Kalsarikänniketju

  • 5 290 526
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaahas, täältä on näemmä kaikki tuolit taas viety. Taidan mennä nukkumaan, suorien seinien ja tapettien syliin, joita onneksi talossani on.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eläkää syödäksenne terveellisiä ituja. Minä juon tullakseni humalaan ja enemmän sairaaksi.
Jos mut havaitsee tässä ketjussa muulloin kuin viikonloppuisin niin saa hakata, tai pitää hakata eli antaa opetus.

Nyt koisimaan, kun oltta meni jo tuhottomasti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se vaan niin mahtava fiilis olla kännissä. Selvinpäin pitäis tehdä jotain mukavaa että olis kivaa.

Perjantaina täytin 30. Ihan samalta tämä kalja edelleen maistuu. Turhaan olisin juhlinut mitään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seitsemän tunnin yrityksen jälkeen alkaa olla jo pikku hiljaa nousuhumala. Näillä helteillä ja elämäntavoilla se voi olla yllättävän vaikeaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Seitsemän tunnin yrityksen jälkeen alkaa olla jo pikku hiljaa nousuhumala. Näillä helteillä ja elämäntavoilla se voi olla yllättävän vaikeaa.

On kyllä. Nytkin meinaa pukata krapulahikeä kesken ryyppäämisen. Armotonta menoa, lauloi Sepi Kumpulainen torstaina. Nyt alan ymmärtää mistä se lauloi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä. Nytkin meinaa pukata krapulahikeä kesken ryyppäämisen. Armotonta menoa, lauloi Sepi Kumpulainen torstaina. Nyt alan ymmärtää mistä se lauloi.

Toisaalta näissä helteissä on se hyvä puoli, etten ainakaan minä koe samanlaista krapulaa kuin viileämpinä aikoina. Olo on helvetin hikinen, ja jopa normaalia oudompi, mutta olo tasaantuu yllättävän nopeasti. Toki miinusta on se, että saa pöhnäillä 10 tuntia ennen kuin alkaa edes lievä jurri olla ovella.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toisaalta näissä helteissä on se hyvä puoli, etten ainakaan minä koe samanlaista krapulaa kuin viileämpinä aikoina. Olo on helvetin hikinen, ja jopa normaalia oudompi, mutta olo tasaantuu yllättävän nopeasti.

No perskutti. Mikä lie, mutta tulee näillä keleillä aina ihan hirveä krapula kun lähtee. Ei tule talvisin tämmöisiä. Jos sitä huomenna sitten kärsis taas uuden.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No perskutti. Mikä lie, mutta tulee näillä keleillä aina ihan hirveä krapula kun lähtee. Ei tule talvisin tämmöisiä. Jos sitä huomenna sitten kärsis taas uuden.

Taisi Madventures mainostaa aikoinaan kännispesiaalissaan, että tropiikissa krapulat ovat helvetillisiä.

Täytynee mulkoilla tuo jakso youtubesta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli mentyä melko aikaisin nukkumaan, joten uusi yritys ja startataan aamu A:lla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli sitten katseltua Eläkeläisten DVD:tä. Nyt tekee mieli juoda helvetisti, mutta onko se fiksua, on eri asia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viime kesänä luin Eläkeläisten kirjan, sen Suuren juopottelukirjan. Luin sitä matkalla Tampereelle, junassa istuin ja vieressäni istunut noin kuusikymppinen lääkärismies nukkui ja oli käytävän puolella, oli nukahtanut papereidensa taa. Papereissa luki, näin kun siinä törötti isolla otsikkoteksti, anestesiasta eli nukahtamisestakin. Kun lääkäri heräsi, niin sanoin, että näyt lukeneen anestesiasta ja nukahtaneen, minä luin tätä kirjaa (näytin kirjan kantta), niin pitäisi päästä tuonne hätää kärsivien laitokselle.
Onks semmosta sanontaa olemassa kun "panettaa kun palokunnan hevosta"?
Minä käytän termiä "janottaa kuin palokunnan hevosta". Joskus piti ihan miettiä, että mikä se alkuperäinen muoto on, kun tämä muoto tulee jo niin luonnostaan.
Hypnoottiset tissit, todellakin!
Eihän tuossa näy tissejä ollenkaan, vain pelkkää paitaa! Jos mielikuvituksen varassa pitää elellä, niin se on sama laittaa Nils Holgerssonin DVD pyörimään...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kiinnittikää turpavyönne, lähtöasemalta kalsarikänniketju olemme saapumassa kohteeseen krapulaketju.

Laskuvarjo, hyppään ennen kohdetta, avaruusaluksella takaisin kuuhunko!?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kiinnittikää turpavyönne, lähtöasemalta kalsarikänniketju olemme saapumassa kohteeseen krapulaketju.

Laskuvarjo, hyppään ennen kohdetta, avaruusaluksella takaisin kuuhunko!?

Mä luulen, että tämä juna ei pysähdy tuolla mainitsemallasi asemalla, vauhtia on kuitenkin jo sen verran liikaa...

Lasiseen lentokoneeseen, yhä uudestaan noustaan...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuin hukkuva tisseihin tartun!

Uuvahti se Capriokin, Kate pupilleissa lipui ankkuriksi, meren merkiksi. Maadoitti pohjan. Nyt on kultaa tilillä niin, että kestääpi niitä Roope-setiä lueskella.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuin hukkuva tisseihin tartun!

Uuvahti se Capriokin, Kate pupilleissa lipui ankkuriksi, meren merkiksi. Maadoitti pohjan. Nyt on kultaa tilillä niin, että kestääpi niitä Roope-setiä lueskella.

Vastaamme tähän, että fiktiota. Kaikki mitä televisiossa esitetään, tahi Internetissä kirjoitetaan, ei välttämättä ole totta.

Kuussa on silti käyty, sen minä tiiän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuussako käyty. Ei ole käyty vuoden jälkeen 1972 jälkeen mutta sitä ennen on ja sen jälkeen. Nythän siellä asuvat uhvomiehet, ite oon internetistä nähnyt, YouTube on näyttänyt. Buzz Aldrinia ja Gordon Cooperia kannattaa uskoa kaikessa.

Joko saahaan Psykoiskä tänne kännäämään?!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
On siellä käyty, koska Jortti Petuni, Torkki Eivanen ja Rusi Patanen niin sanovat. Ne on kuule semmosia miehiä, että ne ei ala tämmösillä asioilla hevostelemaan.

Tosin ei sen jälkeen, kun Gene Cernan sammutti valot lähteissään. Eikö me het ens vuonna saada tietää, jotta natsithan siellä asustelevat? Vai taitaa olla tämänkin laita kuin Leonadron hukkumisen kanssa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eikö me het ens vuonna saada tietää, jotta natsithan siellä asustelevat?
Sitä en tiedä, että ovatko uhvomiehet natseja. Tästä Naurunappulan kuvasta sen sijaan voi katsella aihetta liippaavan kuvan.

Siitäpä tulikin mieleeni, että on tullut tapailtua tämän ja viime viikon aikana neljää eri naista. Liekö yksikään inttikaverini kyennyt tänä aikana vastaavaan?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös