Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 614
  • 66 778

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...pienellä kirjoitetulla eerolla saattaa olla pieni.

Ei kannata pettyä pienestä, pienikin voi olla tehokas. Ainakin toinen ex-vaimoni sanos, että ihan terhakka peli. Matkustajasta kiinni enemmänkin.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kannata pettyä pienestä, pienikin voi olla tehokas. Ainakin toinen ex-vaimoni sanos, että ihan terhakka peli. Matkustajasta kiinni enemmänkin.

Onko matkustaja satiainen vai kenties satiainen nainen? Igorilla oli kerran satiaisia, väitti saaneensa ne uimahallista. Me muut raksalla emme tuolloin satiaisiaan nielleet.

Luulin, että siskoni insinöörimiehen tamperelainen cd-soitin hajoitti levyni viime viikonloppuna. Valitti levy niin kovasti, kun istuin Golfin takapenkillä sunnuntaina. Levyhän toimii loistavasti. Vähän pätki äsken ja kalsareihin pyyhkiminen auttoi kummasti. Pink Floydin The Wallin ykköslevy kaivannee siis kalsareita.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pink Floydin The Wallin ykköslevy kaivannee siis kalsareita.

Oli hyvä keikka!
Pakko tästä on hinata perse sisäköiden luo, vaikka kuinka vannoin, etten sinne enään mene. Päivystysvuorossa on sellainen semihyväperse ja en ole sitä, kuin pari kertaa pannut. Niin, pakko.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko tästä on hinata perse sisäköiden luo, vaikka kuinka vannoin, etten sinne enään mene. Päivystysvuorossa on sellainen semihyväperse ja en ole sitä, kuin pari kertaa pannut. Niin, pakko.

Et siis kirjaimellisesti pane parastasi.

No, minä panen olutta, kurkusta alas.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huh huh...Jekku yllätti minut heti aamusta.

Aamu vai. No, päivä lienee jossain siinä keskiviikon ja torstain välimaastossa, joten ei huolta, otin maanantain vapaaksi ja siitä voikin olla paripäivää omilla teillä huoletta. Täytyy varmaan soitella huomenna, että kuumetta pukkaa, niin voi huoletta loivennella ja aloittaa viikonlopun...

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Missä vitussa on Kissa Jansson? Muutama naatittava olut rillattu, legendaarista.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo vähän kolmen jälkeen aukaisin ensimmäisen kaljan ja nyt on kahdestoista ja viimeinen menossa. Vodkaan kohta aion vaihtaa. Siitä saa tässä vaiheessa paremman tyydytyksen. On se kyllä mahtava fiilis.

Harmi vaan kun en nähnyt sen futismatsin loppua kun tyttökaveri oli ajastanut kaksi nauhoitusta, eikä se mun kanava enää näkynyt. No eipä se paljoa haitannut. Piti mun jotain muutakin sanoa mutta unohtui..

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Lähti homma lapasesta melkein ,kun kävin tuossa kantapaikassa parit naukut ottamassa.Nyt taas turvallisesti kotona kalsaroimassa,tietenki yksin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Lähti homma lapasesta melkein ,kun kävin tuossa kantapaikassa parit naukut ottamassa.Nyt taas turvallisesti kotona kalsaroimassa,tietenki yksin.

Koti on turvallinen paikka. Saa valita musiikin ja seuran ihan itse. Eikä valomerkki koskaan tule liian aikaisin.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Heipä hei veijarit ja veijarittaret, täällä Rakki, se raatelun ja se mitä raatelen on olut pakki. Ikävä on ollut kaikkia teitä mukavia veikkosia, mutta kun tuo julma lamatyöelämä vaatii niin rakki sen kanssa painii. Mutta hätiä ei mitiä täällä ollaan ja sanotaan että kuunnelkaa te kaikki sivistyksen nälkäiset Turmion Kätilöitä, Ruoskaa ja Notkeaa Rottaa niin että järkenne säästyy Kataisen Jyrkin hallitusneuvotteluilta..

Suosikkijoukkue
Legendaarinen "armeijakaveri" soitti ja pyysi oluelle...Miten tähän pitäisi suhtautua? Vituttaa ku just laitoin kalsarit jalkaan ja avasin seriffi pullon.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin Saaremaata, sitten käsi-hipoo-maata, vai miten se menikään.. Tää kyllä maistuu hieman laimeammalta kuin mitä odotin. En usko että muija olisi tehnyt jekkua. Pakko tämän on johtua kännistä.

Suosikkijoukkue
Älä lähde.

Tulee vaan paha mieli, kun se saa kaikki kauniita naiset, ja sulle jää vain oma käsi ja paha mieli.

Joo armeijakaveri vie aina kaikki naiset ,koska hän sentään on luutnantti ja minä vain varusmies kersantti.Sinä et voi käsittää mikä "olen huono ihminen" tunne siitä minulle tulee ,kun naiset aina kärkeen kysyvät sotilasarvoa ennenkun alkavat jutulle.Onneksi jaloviina ymmärtää tuskaani.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Älä lähde.

Tulee vaan paha mieli, kun se saa kaikki kauniita naiset, ja sulle jää vain oma käsi ja paha mieli.

Niin ja kun et osaa mitään. Ei kannata ehkä kotoa poistua.

Vituttaa tuo yksi Lukkohörhö. Anteeksi näin jo, mutta vittu kun pitää olla huhuja ihan vaan siksi että olisi huhuja. Palaa hermo, vaikka aika nopeasti lepynkin tässä niin. Lepyn tässä. Kaikennäköisiä sitä päästetäänkin kirjoittelemaan. Niin kirjoittelemaan päästetään kaikennäköisiä. [/imitaatio eräästä hahmosta]

Voi helvetti. Aika perseelleen meni tämäkin ilta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy