Kalsarikänniketju

  • 5 246 574
  • 66 704

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Heipä hei veijarit ja veijarittaret, täällä Rakki, se raatelun ja se mitä raatelen on olut pakki. Ikävä on ollut kaikkia teitä mukavia veikkosia, mutta kun tuo julma lamatyöelämä vaatii niin rakki sen kanssa painii. Mutta hätiä ei mitiä täällä ollaan ja sanotaan että kuunnelkaa te kaikki sivistyksen nälkäiset Turmion Kätilöitä, Ruoskaa ja Notkeaa Rottaa niin että järkenne säästyy Kataisen Jyrkin hallitusneuvotteluilta..
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Legendaarinen "armeijakaveri" soitti ja pyysi oluelle...Miten tähän pitäisi suhtautua? Vituttaa ku just laitoin kalsarit jalkaan ja avasin seriffi pullon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin Saaremaata, sitten käsi-hipoo-maata, vai miten se menikään.. Tää kyllä maistuu hieman laimeammalta kuin mitä odotin. En usko että muija olisi tehnyt jekkua. Pakko tämän on johtua kännistä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Älä lähde.

Tulee vaan paha mieli, kun se saa kaikki kauniita naiset, ja sulle jää vain oma käsi ja paha mieli.

Joo armeijakaveri vie aina kaikki naiset ,koska hän sentään on luutnantti ja minä vain varusmies kersantti.Sinä et voi käsittää mikä "olen huono ihminen" tunne siitä minulle tulee ,kun naiset aina kärkeen kysyvät sotilasarvoa ennenkun alkavat jutulle.Onneksi jaloviina ymmärtää tuskaani.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Älä lähde.

Tulee vaan paha mieli, kun se saa kaikki kauniita naiset, ja sulle jää vain oma käsi ja paha mieli.

Niin ja kun et osaa mitään. Ei kannata ehkä kotoa poistua.

Vituttaa tuo yksi Lukkohörhö. Anteeksi näin jo, mutta vittu kun pitää olla huhuja ihan vaan siksi että olisi huhuja. Palaa hermo, vaikka aika nopeasti lepynkin tässä niin. Lepyn tässä. Kaikennäköisiä sitä päästetäänkin kirjoittelemaan. Niin kirjoittelemaan päästetään kaikennäköisiä. [/imitaatio eräästä hahmosta]

Voi helvetti. Aika perseelleen meni tämäkin ilta.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Oon tuottamassa Inttikaveri-saagaa. Niinku Terminator, mutta seesteisempi. Se kertoo mestarin ja kisällin välisestä kompleksisesta suhteesta.

Inttikaveri 1 -elokuvan loppukohtauksessa inttikaveri jyystää kisällin ihastusta.

Inttikaveri 2 -elokuvassa inttikaveri pokaa koko Helsingin.

Inttikaveri 3 -elokuvan loppukohtauksessa inttikaveri päätyy sänkyyn kisällin äidin kanssa.

Inttikaveri 4 -elokuvassa inttikaveri penetroituu kisälliin ja maailma pelastuu.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Täällähän on väkeä enemmän kun...jossain missä on vähemmän. Alkaa pikkuhiljaa olut upota kohti tuntematonta.

Vasta pikkuhiljaa? Normaalistihan oluet olisi jo uponneet odottavaan moolokinkitaan ja mies olisi menossa kohden jäykkäkaappia. Mikä on nyt miehen suuren saanut meininkiä jarruttamaan, vaihteita pienentämään?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vasta pikkuhiljaa? Normaalistihan oluet olisi jo uponneet odottavaan moolokinkitaan ja mies olisi menossa kohden jäykkäkaappia. Mikä on nyt miehen suuren saanut meininkiä jarruttamaan, vaihteita pienentämään?

Ajattelin olla sivistynyt, totesin että on sivistys melko tylsää ja aloin juomaan vaadittavaan tahtiin. Mitäpä rakki?


Tää on muuten hyvä kappale. Päivää vaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo välillä tulee istuttua pitkiäkin aikoja paikoillaan (silmät kiinni) kun hyvä musa soi. Tämä nettikin unohtuu pitkiksikin ajoiksi. Itseasiassa mun on vaikea keskittyä mihinkään muuhun silloin kun mielestäni hyvä musiikki soi. Esim. autolla (joskus harvoin) ajaessani (suht uusia teitä tai keskustassa) en voi samalla kuunnella hyvää musiikkia, koska se vie liikaa keskittymistäni. Tyttö_kaveri tietenkin vitsailee siitä, ettei miehet voi tehdä samaan aikaan kahta asiaa tms. Totta joo, ainakin tässä mun tapauksessani. Myönnän. Ja tietenkin kännikin hidastaa nyt ajatusta. Varsinkin juuri nyt.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tuli tällainen kysymys mieleen pienen tissuttelun jälkeen, lähteekö muilla tunto nenästä ja kielestä kun humaltuu? Mutta en ole edes humalassa, huomen aamulla lähden kalalle ja voin ajaa ihan helposti, ei varmasti ole yhtään alkoholia edes veressä :) Miten niiin EDES veressä. Vihdoinkin uskaltaa kirjoittaa tänne itse Jatkoajan pääkallopaikalle.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kas onhan täällä myös Hahmomielikuvituksen ja veijareita noita toisia ajatusmaailmojen pilvihattaroita. Mutta sanoo Rakki hau vuh, joten Turmion Kätilöt tirehtööri. Joka usko ei tsekatkoon tubeyoun sanoilla noilla voimakkailla. KuvitusHahmoMielikuvituksen saakoon levon ja hyvityksen hetkistä pienistä ratkiriemukkaista jolloin helpotusta muille runoratsunpuutteisille on tuo veijari meille hetken minuuttimiesten sekunninvarastaville tuonut on.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kas onhan täällä myös Hahmomielikuvituksen ja veijareita noita toisia ajatusmaailmojen pilvihattaroita. Mutta sanoo Rakki hau vuh, joten Turmion Kätilöt tirehtööri. Joka usko ei tsekatkoon tubeyoun sanoilla noilla voimakkailla. KuvitusHahmoMielikuvituksen saakoon levon ja hyvityksen hetkistä pienistä ratkiriemukkaista jolloin helpotusta muille runoratsunpuutteisille on tuo veijari meille hetken minuuttimiesten sekunninvarastaville tuonut on.

Tämän tekstin yllä leijailee mystiikan harsopilvi. No, juomalla selkenee.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tällainen kysymys mieleen pienen tissuttelun jälkeen, lähteekö muilla tunto nenästä ja kielestä kun humaltuu?
Joskus teininä (tai no ensimmäisiä kännejä vedellessä) sitä ei muistaakseni tuntenut kasvoja ollenkaan tms. kun oli kännissä. Ja tietenkin jokaisen paukun jälkeenhän lähtee haju-/makuaistista osa.

Paitsi että joskus olen huomannut, että krapulassa/laskuhumalassa hajuaisti tuntuu jotenkin paremmalta kuin normaalisti. On se kyllä jännä juttu. Muistan kun edellisessä asunnossani haistoin erikseen ne kaikki teet mitä kaapissani oli. Nyt tosin tuota samaa tuntemusta en ole tuntenut pitkään aikaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tekis mieli kävellä tonne mäkkärille. Saakohan sitä plus-aterian lasia näin öisin. Tosin tossa hyllyssähän on jo lähes nelisenkymmentä lasia kahdelta viime vuodelta plus tämän vuoden lasit.

Vasta sitten kun lähtee kävelemään, niin huomaa paremmin miten kännissä sitä oikeasti onkaan. Oon mä muutamankin kerran lähtenyt hakemaan pitsaa, mutta palannut pihalta takaisin kun askel heittää liikaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Torjuntavoitto saavutettu! Mukavaa juoda yksin kotona :)
Se on! Eipä tullut kauheasti keskityttyä tänä iltana tähän ketjuun, kun saatanan nais-elukka ahdisteli facebookissa. Tosin eihän siinä, olisihan tuonkin saanut blockattua, mutta kun on niin outoa että elävä nainen osoittaa kiinnostusta, niin kaikki oli revittävä irti. Mutta minä olen vielä paremman luokan ahdistelija. Ahdistelen kohta saatana kaikkia.

Nyt viskiä, olutta ja IrMan talismaania.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös