Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 614
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hei! Olen ensimmäistä kertaa tässä ketjussa!!! Onko Méielukuvitushahmo paikalla!!! Ovatko moderaattorit hengissä, täällähän on ketju täynnä epämääräisiä kännikaloja? Kannettu viina ei kaapissa pysy ja Blue J on siksi ihan helvetinmoisessa jurrissa. Nuo hallitusneuvottelut kun vievät veronsa.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jänniä juttuja täällä rustaillaan... No en ole yllättynyt sinänsä. Mitäs perkelettä, mikä on vikana viinapäässä tänään? Nyt pitäisi olla jo aivan pihalla.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko se meriitti, jos oksennan keski-Suomessa nähtyäni videon tyyneltämereltä, videon, jonka ostin elämäni alukselta...

UweUs

P.S. Olette kusessa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miksi vitussa katson tuubista pätkiä maailman huonoimmasta elokuvasta? Kertakaikkisen vastenmielistä katsottavaa, otti minkä kohtauksen tahansa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Maailma kylässä? Yksi oli menossa sinne ja toinenkin. Mistä lie kyse, kysyn retorisesti. Täällä on känni kylässä.

Sakinhivutuksenkin uhalla sanon, että se FF:n Davisin piisi oli ihan kauhea kokemus. On hyvä viisu mutta kun ei ollenkaan, niin ei. Jopa Evilin musitusmakutus on etevämpi, ja tämä on jo aika groteskia vittuilua, näin vittuilun SM-kisoihin (katsojana) osallistuneelta.

Arvio: 1,5.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Teepä palvelus ihmiskunnalle Käyttis ja lähetä se musiikkimakusi kirjattuna kirjeenä tänne uudelleenkoulutukseen. Pahaltahan tuo näyttää, mutta katsotaan, saako siitä kalua enää. On täällä hankalampiakin tapauksia hoideltu, ei sen puoleen.

Urheasti kohtasin välikuolon ja olen valmis kohti uusia haasteita. Mitä nyt taidan A-marketissa poiketa ennen niitä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun musiikkimakuni on hyvin soiva klitoris ja suosikkijoukkueeni on suofutiksen MM-kisoissa vuodesta toiseen mukana oleva G-piste Collection. Klamydia ei kuulu ollenkaan suosikkeihini. Serkun kaiman kummin koira sai aidsin, kun kuunteli Queenia, siis että se Innuendo on ihan hyvä vaan eipä sitä tohdi kuunnella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy