Kalsarikänniketju

  • 5 238 498
  • 66 669

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olenko minä kännissä vai joku muu? Luin just, että Keitelejazzissa esiintyy tänä kesänä mm. Kotiteollisuus. Keitelejazzissa? Kotiteollisuus? Kotiteollisuus Keitelejazzissa. Keitelejazzissa Kotiteollisuus.

Joku on kyllä ollut kännissä jossain vaiheessa järjestelyjä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niinpä, RIP. Hieno mies vaikka en nyt sattunut tuntemaankaan (lienee turha mainita oliko kova panemaan vai ei).

Mustalla on valkoista käärmettä pidempää. Eipä ymmärrys riittänyt (taaskaan) mennä Pori Jazziin 1996, kun hän siellä oli.

Suurin tragedianihan on, etten ollut Porissa 1989, kuten kaikki hyvin tietävätkin sen tässä ketjussa jo.

E: En voi sille mitään, että pakkohan tämä on laittaa tähän, taas kerran: Freddie Freeloader
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken söin sipulia ja nyt juon vodkaa. Viisi levyllistä rollareita oon tässä illan mittaan kuunnellut. Huvittaa vieläkin hieman kun päivällä munistani/housuistani löytyi pitkä ja vaalea hius. Tummahiuksinen tyttö_kaveri ihmetteli vieressä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Väistämätön kysymys kuuluukin: Oliko vaalea pidempi kuin tumma? Voisiko se olla mahdollista?

Oliko muuten "Still Life" tuossa setissäsi? Taas eräs yksi niistä nuoruusajan pussikaljamuistoista...

E: Näytekappale hienolla Strayhornin introlla by Duke Ellington Orchestra: THE ROLLING STONES-under my thumb (still life 1982).
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väistämätön kysymys kuuluukin: Oliko vaalea pidempi kuin tumma? Voisiko se olla mahdollista?

Oliko muuten "Still Life" tuossa setissäsi? Taas eräs yksi niistä nuoruusajan pussikaljamuistoista...
Tuota levyä ei löydy hyllystäni, mutta muutamaa muuta live-levyä kyllä kuuntelin.

Se vaalea hius on kyllä mysteeri, ihan oikeasti ihmetyttää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oli muuten sikahienoa todistaa lähes neljännesvuosisadan päästä stadionilla kolmosriviltä tuota samaa biisiä avauskappaleena, vaikkei "Take The A-Train" -introa silloin kuultukaan. Ja vaikka Keith olikin niin päissään, että soitti koko ajan päin helvettiä ja meinasi tippua lavalta suoraan niskaan. Toisaalta, siitähän Rolling Stonesissa juuri onkin kyse.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eivätkö juo täällä ketkään? No voi hyvänen päivää, osallistukaa nyt kemuihin, asiaankuuluvin menoin...

Saatana.

LISÄYS: Molopäät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-98, -03 ja -07 näin rollarit stadionilla (kerran olin eturivissä). Vuonna 95 olin 14-vuotias, ja muistan kun seuraavana päivänä harmitti kun en mennyt katsomaan. Mä olin vielä niin penska silloin. Jostain syystä joskus noin 12-vuotiaana innostuin tuosta bändistä, vaikka kukaan tuttu ei sitä kuunnellut.

Kohta haen vikan paukun. Tyttö_kaveri kun sanoi, että aamulla pitää olla selvinpäin. Mä oon tossun alla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kohta haen vikan paukun. Tyttö_kaveri kun sanoi, että aamulla pitää olla selvinpäin. Mä oon tossun alla.

Tähänhän pitäisi lainata omaa tekstiäsi. Mutten viitsi, laiska (tietyissä olosuhteiden määrittelemissä rajoissa) kun olen. Ja yksin (thank god, vaikken uskokaan häheen).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös