Kalsarikänniketju

  • 5 241 150
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miksi vitussa katson tuubista pätkiä maailman huonoimmasta elokuvasta? Kertakaikkisen vastenmielistä katsottavaa, otti minkä kohtauksen tahansa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Maailma kylässä? Yksi oli menossa sinne ja toinenkin. Mistä lie kyse, kysyn retorisesti. Täällä on känni kylässä.

Sakinhivutuksenkin uhalla sanon, että se FF:n Davisin piisi oli ihan kauhea kokemus. On hyvä viisu mutta kun ei ollenkaan, niin ei. Jopa Evilin musitusmakutus on etevämpi, ja tämä on jo aika groteskia vittuilua, näin vittuilun SM-kisoihin (katsojana) osallistuneelta.

Arvio: 1,5.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Teepä palvelus ihmiskunnalle Käyttis ja lähetä se musiikkimakusi kirjattuna kirjeenä tänne uudelleenkoulutukseen. Pahaltahan tuo näyttää, mutta katsotaan, saako siitä kalua enää. On täällä hankalampiakin tapauksia hoideltu, ei sen puoleen.

Urheasti kohtasin välikuolon ja olen valmis kohti uusia haasteita. Mitä nyt taidan A-marketissa poiketa ennen niitä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun musiikkimakuni on hyvin soiva klitoris ja suosikkijoukkueeni on suofutiksen MM-kisoissa vuodesta toiseen mukana oleva G-piste Collection. Klamydia ei kuulu ollenkaan suosikkeihini. Serkun kaiman kummin koira sai aidsin, kun kuunteli Queenia, siis että se Innuendo on ihan hyvä vaan eipä sitä tohdi kuunnella.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
A-marketissa poikkesin (oli muuten melkoinen ruuhka siellä) ja nyt on. Mie lähen tästä maalaamaan kera liuottimien.

Yksi mun kavereista teki itsemurhan heti tämän Innuendon julkaisemisen jälkeen. En tiedä, oliko asioilla asiayhteyttä.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Eli joku aukonut päätä - liuotetaan ja maalataan jäljet piiloon? TAidat olla oikeasti vaarallinen matkustaja.

Ei syytä huoleen, en maalannutkaan. Ilmankosteus on liian korkea juuri nyt siihen hommaan. Neljä vuotta olen tallia rakentanut, joten maltan odottaa vielä yhden päivän.

Tässä odotellessa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... joten maltan odottaa vielä yhden päivän.

Tässä odotellessa...

Niin, sä niinkuin kelaat, että olet huomenna paremmassa kunnossa ja aiot maalata.. Mä ainakin käännän kylkeä korkeintaan huomenna. Etköhän siirrä viikolla vähintään suunnitelman toteuttamista, ettei ahista huomenna.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viikonpäiväthän alkavat kurjantailla ja tehokkain työpäivä on "huomenna". Huomenna tiskataan, pyykätään ja pannaan omaa vaimoa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Taidan mennä ihan vittuuspäissään käymään pohjoispäähän kiusaamaan sisäköitä. Jos vaikka onnistaisi. Mä muuten sain oikeasti kumottua porttikieltoni sinne. Oliskohan ollu viimekeväänä kun uhkailivat poliisilla ja kovilla korvauksilla jostain seksuaalisesta häiriköinnistä muka. Pthyi... niitä on onneksi tänään kolme, kun pitää tavata yks pisneskumppani ja vähän lahjoa sitä.. Olen siis varautunut ja en aio päästä liukkaille, vaan sisäänajoon!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin, sä niinkuin kelaat, että olet huomenna paremmassa kunnossa ja aiot maalata.. Mä ainakin käännän kylkeä korkeintaan huomenna. Etköhän siirrä viikolla vähintään suunnitelman toteuttamista, ettei ahista huomenna.

Minkäs minä sille voin, että ilmankosteus on huomenna suotuisampi maalaamiselle kuin tänään. En minä ny oo mikään jumala, minä mitään säitä pysty hallitseen... Mä oon lentäjä!

No niin oonki ryypänny, mitä sitte? Kai täs ny ryyppää kun koneet hajoo ja lunta sataa...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kahtelin tuossa Stressiklubin uusintaa ja mieleeni muistui väkevänä kielikuva kuolleella hevosella ratsastamisesta. Minun mielestäni Ruben tekee tuossa juuri sitä, havaintojeni mukaan on ilmeisesti tehnyt sitä jo pitemmän aikaa. Get Back!

E: tuo Timo Harakka -parodia toimi ihan hyvin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun mielestäni tuo Voima-lehden päätoimittaja tuolla televisiossa on yhtä vaarallinen, tai itse asiassa vaarallisempikin, kuin jos siellä olisi jonkun natsi-puolueen puheenjohtaja.

Tähän kohtaan musiikkia Youtubesta: KLIK. On kuulkaas kova veto tuo, kertosäe on suorastaan timanttinen!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Että nyt loppu juominen
Siellä ymmärretäään koodikieltä, sillä tämä on nyt linjaveto. Menin hommaamaan huomiseksi treffit ihan oikean naisen kanssa, niin jos sitä ei menisi parin päivän rännin jälkeen sinne. Sillä koira.



Niinpä. Mutta on sillä tissitkin! Hyvältä vaikuttava nainen ja sitten aina se uutinen "mulla on koira", se on sama jos menisi erittäin kauniin naisen kanssa mukamas petiin ja pian paljastuisi, että sillä on sama syndrooma kuin Lady Gagalla.

Jos kuitenkin muutaman loiventavan kuitenkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös