Tuota levyä ei löydy hyllystäni, mutta muutamaa muuta live-levyä kyllä kuuntelin.Väistämätön kysymys kuuluukin: Oliko vaalea pidempi kuin tumma? Voisiko se olla mahdollista?
Oliko muuten "Still Life" tuossa setissäsi? Taas eräs yksi niistä nuoruusajan pussikaljamuistoista...
Kohta haen vikan paukun. Tyttö_kaveri kun sanoi, että aamulla pitää olla selvinpäin. Mä oon tossun alla.
Huomenna (lauantaina siis) olis maailma kylässä -festari. Täytyy vissii käydä taas kiertelemässä ja pällistelemässä. YleX -konserttikin olisi keskustassa.
Ööö... Kukakohan.Tuleeko meidän paikallinen suuruus Teuvo kylään?
Ai tuo. Teuvo, metsäteiden kuningas. Eipä näy nimeä listalla. Sais kyllä kävästä tuolla. Tai no ei mulla mitään Teuvoa vastaan ole.I'm so sorry. Tämä.
Siksi olenkin hieno mies!The Fast show on hieno sarja!
Siksi olenkin hieno mies!
Siitäkin huolimatta vaikutatte olevan edelleen paikalla. Aikamoista sanoisi jokin..
Paha paha, kun eihän teille sinne mualiman sivuun muutakaan...Minulle ette sitten paskaa myy.
Paskaa hupussa/väskyssä/kourassa on aina oiva aamuherätys toimittajalleen, jos samassa taloudessa vastaanottajan kanssa herää.Akalle aamuksi ylläri.
Paha paha, kun eihän teille sinne mualiman sivuun muutakaan...
Gojira ja Templeton Rye. Onko parempaa?