Kalsarikänniketju

  • 5 245 637
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Päivää pojat ja tytöt. Perustin just äsken tänne olokorjaamon ja lähen tästä sutimaan taas. Ei sada vettä nyt, mitäs minä sanoin...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kävin sit sutimassa. Ajoitus oli täydellinen, ehdin juuri sateen alta pois. Nyt sitten jännityksellä seuraamaan maalin kuivumista. Jos lisäjännitystä haluaa, niin toisella silmällä voi vaikka vahtia välillä ruohon (=voikukkien ja sammalen) kasvua.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Maanantait ovat hyviä päiviä niiden muun kuuden hyväin seassa.

Olen pyhällä asialla, sillä valmistaudun raakaan urheilusuoritukseen. Tämä titaniccien taisto käydään ns. mies miestä vastaan, tuolla jossain ja vasta keskiviikkona. Nesteytys on hyvä pitää kunnossa, joten olen jo ottamassa valmistautumisen kautta myös henkistä yliotetta.

Molempien osallistujien fyysisestä valmistautumisesta on olemassa jo informatiivinen dokkaripätkä juutuubissa: http://www.youtube.com/watch?v=W8xHjC27YvM

(Olen se tummempi)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kalja maistuu. Tämä Koff on taas vaihteeksi Keravalla tehtyä. Äsken hain tuosta lähikaupasta juustotikkuja, jotka menevät kohta uuniin. Hieman tekisi mieli lähteä keskustaan iltakävelylle. Pari kaljaa ottaisin reppuun mukaan. Täytyy vielä miettiä.

Lidlistä ostin päivällä krapulaan kolme tuollaista kalja/sitruunalimu -tölkkiä. Ekat huikat maistuivat kuselle, mutta kyllä siihen makuun tottui.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jeah, loppuviikko vapaata, joten miksi ei. Koff Lite, Drinkkiä, pelejä, saunaa. Kaikki toimii.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jeah, loppuviikko vapaata, joten miksi ei. Koff Lite, Drinkkiä, pelejä, saunaa. Kaikki toimii.

Itsellä melkein sama. Tosin joku järkevä pistänyt lauantaille työvuoron. En pääse liikaa renttuuntumaan. Heh.

Viideltä päästy töistä. Kymmenen tunnin työpäivä takana. Sen jälkeen vedetty kaljaa. Hyvä tulee!

Hauskaa iltaa vaan kaikille! Mikäs tässä on ollessa. Aurinkoinen parveke ja kaljaa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Muutama kalja täälläkin alla, ukkosta ulkona, pysytään siis sisällä. Pikkusen pokeria, pikkusen nettisotaa kenties ja yöllä eka finaali. Nyt mennään Cornellin Chrisin laulamilla biiseillä, hyvälle kuulostaa. Lepposta meininkiä kaikille.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tootte kaikki juappoja.

Mä istuin yhdestä asti terassilla ja nyt kalju helottaa.

Kalsareissa vielä hetkinen kotosalla.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen jo ajat sitten päättänyt juhlistaa huomista pyhäpäivää olemalla kännissä aamusta alkaen ja mitenkäs se paremmin onnistuisi kuin aloittamalla juominen jo edellisenä iltana. Toinen kalja korkattuna, kohta laitan ruokaa koska a) maha täynnä on kivempi juoda ja b) ruuanlaitto juovuksissa on vaarallista (poltin siinä joskus käteni). Niin että cheers kaikille ja palataan asiaan jos on asiaa ja varsinkin jos ei.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei muuten kannata syödä tyhjään mahaan, vaan ottaa pikkasen huikkaa alle.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Muutama olut tänään (piti olla) no menee huomminenkin. Järkeilin että kun likan kesäloma alkaa lauantaina, hän tulee mulle sunnuntaina, kun äitinsä on töissä. Niin dokaan nyt ettei sunnuntaina ole krapulaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hyvin menee päähän. Menkööt. Naatitaan.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ajattelin olla rauhassa helatorstaiaaton, mutta uutiset hallitusneuvotteluista ajoivat pullon varteen. Taivas varjele mitä sieltä tulee...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime yönä innostuin juomaan vodkaa ja tänään oli iltaan asti känninen olo. Nyt juon tässä muutaman kaljan. Kaks kertaa oon tänään jo vetässyt mäkkärin plus-aterian ja taas tekisi ihmeellisesti mieli syödä jotain..
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kasikymppisestä nelikymppiseen landrattua Valgeaa, raakana. Elämää rakastavan ihmisenä putoo kuitenkin päinvastaiset säkeet, kuten Adam's Song, Kädessäni jne. Pitäskö olla huolissaan vai liekeissä?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Dägä, dägä, dägä...Uusi aamu alkaa ja taas on toinen kalja korkattu. Naapurissa harrastetaan joko villiä krapulaseksiä tai sitten siellä tapetaan. Panen stereot lujempaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös