Kalsarikänniketju

  • 5 245 530
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä jatkan sitten juomista sinunkin puolestasi. Vielä en ole sängystä päässyt ylös, mutta sängyn vieressä oli niin paljon kaljaa että ehti jo humaltumaan. On tämä ihmisen elämä ihmeellistä.

Kuka on se lomamatkaoperaattori, joka ensmäisenä ehtii ryhtyä myymään tällaisia lomia? Varma hitti, sanon ma.

Tulin sisälle, kun naapuri lähestyi vaarallisesti ruohonleikkurinsa kanssa. Oli nimittäin vaarana joutua kuuntelemaan sen itsekehua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tulin sisälle, kun naapuri lähestyi vaarallisesti ruohonleikkurinsa kanssa. Oli nimittäin vaarana joutua kuuntelemaan sen itsekehua.
Semmoiseksi se maailma on menossa, kun tuo nanotekniikka kehittyy. Pian ovat maitokauppojen maidotkin puhuvia, että "osta minut, oon hyvvää maitua ja luomuaki, minut on lypsettu Korhosen tilalla, Kaenuussa ja sen Mielikki-lehemän syntymäpäeväki se on tännää".
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Semmoiseksi se maailma on menossa, kun tuo nanotekniikka kehittyy. Pian ovat maitokauppojen maidotkin puhuvia, että "osta minut, oon hyvvää maitua ja luomuaki, minut on lypsettu Korhosen tilalla, Kaenuussa ja sen Mielikki-lehemän syntymäpäeväki se on tännää".

Heti ostan, jos totta puhuu hieho. Vaan taitanevat tulevat olemaan markkinamiesten metkuja nuokin.

Kohtapa käyn seuraavansisältöisen puhelinkeskustelun:

-Lensitkö tänään?
-No tuota en lentäny, keli on niin huono.
-Maalasitko tänään?
-No tuota en maalannu, keli on niin huono.
-No mitäs sä olet sitten tehny?
-No tuota olen lähinnä keskittynyt vahtimaan noita keittiön kaappeja, etteivät saa päähänsä mitään vallattomuuksia nyt kun olet poissa...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yritin tehdä oikeita töitä, selkä ei tykännyt. Nyt sitten istun tamperelaisen rintamamiestalon sohvalla, ja oluttakin juon. Kuuntelisin CD-soittimesta The Wall-levyä, mutta eihän siskon insinöörimiehen soittimia osaa tavallinen nahjus käyttää. Tuolla se jätkä vaan tyytyväinen hymy naamallaan ajelee traktorilla multaa levitellen, kun yritän huutaa ikkunasta ohjeita noiden kapistusten käyttöön.

Tyydyn siis juomaan musiikittomana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
-No tuota olen lähinnä keskittynyt vahtimaan noita keittiön kaappeja, etteivät saa päähänsä mitään vallattomuuksia nyt kun olet poissa...
Minulle tuli tällainen keskusteluvisio päähän:

- Eikö sillä Mielikillä ollut eilenkin syntymäpäivä?!
- Oli sillä, vaan meitä on kuussattaa Mielikkiä siellä, sattuu syntymäpäiviä tähän aikaan vuodesta meleko tihiään.
- Mikäs Korhosen tilan sonnien nimenä on, ei varmaan Mielikki?
- Ne on kaikki Frankejä. Niitten kaikkien suosikkielokuva on Calamari Union.


Taidanpa lisätä lääkitystäni...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei ollut sää taaskaan suosiollinen sutimiseen. Pärkänä maita sai tehä jos tehyllään oli.

Nyt sataa, siispä riivin taas. Ovat muuten hyväkkäät keksineet ryhtyä kutsumaan petrolia "pellavaöljypohjaiseksi píntäkäsittelyn pohjusteeksi".
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kävin sutimassa. Mietin siinä ohessa, miten se organisaatio oikeastaan toimii, mitkä tekijät sen toimintaan vaikuttavat ja löysin taas uusia asioita.

Ihmeen terapeuttista on tuollainen mekaaninen työ, kun sitä tekee.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo nyt aukes kalja. Kyllä tätä krapulaa ilman loiventavia kesti tähän asti kuitenkin. Tai siis, heräsin puoli tuntia sitten mutta kuitenkin koko sen ajan olin vesilinjalla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eeei eei eiii... Ette kai te puupäät linnoittaudu television ääreen katsomaan jotain potkupallo-ottelua? Epäilys hiipi mieleeni just nyt.

Eeeiiii. Niin ei tehdä.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Salolla hyvät kannut? Ei pysty potkista katsomaan. Hyi vitsi miltä haisen!
 
Eihän tuota työnteon ääntä kukaan selvinpäin kestä. Ukko piikkaa vessan lattiaa, onneksi ei naapureita ole ihan vieressä, saattaisivat moisesta häiriintyä, saati siitä, että meikäläisen on pakko huudattaa musiikkia sen verran kovalla, että jotain ees kuulee.
Hiton viisasta porukkaa tässäkin talossa asunut ennen meitä. Jokainen asukki varmaan vuorollaan uusinut tuon vessan lattian ja ei tietenkään voi sitä edellistä purkaa. Joten siinä sitten on kolme kerrosta laattaa ja kaksi muovimattoa päällekkäin.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Eeei eei eiii... Ette kai te puupäät linnoittaudu television ääreen katsomaan jotain potkupallo-ottelua? Epäilys hiipi mieleeni just nyt.

Eeeiiii. Niin ei tehdä.
Kyl maar tehtiin.
Barcelona vei kannun. Onnea vaan sinne päin vaikka vähän kirveltääkin.
Ei sen puoleen, yhtä paljon olisi kirveltänyt ManUkin. Nyt kävi näin.

Tuomari Nurmio vetelee Teemalla 30-vuotisjuhlakonserttiaan. Perskeles miten hienoa musaa. HBTB taustabändinä.
Ainoo vaan, että ne alkuperäisversiot on mulle rakkaampia. Nyt on lähes joka biisistä tehty uusi sovitus. Kelpaa silti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lasissa on desi vodkaa ja desi kokista. Ei saa nauraa.. Akka kuorsaa tossa vieressä.. Illalla kiertelin aika paljon tuolla kaupungilla, ja samalla join repusta kaljaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joo-o. Menin ja kävisn henkilökunnan tiloissa. Aloittavat kuulemma istumalakon, mikäli käyn enään ikinä siellä.
Ei kuulemma istu mun sylissä silloin.

Miten vitussa saatanan perkeleet ja ihanaiset perseet voi niinku olla noin vittumaisia.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt kelpais nainen. Kaunis. Jos oikein neuvotellaan niin vähemmän kaunis kelpaisi myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös