Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 477
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mitä?! Täällähän sitä juttua pitääkin syntyä aiheesta kuin aiheesta? Ei tuu muuten mitään.
Ei muuten pidä. Jos kalsareissa on jarrutusraidat, se on ok. Jos kalsareissa on jonkin pikkukakkosen hahmon kuvia, se on ok. Mutta jos kalsareita ei ole laisinkaan ja koetetaan hiplata omaa "hei kait te nyt mut näette" -statusta niin toivottaisin kivaa matkaa hevon vittuun. :)

Trulleillekin on olemassa paikkoja, joissa heitä ei tarvita.

Tässäpä saatteena youtubesta löytyvä Lily Allenin kappale: "että kaipaisinkin..."

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Johan on kalsarikänniketju, kun Jääkoneenkuljettajakaan ei ole paikalla. Miksi, oi miksi?

Edit. Siinähän se on yläpuolella perkele.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lähden tästä koisaamaan, Nukkumatti on ihan tulollansa, joskin sillä on vielä vähän kiireitä naapurustossa. Nukkumattien työn arvostuksen kohentaminen olisi kyllä syytä ottaa esiin myös hallitusneuvotteluissa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen muuten miettinyt, että onkohan eräs, tässäkin ketjussa usein vieraileva Viron huolimattomien naisten hyvä ystävä, sama henkilö joka kirjoittaa Juoppohullun päiväkirjaa. Jutut ja koko olemus on ihan samanlaista.

Mulle ei vittuilla.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olen muuten miettinyt, että onkohan eräs, tässäkin ketjussa usein vieraileva Viron huolimattomien naisten hyvä ystävä, sama henkilö joka kirjoittaa Juoppohullun päiväkirjaa. Jutut ja koko olemus on ihan samanlaista.
Täysin samoja on tullut mietiskeltyä. Välillä nuo tekstit ja etenkin nörtti-inho menee niin absurdeihin sfääreihin, että kyllä tuolla taustalla täytyy jonkun kirjoittamisen ammattilaisen olla. Ei siinä, yksi jatkoajan hauskimpia kirjoittajia.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mä pyrin siihen että naiset eivät tule edes seuraani. Pah yliarvostettuja olentoja.
No joo, eipä nuo saatanat onneksi minunkaan seuraani niin usein eksy. Tai jos eksyvät, niin ymmärtävät pian joutuneensa huonoon seuraan. Mutta yliarvostettuja ovat todellakin, kaksi palloa ja yksi reikä on saanut niin monen miehen elämän sekaisin.

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Niinpä, mutta hienohan se on kun lähetään tosissaan ryyppäämään ja nämä tossukan alle jääneet piipittävät että en mä nyt kyllä pysty millään lähteen, vituspimpulat siinähän jäävät himaan kädelle.

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onneksi ei naista näy, saa pitää omaa kivaa ja imeskellä rauhassa.

Voi hyvä helvetti, nyt loppus juominen tähän paikkaan. Hyvä etten ruvennu lähettelemään teikäläiselle jotain soidinmenoviestejä, kun näin nimimerkkis etusivulla. Aattelin, et nyt on ollut hiljasta niin pitkään, että joku vähän vanhempikin leidi saisi luvan kelvata.

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Voi hyvä helvetti, nyt loppus juominen tähän paikkaan. Hyvä etten ruvennu lähettelemään teikäläiselle jotain soidinmenoviestejä, kun näin nimimerkkis etusivulla. Aattelin, et nyt on ollut hiljasta niin pitkään, että joku vähän vanhempikin leidi saisi luvan kelvata.

Oisit laittanut vaan, vastaukset olisivat olleet mielenkiintoisia. Missäs sä luulit olevasi? Iskurissa?

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Oisit laittanut vaan, vastaukset olisivat olleet mielenkiintoisia. Missäs sä luulit olevasi? Iskurissa?

Jatkoajalla olen kalsarkännienkin suhteen, että sikäli oikea aika ja paikka. Kiimaiset yksityisviestini sulle olisivat saattaneet olla lähtölaukaus jatkoaikamokat
-internetsivustolle. Mutta hyvä, että järki pelasi kuitenkin vielä sen verran, että totaaliselta farssilta säästyttiin.

Ja yksi olunen vielä, sitten hidastan vauhtia. Ehkä.

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Jos noin paha tilanne on niin voin antaa numeron missä pääsee paineistaan...

Mutta ei homolla tavalla.

Tilanne onneksi laukesi jo. Tavalla, jonka pidän omana tietonani. Ja lätkäjätkät eivä homoile kuin miekkaillessa, joten rauhotetaan tilanne koodiston mukaisesti läpsäisemällä jämäkästi pakaroille kuin jenkkifutiksessa ikään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy