä lämmittämään grilliä lisää. En tiedä mitä valmistuu, mutta ainakin kaapista löytynee lohta. Olotila on vahva, ja jonkun mielestä vahvin. Makkaraa ja kalaa, niitä ei vaan saa samaan kuoreen yhdistää. Lienen Kolmosen Jaakko ilman Veijo Vanamoa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
En ole ihan varma, heräänkö jo kolmatta päivää kymmeneltä, vaiko jo kymmenettä päivää kolmelta. Tällaista se on elämä helteessä...
Kukapa niitä laskee... Tai no, siffa luultavasti. Sängystä lähtöjä täytyy olla ainakin seitsemän viikossa ja kotoa lähtöjä rytmitetään naisen kuukautiskierron mukaan.

Jeesus antoi minulle kunnian aloittaa KKK:n sivun 1 666. Kiitän.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On muuten mukavaa grillata kevyessä nousuhumalassa. Pönttö lämpenee ja pimenee. Veikkaan, että ruoka onnistuu ja on helvetin hyvää.

Täytyy mennä vahtimaan ulos kapistusta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On se. Tärkeintä ei ole voitto, vaan Jaloviina. Veijo Kuutoseen palaan myöhemmin. Alkupalaksi voit silti grillin lämmetessä valmistaa Salaattikastike Endiivian.
Kah, jallukolaa tuli parit kappaleet otettuakin herätessä. Ei ollenkaan huono vaihtoehto. Tabut muuten toimivat aina, mutta parhaiten pienehkössä krapulassa.

Veikkaan, että ruoka onnistuu ja on helvetin hyvää.
Kiinteä ravinto on kyllä todella yliarvostettua. Minä taidan olla henkisesti afrikkalainen, kun paljon mielummin juon kuin syön.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ilta on nuori, minä en.

En muuten sitten anna.

Siinä tärkeimmät ja ehkä fiksuimmat toistaiseksi.
Toi eka lause on muuten kulunut vanhuuttaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Telkkarista tulee musiikin takaa kuvaa Taidekeskus Salmelasta.
Mä kävin siellä viime kesänä kauniin taiteilijan seurassa.

Olen siis melkein intellektuelli.

Punaviiniä lasiin, pensseli käteen, baskeri päähän ja fiksuja puhumaan.

Minusta taide tulee ihmisestä, mutta ihminen itsessään on kuitenkin taide. Puhuin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Brontto brontto bronttoo...
Annatkohan koskaan anteeksi...

Koska on kesä, niin muistakaa olla varovaisia. Iltapäivälehdistössä on tähän mennessä varoiteltu heikoista jäistä, hirvivaarasta, EHECistä, sinilevästä, kuumuudesta ja ties mistä mutta myös sukupuolitaudit ovat kesällä aktiivisia ja niistäkin on varoiteltu. Tässäpä siis teille kaikille Yleisradion tuottamaa seksuaalivalistusta vuodelta 1970. En usko tämän olevan liian kovaa kamaa palstan ylijumallilekaan (siellä on heillekin hyviä, kenties jopa uusia juttuja) onhan tätä sentään esitetty valtakunnallisilla tv-kanavilla, tv1:llä ta tv2:lla ja nyttemmin YLE Teemalla. Linkki vie johonkin YouTuben tapaiseen paikkaan.

Kun Timo ja Sinikka halaavat toisiaan, niin Timon kikkeli kasvaa ja jäykistyy ja Sinikan pimpissäkin tuntuu jännältä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Terveysvalistuksesta mor aali saarnaaja iltaa. Tässä muuta pieni vinkki, miten päriätä:

-Nakit silmillä ( näin suojaudutaan uv-säteilyltä)
-Räkä poskella ( viilentää mukavasti ihoa )
-Perseet olalle ( mukavaa, kun olkapäät on jo palanut )
-Pohojanmaan kautta ( siellä on viileää )

Muuten ei mulla muuta, haistakaa ja pitäkää ikävää.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minulla on tänään syntymäni vuosipäivä. On paljon parempi fiilis kuin 7 vuotta sitten, jolloin heräsin synttäreihini erään dorkan herättämänä vaille 5 aamulla hänen käskien minua menemään vuorostani vartioon loppusodassa, jossa meitä vastaan ei kertaakaan edes hyökätty.

Oasis - Cigarettes & Alcohol
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatkoajasta löytyy monenlaista ketjua, mutta olisihan se vallan mielenkiintoista, jos täältä löytyisi esim. Natsiasiat -ja Pitäisikö kannibalismi laillistaa Suomessa? ketjut.

Niin olutta juon, ja kohta haen sitä kaupasta lisää. Olen ilmeisesti grillaillut viime yönä. Jääkaapista löytyi kolme grillattua makkaraa. Ovat oivaa muonaa myös kylminä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös