Kalsarikänniketju

  • 5 290 339
  • 66 740

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sitä olutta piti sinun ottaman. Jutuista päätellen oletkin.
En etes paljoa. Tänään piti arvata paksun puun ympärille käärityn köyden pituus. Ne koiraat ja naaraat halasivat puuta ja sylin kautta mittaa ottivat. Siinä arvuuttelivat, minä olin hissukseen ja jossain kohtaa katsoivat kysyvästi minuun. Totesin lakonisesti: "aika paksu tuo puussa oleva lähin (paksu) oksa, eiköhän tuo oo yrittäny hirttäytyä mutta on mätkähtänyt jaloilleen maaperrään ja sitten on hirttänyt kiinni, solminu köyden puuhun. Siitä voipi laskea metrit."

Ne jotenkin sitten olivat muissa katseissa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En etes paljoa. Tänään piti arvata paksun puun ympärille käärityn köyden pituus. Ne koiraat ja naaraat halasivat puuta ja sylin kautta mittaa ottivat. Siinä arvuuttelivat, minä olin hissukseen ja jossain kohtaa katsoivat kysyvästi minuun. Totesin lakonisesti: "aika paksu tuo puussa oleva lähin (paksu) oksa, eiköhän tuo oo yrittäny hirttäytyä mutta on mätkähtänyt jaloilleen maaperrään ja sitten on hirttänyt kiinni, solminu köyden puuhun. Siitä voipi laskea metrit."

Ne jotenkin sitten olivat muissa katseissa.

Ei sitä saa töissä suoraan puhua. Minulle tuli tuossa kuukausi takaperin jo neljäs pomo vuoden sisään, paikkansa lienee tuulinen. Hän kysyi, että milloinkohan tämä tilanne tästä paranee. Kerroin totuuden ja sanoin, että sitten kun luonto poistaa tarpeettomat olemasta. Hieman tuo katsoi vinoon, olematta kiinalainen. No eiköhän tuo tämän päivän kokouksen jälkeen viimeistään tajunnut, että mitä tarkoitin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...FF:lle Vai että akalle mopeti. Kaikkea sitä näkkeeki.

Minä nuista puista niin perusta, mutta sen verran vietin perhe-elämääkin tosiaan tuossa jotta ensin etsittiin kulkinetta ja sen jälkeen katsottiin DVD:ltä Blue Angelsia, kunnes jälkipolttimen pauhuun nukahti hän.

Aikas hieno on kuitenkin rouvasihminen loppujen lopuksi mulla, kun sitä oikein ryhtyy aittelemaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Teki muuten juuri Pillu-Ana tilanteeksi 1-6, ja kohta mennään pukuhuoneeseen. Juntti olen vaikkei Veikon kulli tällä kertaa vilahtanutkaan.

Isommin viinaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä helevetin rullalätkää sinä siellä oikein tiirailet? Kerro, äläkä ole kähmy...

No tuolta youtubesta vain mulkoilin loppuottelua. Kohta tiirailen pukuhuonehomostelut jälleen kerran. Sitten taidan katsella Keskisalon Euroopan Mestaruuden, ja sen jälkeen siirryyn turvallisesti kuuntelemaan Pink Floydia.

Täh?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No tuolta youtubesta vain mulkoilin loppuottelua. Kohta tiirailen pukuhuonehomostelut jälleen kerran. Sitten taidan katsella Keskisalon Euroopan Mestaruuden, ja sen jälkeen siirryyn turvallisesti kuuntelemaan Pink Floydia.

Mulle niinkö sanottiin, jotta tuo maailmanmestaruuden kelailu vielä tähän aikaan olis vähän niinkö junttia...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saattaa muuten olla kuuma, jossakin trooppisella alueella.

Vuorotellen musiikkia ja sketsejä. Musiikkia lienee tehty parempaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jumalauta. Täällä fiilistellään Pink Floydia! Rakastan teitä jätkät.

Itse kuuntelen Amorphista juuri nyt, pyydän anteeksi. Olette hienoja.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi herra varjele senttän. Miksi, oi miksi, eivät nämä herrat tule toimeen keskenään? Se on huutava vääryys ihmiskuntaa kohtaan.
Toden sanoja. Jos jäljelle jäänyt posse, eli Gilmour, Mason ja Waters vaan heittää keikkaa jossain joskus niin olen siellä. Maksaa mitä maksaa. Saakeli, suomalainen rivistö sinne itkemään! Ketkä mukana?
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Toden sanoja. Jos jäljelle jäänyt posse, eli Gilmour, Mason ja Waters vaan heittää keikkaa jossain joskus niin olen siellä. Maksaa mitä maksaa. Saakeli, suomalainen rivistö sinne itkemään! Ketkä mukana?

Mukana ollaan itkemässä! Tosin jos mietitään Floydia syvällisemmin niin quottaan mielelläni Gilmouria. Kysyttäessä häneltä harmittaako että Waters otti kunnian esim. DSOTM levystä, vastaus taisi mennä "let's see him playing the guitar". Vaatimaton mies.

Dave setä yksinäänkin riittäisi minulle :)

Niin, linkki siis vie youtuben videoon jossa David Gilmour soittaa kutsuvieraana Fenderin 50-vuotisjuhlissa
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos olisit nainen, niin pyytäisin vaimoksi tuon takia. Hehh hehh...

No tuota, kun minä olen jo naimisissa yhen naisen kanssa... Enkä ole ite vielä naiseksi ryhtynyt tähän ikään mennessä, mutta mistäs sitä tulevaisuuvesta tietää, vannomatta paras. Onhan tuota tehneet oppineemmatkin hengenmiehet nykyään...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No tuota, kun minä olen jo naimisissa yhen naisen kanssa... Enkä ole ite vielä naiseksi ryhtynyt tähän ikään mennessä, mutta mistäs sitä tulevaisuuvesta tietää, vannomatta paras. Onhan tuota tehneet oppineemmatkin hengenmiehet nykyään...
Niin... voihan se olla, että itse ryhdyn vielä mieheksi!

*tähän niiku vitun valinnanvaraisen laadukkaasti erilaisia hymiöitä voi valita itse kukin kulli*

=)
 

julle-jr

Jäsen
Huhuh. Tänään päätin tehdä jytkyn, nimittäin sellaisen, että otin vastaan erään työpaikan. Jytky se on siksi, että sen johdosta minun täytyy loppukesästä muuttaa Turkuun. Mutta, on tämä kesä kyllä hienoa, istua parvekkeella, katsella järvelle ja juoda viinasta. Ja onhan tuo puheenaiheena oleva musikki tosiaan huikeaa sekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös