Kalsarikänniketju

  • 5 247 415
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Torjuntavoitto saavutettu salakavalista naisista.Minä en uhraa hyvää kalsarointi hetkeä sen takia,että saisin hetken mielihyvää tusinahorolta.Puhelin kiini ja korkit auki :)

Se on! Eipä tullut kauheasti keskityttyä tänä iltana tähän ketjuun, kun saatanan nais-elukka ahdisteli facebookissa. Tosin eihän siinä, olisihan tuonkin saanut blockattua, mutta kun on niin outoa että elävä nainen osoittaa kiinnostusta, niin kaikki oli revittävä irti. Mutta minä olen vielä paremman luokan ahdistelija. Ahdistelen kohta saatana kaikkia.

Nyt viskiä, olutta ja IrMan talismaania.

Onneks ei oo moisia ongelmia, saa perkele juoda vaikka hamaan tappiin saakka yksin jos siltä tuntuu. Tosin välillä sitä hahmokin aktivoituu ja lähtee ihmisten ilmoille olemaan huono ihminen. Se on toisinaan aika hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Onneks ei oo moisia ongelmia, saa perkele juoda vaikka hamaan tappiin saakka yksin jos siltä tuntuu. Tosin välillä sitä hahmokin aktivoituu ja lähtee ihmisten ilmoille olemaan huono ihminen. Se on toisinaan aika hauskaa.
Kerran vuodessa on hyvä käydä ulkona. Mutta ei sillon jos on liian kylmä tai liian kuuma! Eli ei, parempi pysyä sisällä ja juoda kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kerran vuodessa on hyvä käydä ulkona. Mutta ei sillon jos on liian kylmä tai liian kuuma! Eli ei, parempi pysyä sisällä ja juoda kaljaa.

Toissasyksynä kävin, pistivät ulos baarista ja sain vielä naurutkin päälle. Pitäköön tunkkinsa mokomatkin ihmiseläimet. Sisällä pysyn ja poistun vain silloin kun toinen minäni on johdossa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toissasyksynä kävin, pistivät ulos baarista ja sain vielä naurutkin päälle. Pitäköön tunkkinsa mokomatkin ihmiseläimet. Sisällä pysyn ja poistun vain silloin kun toinen minäni on johdossa.
Samaa tekevät minulle aina kun baariin menen. Väittävät saatanat vielä että on tullut otettua liikaa, vaikka juuri kalsaroimasta lähtiessä tuli tarkistettua ettei päällisin puolin ole kalsareissa vikaa. Pitänee kokeilla oikein pitkissä housuissa joskus. Jos ne nyt jotain saatan juppeja sitten palvelisivat.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Samaa tekevät minulle aina kun baariin menen. Väittävät saatanat vielä että on tullut otettua liikaa, vaikka juuri kalsaroimasta lähtiessä tuli tarkistettua ettei päällisin puolin ole kalsareissa vikaa. Pitänee kokeilla oikein pitkissä housuissa joskus. Jos ne nyt jotain saatan juppeja sitten palvelisivat.

Muutenki kaikki on kiinni myös siitä minkälainen seuralainen on mukana, joku kaikenmaailmankimiräikköstenmuija kun olis niin pääsis sisään missä asussa tahansa, mutta kun sattuu seuralainen olemaan semmonen hellesäässä märkivä lohi, niin siinä saa olla armandia päällä niin vitusti että pääsee ees narikkaan asti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Muutenki kaikki on kiinni myös siitä minkälainen seuralainen on mukana, joku kaikenmaailmankimiräikköstenmuija kun olis niin pääsis sisään missä asussa tahansa, mutta kun sattuu seuralainen olemaan semmonen hellesäässä märkivä lohi, niin siinä saa olla armandia päällä niin vitusti että pääsee ees narikkaan asti.
Hyvinkin totta. Mutta silti väittäisin, että housut on se kaiken a ja o. Kalsaroinnin kun lopettaa, niin täytyy muistaa pukea housut. Vasta sitten astuu mirkut kuvioihin. Toki on suuri etu, jos seuralainen ei ole hammasraudoilla varustettu kuolaava läski. Tosin muista minulla ei ole kokemusta, kaverit vain kertoivat että olivat kuulemma päässeet kerran naisensa kanssa ravintolaan sisään asti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hyvinkin totta. Mutta silti väittäisin, että housut on se kaiken a ja o. Kalsaroinnin kun lopettaa, niin täytyy muistaa pukea housut. Vasta sitten astuu mirkut kuvioihin. Toki on suuri etu, jos seuralainen ei ole hammasraudoilla varustettu kuolaava läski. Tosin muista minulla ei ole kokemusta, kaverit vain kertoivat että olivat kuulemma päässeet kerran naisensa kanssa ravintolaan sisään asti.

Että jos purppurat pöksyt heittää jalkaan, ni ei kannattane ovella väittää olevansa pink, vaan Prince...vai mikävittuseyksituhippituhnu olikaan. Akathan menee sisään vaikka niillä roikkus muna lahkeesta. Vitun kummaa on se.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Että jos purppurat pöksyt heittää jalkaan, ni ei kannattane ovella väittää olevansa pink, vaan Prince...vai mikävittuseyksituhippituhnu olikaan. Akathan menee sisään vaikka niillä roikkus muna lahkeesta. Vitun kummaa on se.
Näin se menee. Akat pääsee kyllä sisään, mutta miehellä täytyy olla sokerikampaus ja saatana housutkin jalassa. Kumpaankaan en suostu, joten antaa olla baarien. Enkä kyllä naistakaan saa saatana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pientä laiskuutta havaittavissa, mutta ei varsinaisesti krapulaa. Lidlistä voisin kyllä kohta hakea muutaman kaljan. Ja samalla voisin kävästä Subwayssa kun tonnikala on päivän subina.

Helsingin Pihlajamäessä soisi tänään blues. Ja saunakin olisi viideltä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Korkki auki - sshhaatana!
Edellisen kerran on korkki auennut 25.12.2010. Nyt viunaa kaksin käsin kitusiin kesäloman kunniaksi.

Muita kalsareissa kupilla?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Korkki narisee auki Acidradion (ei ole noin niinkuin ylipäätänsä minun suosikki) tahdissa, jossa Ahmat Tulevat. Perkele, aika kuluu ja loppu lähenee päivä päivältä. Ei jää varjoa - ei.
Viinaa kitusiin...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei pitänyt, eikä saisi, mutta juon silti kuin salaa Karhun A-olutta. Mainiota mainiota. Huomenna taas sitten helvetin hauska päivä..
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin tänään ylioppilasjuhlissa vieraana. Edellisestä kerrasta olikin vierähtänyt jo 13 vuotta. Tuollaiset juhlathan on helvetin hyvä keksintö, ilmaista viinaa join ja ruokaakin siellä olisi saanut.

Nyt olen mökillä ja kohta menen saunaan. Sitten voisinkin velvoittaa autonkuljettajani viemään minut kotiin, kylmien oluiden äärelle.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Täällä jossain El Lude ja linnut laulaa. Kaljat on kohta juotu. Siirrytään sitten kirkkaiden pariin. Ole hyvä El Lude ja ota viinaa. V: Kiitos.
Kovin on hiljaista tässä ketjussa. Vai onko niin, että hardcore-osasto kömpii tänne vasta illan jo hämärtyessä?

Missä olette te kalsarikännikalat?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Apteekissa tuli käytyä päivällä, vallan ihmetyin itsekin sinne eksymistäni. Nyt ei sitten tietystikään auta muu kuin imuroida kaikki putelit tyhjäksi. Ylppäreistä laistin näppärästi, sillä mitäpäs perkelettä minä siellä olisin tehnytkään? En laske itseäni velvoitetuksi paikalla olemaan, jos sukua ollaankin ja nähty ehkä 5 kertaa koko olemassaolon aikana. Pitäkää kakkunne ja laihat skumppanne.

Keli olisi oiva kaikenlaiseen ulkoiluun, sosiaaliseen kanssakäymiseen ja harrastamiseenkin. On niitä huonompiakin syitä vetää kalsarit päähän.
 

J.Petke

Jäsen
Onpas kiva näin lauantain ratoksi napata olutta, viskiä ja viintä. Pitkästä aikaa samalla tahkoten Football manageria ja kuunnellen musiikkia. Tämän paremmaksi ei tule elämä ellei tästä saisi jopa palkkaakin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eukko nukkuu edelleen eilistä pahaa oloaan pois, joten minulla ollut lähes täydellinen päivä, vaikka imuroin, pesin lattiat ja pesin pyykkiä. Olen juonut koko ajan tässä kylmää A-olutta, huh ja samalla ollut koneella ja tutkaillut monilta päiviltä lukemattomia viestejä. Nyt pohdinkin hiema mitä ruokailisi. Eräs ketju selvitti sen, että tarvitsen kenties Texas Peteen voita ja rahkoja on monia erilaisia. Kenties teen vain kanasoosin, kermaa, kanaa ja mausteita.

Niin ja asiaan, tässä kun olutta hörpin, tajusin, että tupakat loppuvat juuri. Sitten mietin, että onko tänään kaupat auki, kun ilmeisesti on joku lippujuhla? Onko edes Siwallettu auki?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sen verran vielä pakko kirjoitella:Rahaa palaa!
Ehkä yksi parhaista sketseistä, tuo loppu vain valitettavasti venyy liaan pitkäksi. Kenties eräs tunnetuimmista nimimerkeistä löytyy tuolta, tai sitten ei. Kuka noista tietää.

Linkissä Hairy Ass Daddiesin toiselta tuotantokaudelta video, missä nussitaan niin vitusti Bjärneä perseeseen, että se lopulta repeää. Tämän jälkeen Jürgern Sos laukeaa kuin vain todellinen saksalainen voi tehdä. Kaiken tämän jälkeen Roman Schatzzz taputtaa karvaisilla ja spermaisilla käsillään, kun taas pääsi Uutisvuotoon paikkaamaan toista juontajaa, jolla jäi ryyppy päälle.

Hienoa olla tovi kotona, rauhassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös