Kalsarikänniketju

  • 5 248 677
  • 66 705

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Niinpä, mutta hienohan se on kun lähetään tosissaan ryyppäämään ja nämä tossukan alle jääneet piipittävät että en mä nyt kyllä pysty millään lähteen, vituspimpulat siinähän jäävät himaan kädelle.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onneksi ei naista näy, saa pitää omaa kivaa ja imeskellä rauhassa.

Voi hyvä helvetti, nyt loppus juominen tähän paikkaan. Hyvä etten ruvennu lähettelemään teikäläiselle jotain soidinmenoviestejä, kun näin nimimerkkis etusivulla. Aattelin, et nyt on ollut hiljasta niin pitkään, että joku vähän vanhempikin leidi saisi luvan kelvata.
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Voi hyvä helvetti, nyt loppus juominen tähän paikkaan. Hyvä etten ruvennu lähettelemään teikäläiselle jotain soidinmenoviestejä, kun näin nimimerkkis etusivulla. Aattelin, et nyt on ollut hiljasta niin pitkään, että joku vähän vanhempikin leidi saisi luvan kelvata.

Oisit laittanut vaan, vastaukset olisivat olleet mielenkiintoisia. Missäs sä luulit olevasi? Iskurissa?
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Oisit laittanut vaan, vastaukset olisivat olleet mielenkiintoisia. Missäs sä luulit olevasi? Iskurissa?

Jatkoajalla olen kalsarkännienkin suhteen, että sikäli oikea aika ja paikka. Kiimaiset yksityisviestini sulle olisivat saattaneet olla lähtölaukaus jatkoaikamokat
-internetsivustolle. Mutta hyvä, että järki pelasi kuitenkin vielä sen verran, että totaaliselta farssilta säästyttiin.

Ja yksi olunen vielä, sitten hidastan vauhtia. Ehkä.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Jos noin paha tilanne on niin voin antaa numeron missä pääsee paineistaan...

Mutta ei homolla tavalla.

Tilanne onneksi laukesi jo. Tavalla, jonka pidän omana tietonani. Ja lätkäjätkät eivä homoile kuin miekkaillessa, joten rauhotetaan tilanne koodiston mukaisesti läpsäisemällä jämäkästi pakaroille kuin jenkkifutiksessa ikään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ai niinku että I'll nick anything, I'm a little bit whee, I'm a little woo...?

Chris Jackson
Ehkä toisinaan, tai sitä harvemmin, mutta kuitenkin... on arvostettava tämän ketjun alttiutta auttaa miestä mäessä! Terveisiä muuten jompalle.

En jaksa rippailla DVD:ltä, mutta Fast Show:n osalta on kyllä laajalti materiaalia, mikä vain toimii toimimattakin.

Skål sanoi Vänerniin hukkunut!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei tuu uni. Peiton alla näpyttelen kännykkää. Akka nukkuu vieressä ja välillä tuhahtelee. Tänään olen juonut huimat kuusi kokonaista ykköskaljaa. Illalla istuskelin hetken Espan puistossa ja katselin himoiten ohikiitävien tyttöjen kinttuja. Jotkut nörtitkin tuli mulle vittuilee. Lopulta näin hoipertelevan Salkkarien Ismon.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joo ei tuu uni. Peiton alla näpyttelen kännykkää. Akka nukkuu vieressä ja välillä tuhahtelee. Tänään olen juonut huimat kuusi kokonaista ykköskaljaa. Illalla istuskelin hetken Espan puistossa ja katselin himoiten ohikiitävien tyttöjen kinttuja. Jotkut nörtitkin tuli mulle vittuilee. Lopulta näin hoipertelevan Salkkarien Ismon.
Boldaukset omia.

Kyllä sulle vittuilee koko elämä, jos tänne ehdit kännykkää näplätessä. Etenkin kun et ole sen vähäisenkään verran ketjun hengessä mukana.

Jos et pane sitä emäntää vieressä jo piakkoin (noin vartin sisään), tai mieti seisomattomuuden syitä: olet jo liian HIFK.

Mene pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös