Kalsarikänniketju

  • 5 247 463
  • 66 705

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu! Viinat on kohta juotu. Shhhaaaaaaaaatana! Nukkumattia hätistelen pois heittämällä tyhjiä pulloja tuota unilukkaria kohti. Jurri on jees. Huominen krapula - not.

Zamboonimiehelle: olen alentunut juomaan tässä ketjussa jopa Pisan Amborettea!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei tuota kannata hävetä. Sidukalla saa epäkypsää lihaa, kuulemma.
Pidän mediumista, joten vituiksihan tämä menee jo lähdettäessä. Onneksi tuota "nektaria" oli vain tölkillinen... mutta tämä muiden juomien tuhoaminen jatkuu Smirnoff Ice -nimisen karkin kera. Vielä on yksi jäljellä, jotta pääsee paiskaamaan tassua vanhan tuttavani kera. Kukakohan lie, hän.

EDIT:
Zamboonimiehelle: olen alentunut juomaan tässä ketjussa jopa Pisan Amborettea!
No siitä synnistä sinut on vapautettu puolestani, sillä koskaan en ole kyseisestä kuullut.
 
Viimeksi muokattu:
Team Ahma alkaa tunnin päästä. Yhdeksän Karhua olisi vieressä. Olin tuossa saunomassa, uimassa ja grillaamassa viiden tunnin verran. Naista ei edelleenkään ole ja ahdistus on valtava. Elämä aika sekavaa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Naista ei edelleenkään ole ja ahdistus on valtava. Elämä aika sekavaa.

Kuules Jomppa. Tervekätinen mies ei naista tarvitse. Naiminen on täysin ylimainostettua puuhaa. Kunnon käteenveto vastaa hyvinkin huonoa naintia...

Nyt on kilttien lasten nukkumanmenoaika. Hyvää ötyä sanoi Jussi Jurkka joskus...
 
Noh, olen minä yhtä blondia (17v) miettinyt ja lisäsin fb:ssa kaveriksi sekä vielä tykkäsin sen söpöstä kuvastakin. Saa nähdä reagoiko se siihen mitenkään. Ainut vaan että se asuu niin kaukana. Eli Lappeen Rannassa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mitä?! Täällähän sitä juttua pitääkin syntyä aiheesta kuin aiheesta? Ei tuu muuten mitään.
Ei muuten pidä. Jos kalsareissa on jarrutusraidat, se on ok. Jos kalsareissa on jonkin pikkukakkosen hahmon kuvia, se on ok. Mutta jos kalsareita ei ole laisinkaan ja koetetaan hiplata omaa "hei kait te nyt mut näette" -statusta niin toivottaisin kivaa matkaa hevon vittuun. :)

Trulleillekin on olemassa paikkoja, joissa heitä ei tarvita.

Tässäpä saatteena youtubesta löytyvä Lily Allenin kappale: "että kaipaisinkin..."
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Johan on kalsarikänniketju, kun Jääkoneenkuljettajakaan ei ole paikalla. Miksi, oi miksi?

Edit. Siinähän se on yläpuolella perkele.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lähden tästä koisaamaan, Nukkumatti on ihan tulollansa, joskin sillä on vielä vähän kiireitä naapurustossa. Nukkumattien työn arvostuksen kohentaminen olisi kyllä syytä ottaa esiin myös hallitusneuvotteluissa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen muuten miettinyt, että onkohan eräs, tässäkin ketjussa usein vieraileva Viron huolimattomien naisten hyvä ystävä, sama henkilö joka kirjoittaa Juoppohullun päiväkirjaa. Jutut ja koko olemus on ihan samanlaista.

Mulle ei vittuilla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olen muuten miettinyt, että onkohan eräs, tässäkin ketjussa usein vieraileva Viron huolimattomien naisten hyvä ystävä, sama henkilö joka kirjoittaa Juoppohullun päiväkirjaa. Jutut ja koko olemus on ihan samanlaista.
Täysin samoja on tullut mietiskeltyä. Välillä nuo tekstit ja etenkin nörtti-inho menee niin absurdeihin sfääreihin, että kyllä tuolla taustalla täytyy jonkun kirjoittamisen ammattilaisen olla. Ei siinä, yksi jatkoajan hauskimpia kirjoittajia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mä pyrin siihen että naiset eivät tule edes seuraani. Pah yliarvostettuja olentoja.
No joo, eipä nuo saatanat onneksi minunkaan seuraani niin usein eksy. Tai jos eksyvät, niin ymmärtävät pian joutuneensa huonoon seuraan. Mutta yliarvostettuja ovat todellakin, kaksi palloa ja yksi reikä on saanut niin monen miehen elämän sekaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös